וין דיזל אישר את השתתפותו ב"שומרי הגלקסיה"

קולנוע
אחרי חודשים של ספקולציות, אמש וין דיזל אשר בקרוב ישתתף בצילומי הסרט "מהיר ועצבני 7", חשף כי יככב בסרטו של ג'יימס גאן "שומרי הגלקסיה" ואף את הדמות שניתנה לו.

וין דיזל אישר את השתתפותו ב"שומרי הגלקסיה"
וין דיזל אישר את השתתפותו ב"שומרי הגלקסיה"

כזכור, וין דיזל ניפגש עם בכירים מאולפני מארוול בחודש יוני במטרה לקבל את אחד התפקידים של גיבורי-העל ביקום של מארוול, אבל בטווח זמן של חודש המלווה בהרבה פגישות עם בכירים במארוול, דיזל לא חשף פרטים לגבי הדמות אשר אותה הוא צפוי לגלם, לעומת זאת, הוא כתב למיליוני מעריציו שבפייסבוק "אתם יודעים שאקבל את ראיית הלילה לאחר הפגישה עם מארוול?" או במילים אחרות הוא רמז למעריציו כי יגלם את "ויז'ן (Vision), דמות נוספת מהיקום של מארוול קומיקס. אך עם זאת, בתחילת השבוע דיזל העלה את תמונתו של גיבור-העל "גרוט" - מפלצת צמח אשר משתייכת למצוות גיבורי-העל הנקראים "שומרי הגלקסיה".

למרות החדשות הנהדרות הללו, אין ממש סיבה להתהולל, בסה"כ מדובר בדמות מונפשת אשר אותה ידובב דיזל, כך שלא מדובר בדמות המהווה אתגר לכוכב זיכיון "מהיר ועצבני". שלא תבינו לא נכון, התפקיד שדיזל קיבל היה חלק מתכניתו כדי לספק את כולם ובעיקר את מעריציו, או כמו שהוא אמר; "כשחקן, לא הכל צריך להיות הבחירה הטובה ביותר" סיפר דיזל למגזין לוס אנג'לס טיימס, "לפעמים, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות, כפי שסטיבן שפילברג ייעץ לי, הוא לקרוא תיגר על ציפיות שלך וגם אם זה אומר שלפעמים צריך ללכת על תפקיד פחות מאתגר או כזה המושך את סקרנותם של המעריצים".

ידובב את "גרוט"



מה שדיזל בעצם בא להגיד הוא שהתפקיד מספיק טוב לו כדי להתאים את עצמו ללוח הזמנים המאוד עמוס שלו, כי בחודשים הקרובים הוא יתחיל את מסע הקידום של הסרט "רידיק", ובקרוב מאוד הוא גם ישתתף בצילומי הסרט "מהיר ועצבני 7", מה שאומר שהתפקיד שלקח על עצמו לדובב מצריך פחות השקעה מבחינת הזמן, וכך בעצם הוא מרשה לעצמו לספק את חוג מעריציו הגדול ובו-זמנית להינות מכך.

"מעריצי רוצים לראות אותי מככב בתפקיד ראשי ביקום של מארוול, אבל לעצרי לא אוכל לעשות זאת בשל לוח הזמנים העמוס שלי, תפקיד ראשי מסוג זה מצריך שישה חודשי עבודה קשים, אז מה שמארוול הציעו לי היה מאוד מעניין וגם מתאים ללוח הזמנים העמוס שלי. אני פעיל ברשת החברתית ובמובנים מסוימים אני משתדל לנסות וללכת על תפקידים שמעריצי מאוד רוצים לראות אותי".

כמו כן, וין דיזל יככב לצד כריס פראט המגלם את "סטאר לורד", זואי סלדנה אשר מגלמת את "גאמורה", דייב באוטיסטה כדראקס המשמיד, לי פייס כ"רונאן המאשים", מייקל רוקר כ"יונדו", קארן גילאן כ"נבולה", דג'ימון הונסו יגלם את "קוראת' הרודף", בניסיו דל טורו יגלם את "הקולקטור", ג'ון סי ריילי יגלם את "רומאן דיי" והשחקן גלן קלוז יגלם את "נובה פריים".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וין דיזל אישר את השתתפותו ב"שומרי הגלקסיה"
סרטים בקולנוע