לאונרדו די קפריו בתפקיד רספוטין?

קולנוע
אולפני האחים וורנר דיווחו כי התפקיד הגדול הבא של דיקפריו יהיה גילום דמותו של גריגורי רספוטין, הנזיר הרוסי הנודע מתחילת המאה ה-20, שהיה יועץ משפחת הצאר בשנים שלפני התמוטטות האימפריה הרוסית, לפני שנרצח באכזריות.

לאונרדו די קפריו בתפקיד רספוטין?
לאונרדו די קפריו בתפקיד רספוטין?

הסרט, שעדיין לא ברור מי הבמאי שלו, נכתב על ידי ג'ייסון הול, התסריטאי של הסרט "צלף אמריקאי" בכיכובו של בראדלי קופר הצפוי לצאת בקרוב לקולנוע. ליאונרדו דיקפריו עצמו לא אישר את הדיווחים, אך מדיווחים שונים עולה כי הכוכב ההוליוודי התעניין בפרוייקט. השחקן, שבעבר היה מועמד לפרס האוסקר במשך שלוש פעמים, מתמקד השנה בפעילויות חברתיות ולקח על עצמו שנת קיפאון מעולם המשחק, ובימים אלה מככב בסרט "גטסבי הגדול" הסובל מביקורות מעורבות.

נוסף לזה, דיקפריו צפוי לככב בסרט נוסף שייצא מאוחר יותר השנה, בשם "הזאב מוול סטריט" אשר עוקב אחר סוכן בורסה המסרב לשתף פעולה כאשר נחשפת פרשיית הונאה בניירות ערך שבה מעורבים הסוחרים מוול סטריט. הסרט בבימויו של מרטין סקורסזה ושצילומיו הסתיימו כבר בשנה שעברה.

להפקת הסרט החדש אודות רספוטין הצטרפו המפיקים קווין מק'ורמיק ופיטר מורגן. עלילת הסרט תגולל את קורותיו של רספוטין שהיה ידיד קרוב למשפחת הצאר, בית רומנוב, הנזיר המסתורי שנודע בהשפעתו על חצר הצאר הצליח לרפא את בנו של הצאר ניקולאי השני, אלכסיי שסבל מהמופיליה. בקרב החברה הרוסית רספוטין זכה למוניטין רב ודמותו הייתה אפופת מסתורין שהופצו עליו שמועות לפיהן הוא ניחן בכוחות מאגיים, שמועות אלה הובילו לכך שניסו להתנקש בו עשרות פעמים עד שנרצח לבסוף בידי קציני צבא רוסיים.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על לאונרדו די קפריו בתפקיד רספוטין?
סרטים בקולנוע