כשהרוע מזמן את הצופים

קולנוע
בימים אלו האחים וורנר חוגגים על הצלחתו של סרט האימה "לזמן את הרוע" אשר נמצא במקום השני עם רווחים של 22 מיליוני דולרים, אך הם לא לקחו בחשבון שקידום הסרט הביא באזז עצום שבימים אלו גרם לצופים הסקרניים להציק למשפחה המתגוררת בחווה שעליה מבוסס הסרט.

כשהרוע מזמן את הצופים
כשהרוע מזמן את הצופים

"לזמן את הרוע", מותחן האימה בהשראתם של צמד החוקרים אד ולוריין וורן זכה לשבחים מצד המבקרים השונים, דבר שללא ספק נדיר לקבל עבור ז'אנר האימה בשנים האחרונות. בסופ"ש הראשון להקרנתו הסרט כבש את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות עם 41 מיליוני דולרים. ועם זאת, הפופולריות של הסרט הביאה עימה השלכות בלתי צפויות למשפחה הנוכחית המתגוררת בבית שהיה במרכז העלילה של הסרט.

על פי דיווחי האתר "The Wrap", נורמה סאטקליף אשר מתגוררת בבית שהיה רדוף רוחות לפני שנים בזמן שמשפחת פרון התגוררה שם, נגרמה לה עוגמת נפש מאז שהסרט יצא לאקרנים. היא טוענת כי מבקרים בלתי רצויים הפריעו לה ולבעלה בשעות הלילה המאוחרות: "לא ישנו בלילות", היא ספרה לעיתון המקומי. "זה השפיע עלינו פיזית ונפשית, אני לא יודעת עוד כמה אנחנו יכולים לסבול את העניין הזה".

שלא תבינו לא נכון, אלה לא היו רוחות רפאים אשר פקדו את האישה בת ה-60 ובעלה הנמצאים במצב בריאותי ירוד, אם כי היו אלה הצופים החצוים שהתלהבו מהמתרחש בסרט והחליטו לבדוק באופן אישי אם הבית שהיה רדוף רוחות עוד כזה. סאטקליף סיפרה שאנשים החלו לחטט בחצר ביתה באמצע הלילה, מה שאילץ אותה לצאת החוצה ולצעוק עליהם כדי שיחזירו לה את רכושה. אבל זה לא הכל, למרות שמספר הטלפון בביתה חסוי, היא מקבלת שיחות מוזרות בלילות.

נאלצת לקום באמצע הלילה, מזכיר לכם משהו?



עם זאת, סאטקליף עוד סיפרה: "רק חסר שיעשו פה דבר מטורף, כבר יש איומים ברשת האינטרנט, ראיתי שכתבו 'מי מוכן לפרוץ לבית הזה?', "האסם שלנו מאוד פגיע והוא בקושי מחזיק מלעמוד. אני לא רוצה לחשוב על זה, אבל אני כבר מדמיינת שילדים נכנסים לאסם ומתחילים לעשות את טקס הסייאנס עם הנרות, מה שיוביל לשריפה גדולה". סיפרה סאטקליף.

כזכור "לזמן את הרוע" התמקד במשפחה בת שבע נפשות אשר נרדפה על ידי ישות זדונית בזמן שהתגוררה בבית החווה המבודד שבדרום רוד איילנד. כאשר סאטקליף נשאלה אם במקרה היא ראתה פעילות על-טבעית שהתקיימה בבית היא סיפרה שלא ראתה שום סימן למשהו יוצא דופן ב-25 השנים בהן היא חייה שם: "אני רק צחקתי על כל העניין", היא אמרה על הסרט, "חשבתי שזה היה כל כך אירוני ומגוחך".

יש לציין כי סאטקליף סירבה לבקשתם של האחים וורנר אשר פנו אליה בבקשה לקדם את הסרט, והיא השיבה "אני לא רוצה שום קשר לסרט הזה". כמו כן, לאחר שהמעריצים הבלתי צופיים גרמו לסאטקליף לעוגמת נפש, היא ביקשה מאחים וורנר שיעזרו לה להיפטר מהם. "אנחנו לא מקבלים את ההשלכות," סיפרה סאטקליף. "זה לא הסיפור שלנו, אבל אנחנו אלה שסובלים". היא מרגישה שקידום הסרט של האולפנים הוא זה שגרם לצופים הנלהבים לחדור לפרטיותה. היא לא ביקשה כסף מאולפני האחים וורנר על ההטרדה ההמונית, אך במקום זאת היא רוצה שהאולפנים יתרמו כסף לתחנת המשטרה המקומית אשר עושה כמיטב יכולתה בהרחקת האנשים הסקרניים.

למי שעדיין לא צפה בטריילר המצמרר;

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כשהרוע מזמן את הצופים
סרטים בקולנוע