פנלופה קרוז נערת הבונד הבאה?

קולנוע
מסתבר שברברה ברוקולי ומייקל ג'י. ווילסון, המפיקים של זיכיון "ג'יימס בונד" אהבו את ביצועיו של חוויאר בארדם אשר גילם את אוייבו של בונד, ראול סילבה, עד שהגיע למצב כי הם רוצים את אשתו, פנלופה קרוז לנערת בונד הבאה.

פנלופה קרוז נערת הבונד הבאה?
פנלופה קרוז נערת הבונד הבאה?

פנלופה קרוז, הספרדיה הלוהטת בת ה-39 אשר מוכרת בעיקר בשל שיתופי הפעולה עם פדרו אלמודובר בסרטיו המוצלחים; "לחזור", "חיבוקים שבורים" ו-"לעוף מהתרגשות" אשר מוקרן בבתי הקולנוע בימים אלה, על-פי שמועות חדשות היא צפויה לככב כנערת בונד הבאה לצידו של דניאל קרייג המגלם את ג'יימס בונד.

פנלופה קרוז נמצאת במגעים לגלם את נערת בונד הבאה לצידו של דניאל קרייג בונד בסרט ה-24 במספר "בונד 24" (שם זמני) אשר כרגע נמצא בשלבי תכנון להפצה בשנת 2016. כמו כן, במידה וקרוז תצטרף לסרט הבא של ג'יימס בונד, היא תהיה נערת הבונד המבוגרת ביותר בהיסטוריה של הזכיינית. בשנת 2015 (השנה בה הצילומים צפויים להיערך) השחקנית הספרדית תהיה בת 41, מבוגרת בשנתיים מנערת הבונד הונור בלקמן אשר גילמה את פוסי גאלור ב"גולדפינגר" ; אי שם בשנת 1962. המקורב למפיקים סיפר: "בעבר, המפיקים ניסו לשכנע את פנלופה לגלם את נערת בונד, אך כיוון שהיא הייתה עסוקה בגילום תפקידים אחרים, היא לא יכלה להשתתף וזאת למרות שמאוד רצתה".

למרות שקרוז יכולה להיות נערת הבונד הבאה, אנחנו לא בטוחים עד כמה השמועה הזו נכונה, ב-2010 היו שמועות לפיהן אשתו של דניאל קרייג המככב כג'יימס בונד, תהיה הנבלית בסרט, דבר שהתברר כלא נכון. בנוסף, על-פי הדיווחים האחרונים ייתכן כי סם מנדס אשר ביים את הסרט האחרון, "סקייפול", ישוב לתפקידו כבמאי הסרט "בונד 24" אשר עתיד לצאת לאקרנים בקיץ 2016.

בימים אלה פנלופה קרוז מככבת על מסכי הקולנוע בסרטו הרביעי של סרג'יו קסטליטו "נולד פעמיים" המגולל את סיפורה של ג'מה (פנלופה קרוז) אשר מגדלת את בנה המתבגר לצידו של בעלה שומר החוק בשכונותיה השלוות של רומא. כאשר היא מקבלת טלפון ממי שהיה פעם חברה הקרוב, הדבר מחזיר אותה לעברה המורכב אשר מאלץ אותה לצאת למסע בסרייבו יחד עם בנה.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פנלופה קרוז נערת הבונד הבאה?
סרטים בקולנוע