כשדרו פגש את אלן דג'נרס

קולנוע
סטיב קארל אשר מדובב בסרט האנימציה "גנוב על המיניונים", קפץ לבקר את אלן דג'נרס בתוכניתה, בעודו מחופש לדמותו של גרו אשר הלהיבה את הקהל.

כשדרו פגש את אלן דג'נרס
כשדרו פגש את אלן דג'נרס

ישנם הרבה דרכים יצירתיות לקדם סרטי פעולה, קומדיה וגם סרטי מתח, אבל כשמדובר בקידום סרטי אנימציה הדבר ממש לא פשוט, בתוך המכלול הזה את רוב העבודה השחורה עושים האנימייטורים שעובדים במשך שעות רבות כדי לייצור דמויות איכותיות ואפקטים מרהיבים כדוגמת סרט האנימציה "הקרודים" שהגיע שהגיע לקולנוע לפני כשלושה חודשים. לעומת זאת, מדובבי הסרט עושים את העבודה הפשוטה והקלה ביותר שכל הנדרש מהם הוא רק לדובב את הדמויות.

השבוע, סטיב קארל התארח בתוכניתה של אלן דג'נרס בעודו מחופש לגרו, הדמות שאותה הוא מדובב בסרט האנימציה הקרב לבוא "גנוב על המיניונים". כאשר הקהל צפה בקארל הלבוש בתחפושת הכה מורכבת, הם קיבלו אותו בהרבה מחיאות כפיים כאילו היה זה אובמה שהגיע להתארח בתוכנית. כמו כן, השיחה בין השניים נפתחה כאשר אלן שאלה את קארל "אני חושבת שזו הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים, לא זכור לי שנפגשנו בעבר". וקארל השיב "נכון, אבל פעם אחת עמדתי מאחוריך בסטארבקס בזמן שהזמנת לאטה". לקראת הסיום דרו פתח בריקוד לצלילי שירו של אמינם "Without Me" אשר סחף גם את הקהל.



כאמור, "גנוב על המיניונים" מתרחש לאחר אירועי הסרט הראשון כשגרו פרש מחיי הפשע לטובת גידול משפחתו החדשה בעזרתם של המיניונים אשר תמיד גונבים לו את ההצגה. בדיוק כשהוא חשב כי עידן הנבלים הסתיים, נבל חדש בשם אל מאצ'ו מאיים על העולם ובמיוחד על עוזריו של גרו, המיניונים, דבר אשר מאלץ את גרו להצטרף לסוכנים מיוחדים הנלחמים בפשע והפעם בסיכול תוכניתו של אל מאצ'ו.



"גנוב על המיניונים" ביום על-ידי פייר קופין וכריס רנאוד, ומתסריטם של קאן דוריו וצ'ינקו פול. בסרט מדובבים סטיב קארל, מוייזס אריאס, מירנדה קוסגרוב, ג'ייסון סיגל, ראסל בראנד, בנג'מין בארט וקריסטן וויג. הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע בתאריך יום חמישי, 04 ביולי 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כשדרו פגש את אלן דג'נרס
סרטים בקולנוע