האם כוכבי "דמדומים" חזרו?

רכילות
רוברט פטינסון תועד מחוץ לביתה של קריסטן סטיוארט, האם כוכבי "דמדומים" חוזרים? כי מתברר שרוב בילה עם סטיוארט יותר מכמה שעות ביחד במקום שבו השניים בילו הכי הרבה כשעוד היו במערכת יחסים בריאה.

האם כוכבי "דמדומים" חזרו?
האם כוכבי "דמדומים" חזרו?

העניינים שוב מתחממים בגזרת רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט, אחרי שפטינסון פיזז אחר בלונדיניות וסלבריטאיות אחרות במטרה להשכיח את הבגידה של האקסית עם במאי הסרט "שלגיה והצייד" רופרט סנדרס, מסתבר שפטינסון לא באמת יכול לשכוח מאהבתו הראשונה. על-פי הצהובונים שמעבר לים, רוברט פטינסון הגיע אל ביתה של קריסטן סטיוארט בסוף השבוע כי הוא רצה לראות אותה נואשות, אז מה היה באיחוד?

זה קרה בתחילת השבוע כאשר צלמי הפפארצי תיעדו את פטינסון עוצר בחזית ביתה של סטיוארט באחת השכונות שבלוס אנג'לס, המקום שבו השתיים בילו הרבה זמן ביחד כשהם עוד היו במערכת יחסים תקינה. אבל האם סטיוארט הייתה בביתה? לא בטוח. מקורב לסטיוארט סיפר כי כוכבת "דמדומים" לא הייתה בביתה וכי בימים אלו היא משתתפת בצילומי הסרט "מחנה X-ריי", מה שאומר כי הסיבה לביקורו של רוב אינה ידועה.

בניגוד לכך, מקורב לרוב סיפר שסטיוארט כן הייתה בביתה ושהם ללא ספק ראו אחד את השנייה; "בתחילה רוב הגיע אל ביתה של קריסטן במטרה לקחת את שאר חפציו שהוא השאיר בביתה, אבל כנראה שזה לא הספיק לו ושהוא גם רצה לראות אותה, ולכן הוא נשאר בביתה למשך מספר שעות", סיפר חברו הטוב של רוב.

בקרוב החיוך יחזור?



"הוא עצר אצלה בסוף השבוע ושניהם בילו ביחד, השלימו את הפער. קריסטן ממש שמחה לראות אותו, אבל אני חושב שבסופו של דבר שניהם היו עצובים כי עדיין יש להם רגשות זה לזה. הם עוברים תקופה לא פשוטה ובעיקר כשהם לא רואים אחד את השנייה. לעת עתה, הם עסוקים בעבודה ולא בבנייה מחדש של מערכת היחסים ביניהם, זה עצוב", סיפר המקורב.

בעבר דווח כי לרוב עדיין יש רגשות לסטיוארט וזאת למרות הפרידה הקשה שלו ממנה, ולכן הוא צריך קצת זמן לעצמו כדי לעכל את כל מה שקרה, כי הוא עדיין לא עיכל זאת. אך עם זאת, על אף שנפגע מקריסטן, הוא לא התייאש מלנסות ולהשיב אל ליבו את אהבתו הראשונה; "זמן קצר לאחר הפרידה חבריו אמרו לו בנסיבות שונות כי הם יכולים להצית את האש מחדש, וכך הם יסגרו את הפינה העצובה הזו".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האם כוכבי "דמדומים" חזרו?
סרטים בקולנוע