האם כריסטיאן בייל יעטה את המסיכה שוב?

קולנוע
אחרי שנחשפו המועמדים לרשת את מקומו של כריסטיאן בייל כבאטמן, אנשי קולנוע רבים סברו כי מבין המועמדים ריאן גוסלינג הוא זה שיזכה בתפקיד, אך לאחרונה האחים וורנר עשו צעד חסר תקדים כדי להשיב את בייל בתקווה שישוב לנעליו של איש העטלף.

האם כריסטיאן בייל יעטה את המסיכה שוב?
האם כריסטיאן בייל יעטה את המסיכה שוב?

לאחר שכריסטיאן בייל הצהיר כי אין בכוונתו לחזור ולגלם את דמותו של איש העטלף בסרטו המדובר של זאק סניידר "איש הפלדה 2", נפתח המירוץ לגילום התפקיד של באטמן. ריאן גוסלינג, ג'וש ברולין וג'ו מנגניילו הם רק כמה מהשחקנים שהוזכרו כמועמדים הראויים לגלם את תפקיד באטמן, אך עם זאת, על-פי דיווחים חדשים מתברר שהאחים וורנר רוצים את בייל באטמן בסרט "איש הפלדה 2".

זאק סניידר, במאי הסרט "איש הפלדה", חשף בחודש שעבר בכנס הקומיק-קון כי באטמן יופיע בסרט ההמשך ל"איש הפלדה", "איש הפלדה 2" אשר עתיד להגיע אל המסכים ב-2015. מאז החלו לצוץ הרבה ספיקולציות באשר לשחקנים שיחליפו את בייל בתפקיד באטמן, אך עם זאת, מתברר כי אולפני האחים וורנר רוצים להחזיר את כריסטיאן בייל לתפקידו כאיש העטלף שאותו גילם באופן מוצלח בטרילוגיית "האביר האפל". תאמינו או לא, אבל האחים וורנר הציעו לבייל סכום חסר תקדים הנעמד בכ-50 מיליון דולרים (בדומה לסכום שקיבל רוברט דאוני ג'וניור אשר גילם את איירון מן ב"הנוקמים") וכל זאת כדי שישוב לגלם את באטמן בסרט "איש הפלדה 2".

האם בייל ישוב לעטות את המסיכה?



נכון לרגע זה מבין כל המועמדים לרשת את מסכתו של באטמן הוא ריאן גוסלינג, אך על-פי הדיווחים החדשים ייתכן מאוד כבייל יחזור לעטות את מסכתו של איש העטלף וזאת לאחר שמקורב לבייל סיפר כי הוא "נתון ללחצים" בעקבות הסכום הדיי נאה אשר הוצע לו. האמת שהיינו רוצים לראות מה מסוגל לעשות ריאן גוסלינג כבאטמן, אך השחקן המתאים לתפקיד הוא לא אחר מאשר כריסטיאן בייל, כך שנקווה כי בקרוב יגיעו חדשות טובות.

כזכור, בחודש שעבר כריסטיאן בייל עמד על כך שהוא לא מוכן לגלם את באטמן בסרט "ליגת צדק" אשר מפגיש בין שלל גיבורי-העל של DC קומיקס הכוללים את באטמן, סופרמן, וונדר-וומן וגרין לנטרן בדומה לסרטו של ג'וש וידון "הנוקמים". "היינו ברי מזל כאשר עשינו שלושה [סרטים עם באטמן]. זה מספיק. בואו לא נהיה חמדנים", סיפר בייל, בראיון לאתר הבידור "Entertainment Weekly".

כמו כן, הפקת סרט ההמשך "איש הפלדה 2" צפוי להתחיל בשנה הבאה בעוד שאחים וורנר מתכננים על הפצתו בקיץ 2015. עם זאת, מאז הפצת הסרט "איש הפלדה " לאקרנים ב-14 ביוני, הסרט גרף למעלה מ-640 מיליון דולרים בקופות ברחבי העולם. בנוסף לכך, חברת המדיה "טיים וורנר" רשמה רווחים גבוהים ברבעון השני של השנה הודות להכנסה כה גדולה מ"איש הפלדה".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האם כריסטיאן בייל יעטה את המסיכה שוב?
סרטים בקולנוע