סטפן אמיל רוצה להצטרף ל"ליגת הצדק"

קולנוע
סטפן אמיל, מי שגילם את דמותו הנערצת של "החץ הירוק" בסדרת הלייב אקשן "חץ", על-פי הדיווחים מוכן לעשות הכל כדי להיות חלק מצוות הגיבורים בסרטם של "דיסי אינטרטיינמנט", "ליגת הצדק".

סטפן אמיל רוצה להצטרף ל"ליגת הצדק"
סטפן אמיל רוצה להצטרף ל"ליגת הצדק"

היקומים של ענקיות הקומיקס מארוול ו-DC בני יותר מ-70 שנה, ולשתיים יש לא מעט גיבורי-על שונים וכאלה הדומים בכוחותיהם. אחד מאותם הגיבורים הללו הוא "החץ הירוק" אשר אותו גילם השחקן ג'סטין הארטלי בסדרה "סמולוויל" המבוססת על דמותו של סופרמן. לפני כשנה גיבור-העל "החץ הירוק" זכה לקבל סדרה משלו בשם "חץ" אשר שודרה ברשת הטלוויזיה "The CW". מאז ששודר פרק הבכורה, הסדרה זכתה לביקורות נלהבות ואף סחפה מיליוני צופים שהביאו לאחוזי רייטינג גבוהים במיוחד.

לפני כחודשיים הסתיימה העונה הראשונה של הסדרה "חץ" הנחשבת לאחת הסדרות הנצפות ביותר ברשת הטלוויזיה "The CW". הסדרה כאמור זכתה להצלחה אדירה הודות לשחקן סטפן אמיל אשר גילם את דמותו של "החץ הירוק" - מיליארדר פלייבוי ביום ופורע חוק בלילה אשר עטוי ברדס ירוק וחמוש בחץ וקשת. וכעת, עם כל הדיווחים על הסרט "ליגת הצדק", השחקן סטפן אמיל רוצה לככב בסרט ובו לצידם של שאר גיבורי-העל יגלם את "החץ הירוק".



בעוד שכריסטיאן בייל הצהיר כי לא יככב כבאטמן בסרטם של האחים וורנר "ליגת הצדק", סטפן אמיל אשר גילם את "החץ הירוק", אחד מגיבורי-העל של קומיקס DC, סיפר בראיון לאתר "SciFiNow" על הרצון שלו לגלם את הדמות בסרט "ליגת צדק" ואף השווה את תפקידו לזה של רוברט דאוני ג'וניור כ"איירון מן": "אני חושב שיש ל'חץ הירוק' הזדמנות גדולה להתפתח באותה המידה שאיירון מן עשה זאת ביקום של מארוול. הוא לא היה בהכרח דמות ברמה עליונה, אבל משום שהם [מארוול] הפיקו את שלושה סרטים על 'איירון מן' אשר זכו להצלחה, הדבר נתן לו כרטיס כניסה ל'הנוקמים'&qu ot;.

יש משהו במה שסטפן אמיל אמר, הרי מדובר בשני גיבורי-על ללא יכולות על-אנושיות המשתמשים בטכנולוגיה מתקדמת שבעזרתה גם שומרים על החוק והסדר בעירם. יש להם גם זהויות סודיות; מאחורי הברדס הירוק מסתתר אוליבר קווין, פלייבוי מולטי-מיליונר ובעל "תעשיות קווין", בעוד שמתחת לחליפת הברזל מסתתר לו טוני סטארק, תעשיין מיליארדר המייצר נשק עבור הצבא. ואגב, סטן לי, סופר ועורך חוברות קומיקס שבעברו היה יו"ר חברת מארוול קומיקס, ביסס את דמותו של טוני סטארק על הפלייבוי הווארד יוז‏ שהיה ממציא מולטי-מיליונר וחביב נשים. כך שיש להם הרבה במשותף.

עם זאת, למרות שלשניים יש תכונות משותפות והם דומים בהרבה מובנים, לאולפנים יותר קל לשווק גיבור-על כמו "איירון מן" שסביב דמותו יש הרבה באזז, לעומתו של "החץ ירוק", אשף חיצים המתרוצץ עם חץ וקשת שבאמצעותו הוא נלחם ברעים. אבל כפי שלמדנו להכיר את חברות הקומיקס הגדולות, אי אפשר לדעת איזו דייסה הם יכינו לנו.



על פי אתר חדשות הקומיקס "Comic Book Movie", סטפן אמיל מאוד רוצה להשתתף בדמותו של גיבור-העל "החץ הירוק" בסרט "ליגת הצדק": "זה תמיד תליו בגיבור-העל הפופולרי באותו הרגע, נכון לעכשיו "החץ הירוק" נולד מחדש, כך שזאת ההזדמנות שלו להופיע כאחד מצוות 'ליגת הצדק' של חברת DC".

אנחנו לא שוללים את החיזוק של סטפן אמיל ב"ליגת הצדק", אחרי הכל מארוול הרשו לעצמם עשות זאת ב"הנוקמים" כאשר צירפו את גיבור-על הוקאיי (שאותו גילם ג'רמי רנר) אשר קיבל את הכינוי "הצלף הטוב ביותר בעולם" בשל מיומנותו בירי חץ וקשת. כדי להתחרות במארוול, ייתכן והסיכויים של אמיל להצטרף לסרט המאגד את גיבורי העל כמו; סופרמן, באטמן, וונדר-וומן, פלאש, גרין לנטרן ואקווהמן, מאוד גדולים, אז מה דעתכם?
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סטפן אמיל רוצה להצטרף ל"ליגת הצדק"
סרטים בקולנוע