בקרוב: הגרסה המורחבת של ההוביט

קולנוע
לקראת השקת הסרט הבא בטרילוגיית "ההוביט", אולפני האחים וורנר הכריזו כי הגרסה המורחבת של "ההוביט: מסע בלתי צפוי" תהיה נגישה למכירה ולהורדה דיגיטאלית החל מה-22 באוקטובר 2013 ובתפוצה רחבה יותר החל מה-5 בנובמבר.

בקרוב: הגרסה המורחבת של ההוביט
בקרוב: הגרסה המורחבת של ההוביט

גרסת ה-DVD והבלו-ריי של הגרסה הקולנועית יהיו נגישים החל ממרץ השנה, אך כפי שעשה פיטר ג'קסון גם עם טרילוגיית "שר הטבעות" הוא מתכנן להוציא גרסה מורחבת שתכלול סצנות שנפלו בעריכה, תוספת של 13 דקות של סצנות שנמחקו. אלה כוללים גם סצנה שמופיעה בטריילר הראשון לההוביט אבל אינה מופיעה בסרט (רמז: איפה בדיוק ראיתם בסרט את בילבו מטייל בפלך לצד חזירונים? אז זהו שלא ראיתם, אך הסצנה הסתמית הזו מופיעה בטריילר עצמו...).

עטיפת הגרסה המורחבת של "ההוביט: מסע בלתי צפוי"



הסרט בגרסתו הקולנועית נמשך כשעתיים וחמישים דקות בעוד שאורך הסרט בגרסה המורחבת מגיע לשלוש שעות וקצת ואינו משתווה כלל לתוספות שנוספו לסרטי שר הטבעות: כך למשל, אורכו של הסרט "שר הטבעות: שיבת המלך" בקולנוע היה 200 דקות אך בגרסה המורחבת הוא מגיע ל-250 דקות אורך, כמעט חמש שעות.

ההוביט: מסע בלתי צפוי - סצנה מתוך הגרסה המורחבת



מה גם שההוביט הוא סיפור קצר בהרבה ואיכשהו מצא הבמאי לנכון להאריך את הסיפור לכדי שלושה סרטים, שרובם מתמקדים כנראה בנספחים מתוך הספר "שיבת המלך".

הגרסה המורחבת תצא באוקטובר 2013, כצעד שיווקי לקראת יציאת הסרט "ההוביט: מפלתו של סמאוג", שצילומיו הסתיימו אך לא מזמן. הסרט השני בטרילוגיה יפגיש את הצופים סופסוף עם הדרקון סמאוג ועם אורלנדו בלום בתפקיד לגולאס. "ההוביט: מפלתו של סמאוג" ייצא לאקרנים ב-19 בדצמבר 2013.

"ההוביט: מפלתו של סמאוג" - טריילר

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב: הגרסה המורחבת של ההוביט
סרטים בקולנוע