פריס ג'קסון ניסתה להתאבד והותירה מכתב התאבדות

רכילות
בתו של מייקל ג'קסון, פריס, בת ה-15 שרק לאחרונה חגגה את יום הולדתה, ניסתה לשים קץ לחייה וזאת לאחר שנטלה מנת יתר של משככי כאבים. על-פי הדיווחים נמצא מכתב התאבדות.

פריס ג'קסון ניסתה להתאבד והותירה מכתב התאבדות
פריס ג'קסון ניסתה להתאבד והותירה מכתב התאבדות

אמש משפחת ג'קסון התעוררה לבוקר מתוח במיוחד כאשר פריס ג'קסון, בתו של מייקל ג'קסון המנוח, הובהלה אל בית החולים שבלוס אנג'לס כאשר המשפחה גילתה כי פריס ניסתה לשים קץ לחייה. על-פי האתר הרכילות האמריקאי, TMZ, משטרת לוס אנג'לס קיבלה קריאה להגיע בדחיפות אל בית המשפחה על-מנת לפנות את פריס ג'קסון בדרך המהירה ביותר לבית החולים.

כמה שעות לפני שניסתה לשים קץ לחייה, ג'קסון צייצה לעוקביה בטוויטר: "מדוע הדמעות מלוחות?", ועוד כתבה שורה מתוך השיר "אתמול" (Yesterday) של הביטלס: "אתמול, כל צרותי נראו רחוקים, ועכשיו נראה שבכל זאת הם מתכוונים להשאר". על-פי הדיווחים, ג'קסון נטלה מנת יתר של משככי כאבים מסוג "Motrin IB", ומוקדם יותר השבוע היא נתפסה במצלמות הפפארצי כאשר בתמונה נראו חתכים בידייה.



רק לפני כשבוע פריס ג'קסון התאחדה עם אמה הביולוגית, דבי רואו, אשתו לשעבר של מייקל ג'קסון, כאשר השתיים נצפו מחובקות בזמן שחגגו את יום הולדתה ה-15 של פריס במסעדת סושי. את רואו, מייקל ג'קסון הכיר בבית החולים כאחות דרמטולוגית אשר טיפלה במחלת עורו. כמו כן, לאחר שבתה נולדה, רואו ויתרה על זכויותיה כאם, אך לאחר מותו של מייקל ג'קסון ב-2009, היא החלה לבלות עם פריס שאיתה פיתחה קשר הדוק בשנים האחרונות.



נכון לכתיבת שורות אלו, הסיבה על ניסיונה של פריס ג'קסון להביא למותה לא ידוע, אך בשעות האחרונות בני המשפחה נחשפו למכתב התאבדות שפריס ג'קסון הותריה בחדרה לפני שניסתה לשים קץ לחייה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פריס ג'קסון ניסתה להתאבד והותירה מכתב התאבדות
סרטים בקולנוע