שפילברג יפיק סדרה חדשה לרשת CBS

טלוויזיה
לסטיבן שפילברג מחכים פרויקטים כמו "רובוטריקים 4" וכו', אך עושה הרושם שהפקות אלה יידחו מאחר וקיבל לידיו להפיק את סדרה חדשה של רשת CBS.

שפילברג יפיק סדרה חדשה לרשת CBS
שפילברג יפיק סדרה חדשה לרשת CBS

לשפילברג יש מספר סרטים המחכים להפקתו כמו "פארק היורה 4", "רובוטריקים 4" ו"מסע בין כוכבים" של כריסטופר נולאן. אך עם זאת, כעת הוא יצטרך להקדיש את זמנו להפקת העונה השנייה של סדרת טלוויזיה המדע בדיוני "בתוך הבועה", וזה עדיין לא הסוף, מתברר כי הוא גם קיבל לידיו סדרה חדשה, מה שאומר שעוד פרויקטים יידחו לטובת הפקתה.

רשת CBS האמריקאית הזמינה סדרה חדשה בת 13 פרקים בשם "Extant", מותחן עתידני אשר יופק על-ידי חברת ההפקה Amblin Television של סטיבן שפילברג ו-"CBS Television Studios". הסדרה, אשר תגיע אל מסכי הטלוויזיה בקיץ 2014, תעקוב אחר אסטרונאוטית אשר שואפת לחדש את הקשר שלה עם בני משפחתה לאחר שהות כה ארוכה של שנה בחלל.

מוכן להיכנס לתפקיד המפיק



הסדרה החדשה תסמן את הסדרה השנייה של שפילברג כמפיק תחת רשת CBS בעקבות ההשקה המוצלחת של "בתוך הבועה" אשר בתחילה שווקה כמיני סדרה שהגיע עם עונה אחת בלבד, עוד לפני שקיבלה את הביקורות הנלהבות והדירוגים הגבוהים שהובילו להזמנת העונה השנייה. וזה בעצם מה שהיה לנינה טלסר, נשיאת חטיבת הבידור של CBS והאישה שמאחורי להיטים כמו "הישרדות" ו-"CSI", להגיד על הסדרה החדשה.

"'Extant' הוא קונספט מקורי שבו טמון אנושיות, מסתורין ועוד הפתעות אשר יחשפו לאורך העלילה. השותפות שלנו עם Amblin בסדרה 'בתוך הבועה' הראתה כי הצופים אהבו הסדרה. אנו מתקדמים הלאה ובונים על כך גם עם 'Extant' אשר מציע לרשת CBS קונספט ברמה גבוהה שעדיין לא נראה כמותו, וגם סדרה חדשה שרק מחכה לביתם החם של הצופים".

את הפיילוט אף אחד לא יזכה לראות, כי לא יהיה כזה. סטיבן שפילברג כבר הזמין עונה שלמה של הסדרה "Extant" ולא את הפיילוט כפי הנהוג על רשתות הטלוויזיה השונות. למרות כי מדובר בסיכון רציני, רשת CBS משתמשת בשמו של שפילברג כדי לשווק הסדרה לצופיה החדשים, מה שאומר שהם מהמרים ובגדול, אך בהתחשב במעמדו של שפילברג הסיכויים שהסדרה תזכה להצלחה מאוד גדולים. והדוגמאות הטובות לכך הם בסדרות "בתוך הבועה" ו-"השמיים נופלים" אשר הצליחו למצוא קהל, אך סדרה כושלת כמו "סמאש" ו-"טרה נובה" גם הופקו על-ידי שפילברג ולא זכו לאותה הצלחה. בכל אופן אנחנו חושבים כי "Extant" תהפוך לעוד להיט של CBS, אבל זה בתנאי שתסריטאים ושחקנים איכותיים יקחלו חלק בסדרה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שפילברג יפיק סדרה חדשה לרשת CBS
סרטים בקולנוע