30 שנה אחרי: "פולטרגייסט" הרימייק

קולנוע
לאחר כשלושה עשורים ושתי סרטי המשך, סרט האימה "פולטרגייסט" ; אשר הופק על-ידי סטיבן שפילברג המהולל מגיע בגרסה חדשה ויותר מפחידה.

30 שנה אחרי: "פולטרגייסט" הרימייק
30 שנה אחרי: "פולטרגייסט" הרימייק

בשנים האחרונות השמועות על הגרסה המחודשת לסרטו של טובי הופר "פולטרגייסט" ; עלו בכותרות והחלו לתפוס תאוצה לאחר שדווח כי החלו בפיתוח הסרט, מה שלא באמת קרה. עם זאת, מוקדם יותר השנה דווח כי הבמאי גיל קינן אשר ביים את סרט האנימציה "מפלצת של בית", נענה לאתגר הבימוי ובקרוב יעבוד על גרסת הרימייק.

על-פי דיווחי האתר "Bloody Disgusting" בקרוב קינן יתחיל את עבודתו על גרסתו כשצילומי הסרט יצאו לפועל בטורונטו וייערכו בעוד כשלושה חודשים בספטמבר. הגרסה החדשה, על-פי דיווחים, תעקוב אחר משפחת בואן ותתמקד בבתו של אב המשפחה, אריק אשר עובר לגור עם משפחתו בעיר חדשה לאחר שאיבד את מקום עבודתו. עם זאת, עוד הרבה לפני שהם מתאקלמים בביתם החדש, בתו הקטנה של אריק, מדיסון, נחטפת, דבר המשרה על המשפחה פחד ואימה ועם זאת גם אומץ רב בהתמודדות עם הלא נודע כדי להציל את בתם הקטנה.

מבין כל קלאסיקות האימה של העבר, "פולטרגייסט" ; הוא אחד שאסור לפספס, הוא גם מהסרטים הבודדים שבאמת יכולים להפיק ממנו תועלת וסוף סוף עושים את זה. נקווה שבעזרת הטכנולוגיה החדישה שיש כיום יפיקו סרט עם אפקטים יותר מרשימים ומתוחכמים שלא בדומה לטכנולוגיות הישנות שטובי הופר נאלץ להסתמך עליהם. עם זאת, הבמאי גיל קינן שבכוונתו לביים את החידוש ל"פולטרגייסט&qu ot;, לפני הכל יאלץ לצפות בלא מעט סרטי אימה אשר הגיעו אלינו בשנים האחרונות כדי שמהם יוכל לקחת רעיונות להפיק סרט אימה שישאיר את חותמו כדוגמת סרטי "פעילות על טבעית" וסדרת סרטי האימה שתמיד מצליחים להבהיל את הצופיה, "הצלצול". כי אחרי הכל הסרט היחידי שהוא ביים שבכלל מתקרב לאימה הוא סרטו "מפלצת של בית".

"פולטרגייסט" ; טריילר



במקור הסרט "פולטרגייסט" ; בוים על-ידי טובי הופר אשר הביא לתודעה את סרט הפולחן "המנסרים מטקסס" שהפך להצלחה עולמית והיה מהבודדים שהצדיקו את ז'אנר האימה. כמו כן, הופר גם כתב את התסריט בשיתוף עם סטיבן שפילברג אשר היה אחראי על הפקתו. בסרט כיכבו קרייג טי. נלסון בתפקיד האב, ג'ובת' וויליאמס בתפקיד האם ובתפקיד הבת הת'ר או'רורק אשר נפטרה בגיל 12 ממחלת קרוהן בעת צילומי הסרט "פולטרגייסט 3".

על-פי הדיווחים, נוספו לעלילה פרטים חדשים; אשתו של אריק, איימי, יכולה לתקשר עם רוחות המתים. ובנוסף הצטרפו עוד שתי דמויות חדשות: קאריגן בורק, מארח תוכנית טלוויזיה הנקראת "ניקוי בתים רדופי-רוחות", וגם אשתו לשעבר של ברק, פסיכולוגית במקצועה. עם היעלמותה של בתם הקטנה, הזוג השבור יתבקש לסייע בחקירה על היעלמותה של בתם מדיסון.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על 30 שנה אחרי: "פולטרגייסט" הרימייק
סרטים בקולנוע