"השמיים נופלים" חודשה לעונה רביעית

טלוויזיה
הדרמה הפוסט אפוקליפטית של סטיבן ספילברג חודשה לעונה רביעית אשר תגיע בשנה הבאה, כך הודיעה רשת הטלוויזיה TNT שזכתה למשוך 5.8 מיליון צופים לעונה השלישית.

"השמיים נופלים" חודשה לעונה רביעית
"השמיים נופלים" חודשה לעונה רביעית

לפני ימים אחדים, בכיר מרשת הטלוויזיה TNT הודיע כי כוכבי הסדרה "השמיים נופלים" וצוות ההפקה יראו נוכחות בכנס הקומיק-קון הצפוי להיערך ביום שישי ה-19 ביולי. בכנס הבידור הגדול בעולם שבו מתנהלים מפגשים עם מעריצים ואף חשיפות ראשוניות של סרטים חדשים, כוכבי "השמיים נופלים" יחלקו חתימות וישתפו את מעריציהם בפרטים חדשים לגבי עתידה של הסדרה והמתרחש בה. אך בתחילת השבוע, במקום לספר על כך בכנס הקומיק-קון, רשת TNT הכריזה כי "השמיים נופלים" תחודש לעונה רביעית הצפויה לעלות לאוויר בקיץ 2014.

למעשה ההכרזה על חידוש הסדרה לעונה הרביעית מגיעה בשלב מוקדם מהצפוי, וזאת בהתחשב שפרק הבכורה של העונה השלישית שודר רק לפני כחודש ב-9 ביוני אשר סחף 4.2 מיליוני צופים שונים, ועד כה שודרו רק חמישה פרקים שעל-פי "ההוליווד ריפורטר" ממוצע צופי העונה הנוכחית עומדת על 5.8 מיליון צופים.

סדרת המדע הבדיוני "השמיים נופלים" מתארת את מאבקם של שורדי המין האנושי המנסים בנחישות כה רבה להילחם בחייזרים שכמסביבם הכל נחרב. טום מייסון (בגילומו של נוח ויילי), פרופסור להיסטוריה לשעבר שהפך למנהיגם של הניצולים הנלחמים באויבם השיטתי וחסר הרחמים הנחוש לחסל את האנושות ולהתיישב בכדור הארץ כביתם החדש. זהו סיפור על כושר עמידה של מעטים אל מול רבים, מחויבות ואומץ לב של אנשים פשוטים אשר נקראו להפוך לגיבורים ולהבטיח את עתיד האנושות.



העונה השלישית של "השמיים נופלים" בכיכובם של נואה ויילי ("אי אר"), מון בלאדגוד ("מפגשים"), דרו רוי ("קיץ בקוסטה ריקה"), סיצ'לה גבריאל ("שחקי אותה מותק") ושרה קרטר ("מלכת הקולג'"). הסדרה כאמור בהפקתו של סטיבן שפילברג שלאחרונה הפרק הראשון של הסדרה "בתוך הבועה" בהפקתו, זכתה להצלחה וסחף אליו כ-13.5 מיליון צופים בשידורי רשת הטלוויזיה האמריקאית CBS.

כמו כן, העונה הרביעית תכיל כ-10 פרקים ותגיע למסכי הטלוויזיה רק בקיץ הבא, באשר לעונה השלישית, היא משודרת בימי ראשון בשידורי TNT ב-9 בערב. בעוד שאצלנו הסדרה משודרת בימי חמישי בשעה 22:00 בערוץ yes Action HD.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "השמיים נופלים" חודשה לעונה רביעית
סרטים בקולנוע