יומנו האישי של הית' לדג'ר נחשף

קולנוע
הנבלים בדרך כלל באים על עונשם שלפעמים נגמר במוות מוצדק, עם זאת, במקרה של הית' לדג'ר שגילם את הג'וקר ב"האביר האפל", זה קרה מסיבות לא מוצדקות. כעת ומאז מותו הטרגי, נחשף יומנו האישי של הית' לדג'ר אשר לקח צעד אחד יותר מדי שעלה בחייו.

יומנו האישי של הית' לדג'ר נחשף
יומנו האישי של הית' לדג'ר נחשף

5 וחצי שנים לאחר מותו של הית' לדג'ר אשר היה מכוכבי ההוליווד האהובים בקרב הצופים, את תפקיד חייו הוא ללא ספק עשה בסרטו של כריסטופר נולאן "האביר האפל" אשר בו נכנס לנעליו הכה גדולות, אם כי העצומות שידע עד כה, של ג'יק ניקולסון אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים. אותה הדמות היא כמובן הג'וקר, הנבל השנוא מכל, ועם זאת גם היה גם דמות מאוד נערצת בעיניי רבים וזאת לאחר הית' לדג'ר נתן את כל כולו עד לסיום המצער.

השאלה אשר נשאלת בשנים האחרונות היא; מדוע השחקן המדופלם ואליל הבנות, הית' לדג'ר התאבד לאחר שגילם דמותו של הנבל המטורף ואף הגדול ביותר שנוצר בחוברות הקומיקס למיניהם עד כה. כמו כן, על-פי דיווחים חדשים, בקרוב כולנו נוכל לדעת מדוע לדג'ר הרחיק לכת ושם קץ לחייו שדווקא היו מאושרים לאחר שנולדה בתו הבכורה, מתילדה לדג'ר. הנושא הרגיש הנ"ל, ייחשף בסדרת הדוקו "צעירים מכדי למות" אשר תשודר בגרמניה ואף לאור הסקרנות הכה רבה, גם על מסכי הטלוויזיה ברחבי העולם.



ביומנו האישי של הית' לדג'ר ניתן לראות את דמותו הסדיסטית אלכס מסרט הפולחן "התפוז המכני" ועוד דמויות נוספות אשר מאופיינות ברוע אפל במיוחד שמהן לדג'ר שאב את השראה לתפקיד אשר הביא לסופו העצוב. עם זאת, אביו של לדג'ר, קים, שהתראיין בתוכנית הדוקו, ציין את אחד הרגעים הכואבים ביותר ביומנו של בנו הית' לדג'ר אשר כתב "ביי ביי" באותיות גדולות ועצובות.



לאחר מותו של הית' לדג'ר, הוא זכה בפרס גלובוס הזהב על תפקידו המדהים בדמותו של הג'וקר שאת הפרס קיבל במאי הסרט "האביר האפל", כריסטופר נולאן שהתרגש בקבלתו. כחודש לאחר מכן, לדג'ר זכה שוב והפעם בפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר שאותו קיבלה משפחתו ובגאווה רבה. אחריו, לדג'ר הותיר את בתו, מתילדה לדג'ר מבת זוגתו לשעבר מישל ויליאמס אשר מותו השפיעה עליה רבות, וכמו כן גם על תפקודה האישי.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על יומנו האישי של הית' לדג'ר נחשף
סרטים בקולנוע