"שרלוק" ישודר בינואר 2014

טלוויזיה
על פי השערות שונות הסדרה הפופולרית "שרלוק" תעלה לשידור בין דצמבר השנה לינואר 2014, כך לדברי השחקן הבריטי מרטין פרימן, המגלם את ד"ר ג'ון ווטסון בסדרה.

"שרלוק" ישודר בינואר 2014
"שרלוק" ישודר בינואר 2014

השחקן הבריטי שעסוק בהשלמות לצילומי "ההוביט: ישימון סמאוג" ו"ההוביט: לשם ובחזרה", השתתף מוקדם יותר השנה בצילומי שתי פרקים מתוך העונה השלישית של הסדרה "שרלוק", שהפרק השלישי בה יצולם מאוחר יותר השנה, כשבנדיקט קמברבאץ' יתפנה ממסעות היחצ"נות לסרט "סטארטרק: האויב בתוכנו" וכשמרטין פרימן יסיים את צילומי "ההוביט", בו הוא מגלם כידוע את התפקיד הראשי, ההוביט בילבו באגינס.

מרטין פרימן על השטיח האדום בדרך לטקס פרסי האקדמיה הבריטית לטלוויזיה:



בריאיון שהעניק מרטין פרימן באירוע קבלת הפנים לבאי טקס פרס באפט"א (האקדמיה הבריטית לטלוויזיה) ב-12 במאי הודה השחקן כי הסדרה תשודר או בדצמבר השנה או בינואר 2014 לכל המאוחר. כמו כן, הסדרה "שרלוק" שודרה לראשונה ביולי 2010 כשהעונה השנייה שודרה בינואר 2012 ועד כה צצו שמועות אשר לא מאששות כי העונה השלישית תשודר בדצמבר השנה כשדבריו של פרימן מהווים אישוש ודאי.

בדומה לעונות הקודמות, וכסימן היכר של הסדרה כולה, העונה השלישית מכילה 3 פרקים. בנדיקט קאמברבץ' (שפרימן נוהג לקרוא לו "בן") מככב כשרלוק הולמס כשהשניים חתומים לעונה רביעית. 2 פרקי העונה השלישית צולמו כבר ונושאים את הכותר "רכב ההלוויות הריק" (פרק 1) ו"חותם השלישייה" (פרק 2). שם הפרק השלישי ייחשף רק לאחר שיתחילו הצילומים. הפרק נכתב על ידי סטיבן מופט, והצילומים צפויים להתחדש ביולי 2013.

צילומי הפרק הראשון של העונה השלישית:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "שרלוק" ישודר בינואר 2014
סרטים בקולנוע