ג'וני דפ בדרך ל"אליס בארץ הפלאות 2"

קולנוע
בימים אלו סרטם של וולט דיסני "הפרש הבודד" ממשיך בכישלונו, אך הדבר לא מנע מהם להמשיך את עבודתם עם ג'וני דפ אשר נמצא במגעים לחזור לגלם את דמותו ככובען המטורף בסרט "אליס בארץ הפלאות 2".

ג'וני דפ בדרך ל"אליס בארץ הפלאות 2"
ג'וני דפ בדרך ל"אליס בארץ הפלאות 2"

בזמן האחרון התחלנו לתהות לגבי מערכת היחסים של ג'וני דפ עם אולפני וולט דיסני, ובעיקר לאחר האכזבה הגדולה של דיסני שסרטם החדש, "הפרש הבודד", עלה לאקרנים לפני כשבוע וזכה לביקורות שליליות. אבל למרות הכל, מסתבר שהקשר ביניהם חזק מתמיד. מלבד העובדה שג'וני דפ צפוי לככב בעיבוד הקולנועי של דיסני, "אל תוך היער" (Into the Woods), סרט מוזיקלי עם שלל דמויות מעולם האגדות המוכרים לכולנו (כיפה אדומה, סינדרלה, ג'ק ואפון הפלא ועוד אחרים) אשר יגיע לבתי הקולנוע בשנה הבאה. ואף חוזר לככב גם ב"שודדי הקאריביים 5" העתיד להגיע לבתי הקולנוע ב-2015. על-פי הדיווחים האחרונים, ג'וני דפ קרוב לחתום על חוזה שמן עם אולפני דיסני לתפקידו של "הכובען המטורף" בסרט ההמשך "אליס בארץ הפלאות 2".

אגב, יש לציין כי הנפילה של "הפרש הבודד" לא ממש הזיזה לאולפני וולט דיסני, תקציבו של הסרט נאמד בכ-250 מיליוני דולרים, ומאז בכורתו נאספו רק 87 מיליוני דולרים. אומנם מדובר בכישלון רציני ובזבוז של מיליוני דולרים לא מבוטלים, אבל לאחרונה "ההוליווד ריפורטר" דיווח כי רק השנה שאפילו עדיין לא קרובה לסיום, אולפני וולט דיסני הרוויחו עד כה מיליארדי דולרים, שזוהי בעצם השנה השמינית ברציפות שהם האולפנים הראשונים שמגיעים לרווחים בסדר גודל שכזה.

וכעת נשוב לג'וני דפ, שעל-פי דיווחי "הדדליין" בימים אלו במגעים מתקדמים לככב בסרט ההמשך ל"אליס בארץ הפלאות" של טים ברטון. יש לומר כי הדבר לא ממש חדש, אם כי רק בימים האחרונים אולפני דיסני חשפו את החדשות המרעישות, וזאת לאחר השמועות אשר צצו לאחרונה שלפיהן דפ לא יחזור לככב בסרט ההמשך. באשר לטים ברטון, הוא לא ישוב לכסא הבמאי, אך על-פי השמועות החדשות מי שככל הנראה יחליף אותו יהיה במאי הסרט "החבובות", ג'יימס בובין. כמו כן, לא נאמר דבר באשר למיה וואסיקובסקה אשר גילמה את אליס, ואשתו של טים ברטון אשר כיכבה כמלכה האדומה. אבל התסריטאית לינדה וולברטון ("מלך האריות", "היפה והחיה") אשר כתבה את התסריט לסרט הראשון, תכתוב גם את התסריט לסרט ההמשך.



בהמשך לדיווחי האתר "הדדליין", ג'וני דפ החל את השיחות עם אולפני וולט דיסני מוקדם יותר השנה בחודש מרץ, ורק עכשיו הוחלט לחשוף את החדשות. ככל הנראה מי שיקח חלק בהפקה עתירת התקציב הם חברת ההפקה של ג'וני דפ, "Infinitum Nihil", שהיו אחראים על הפקת סרטים מוצלחים כגון; "יומן הרום" של ברוס רובינסון, "הוגו" של מרטין סקורסזה, "צללים אפלים" של טים ברטון, ו-"הפרש הבודד" של גור ורבינסקי.

תוך שבוע אחד מגיעים שתי דיווחים על ג'וני דפ, רק לפני מספר ימים דווח כי דפ נמצא במגעים לככב בתפקיד ראשי בסרטו של דייויד קופ "מורטדסי" (Mortdecai), אותו במאי שביים את הסרט "חלון סודי" אשר בו כיכב דפ. בסרטו החדש של דייויד קופ, דפ יגלם סוחר אמנות בשם צ'רלי מורטדסי אשר נשלח לשוטט בעולם במטרה למצוא ציור מפורסם שנגנב. כמו כן, נכון לרגע זה ג'וני דפ צריך לסיים כמה שיותר מהר לעבוד על סרטו של קופ, לפני שאולפני וולט דיסני יתחילו בהפקת הסרט "שודדי הקאריביים 5", מה שאומר כי הפקת סרט ההמשך "אליס בארץ הפלאות 2" לא תצא לפועל בזמן הקרוב.



הסרט הבא שבו יהיה ניתן לראות את ג'וני דפ הוא בסרטו המדע-בדיוני של וולי פיסטר, "טראנסקנדנס" ; (Transcendence), בו דפ יככב כאדם שיצטרך להשתנות מהותית בצורה של בינה מלאכותית על מנת לשמור קיומו, או במילים פשוטות, הוא יתאחד עם מחשב חכם. לצידו של דפ יככבו קייט מארה ("המלכודת"), מורגן פרימן האגדי ("האשליה"), קיליאן מרפי ("עולם הזמן"), רבקה הול ("איירון ן 3"), פול בטאני ("הנוקמים") והשחקן קול האוזר ("מת לחיות ביום טוב"). הסרט כאמור יעלה לאקרנים באפריל 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'וני דפ בדרך ל"אליס בארץ הפלאות 2"
סרטים בקולנוע