"אססין קריד" יגיע ב-2015

קולנוע
אולפני פוקס המאה ה-20 שבין היתר אחראים על הפצת סרטו החדש של רידלי סקוט "אקסודוס", רכשו את זכויות ההפצה לסרט "אססין קריד" המבוסס על המחשב הפופולרי.

"אססין קריד" יגיע ב-2015
"אססין קריד" יגיע ב-2015

כידוע, הקיץ כבר כאן ובקרוב יגיעו אלינו סרטים חדשים, המשכונים, וחידושים כאלה ואחרים אשר יהיו לשוברי קופות. הראשון שעשה זאת היה "איירון מן 3" אשר יצא לבתי הקולנוע לפני שלושה שבועות ועד לפני כמספר ימים זכה להיכנס לרשימת הסרטים המכניסים ביותר אשר עברו את רף מיליארד הדולרים. עם זאת, אנחנו עדיין באמצע השנה והמפיצים השונים (בארץ ובעולם) יכולים לשנות בכל רגע נתון את מועד ההפצה הרשמי לסרטיהם וזאת על-מנת למצוא תאריך פנוי שלא יתנגש בסרטים אחרים שיהוו אתגר.

על-פי דיווחים חדשים, אולפני פוקס המאה ה-20 אשר רכשו לאחרונה את זכויות ההפצה לסרט "אססין קריד" המבוסס על סדרת המשחקים הפופולרית באותו השם אשר בו יככב מייקל פאסבנדר ("X-מן: ההתחלה"), חשפו את מועד הפצתו של הסרט שבאופן מוזר בחרו להקרינו דווקא ביום הזיכרון האמריקאי (Memorial Day) המציין את מותם של החיילים שנהרגו בעת מילוי תפקידם. מסתבר שהאולפנים בחרו אחלה יום שאין לו שום מתחרה וכך גם קהל צופים.

כמו כן, הסרט הנוסף אשר יופק ויופץ על-ידי אולפני פוקס המאה ה-20 הוא "אקסודוס", סרטו של רידלי סקוט העוסק בסיפור חייו של משה רבנו בכיכובו של כריסטיאן בייל ("עלייתו של האביר האפל"). הסרט צפוי להגיע אל בתי הקולנוע (ארה"ב) ב-12 לדצמבר 2014 כחמישה ימים לפני הקרנת הבכורה לסרטו של פיטר ג'קסון "ההוביט: לשם ובחזרה" ושבוע לפני הקרנתו של המדע הבדיוני "טומורולנד" בכיכובו של ג'ורג' קלוני.

אחריו יבוא "אססין קריד", אחד הסרטים הצפויים לשבור לא מעט שיאים, ביניהם שיאי רווחים ואף ייתכן כי יכנס לרשימה שאליה נכנס לאחרונה "איירון מן 3", אך מאחר והאולפנים החליטו להקרינו בשבוע בו מתקיים יום הזיכרון לחללים האמריקאים הנפלו בעת שירותם, עושה הרושם שזה לא הולך לקרות. בניגוד לכך, מארוול עשו בחכמה, את סרט ההמשך "הנוקמים 2" של ג'וס ווידון הם בחרו להפיץ את הסרט שבועיים לפני יום הזיכרון האמריקאי, כך שהסיכוי של "אססין קריד" לגרוף סכומי העתק יהיה נדיר בהחלט.

הסרט "אססין קריד" יופק על ידי מייקל פאסבנדר שבנוסף יככב בתפקיד הראשי. אולפני New Regency המחזיקים בזכויות ההפקה של הסרט, בקרוב יחלו את עבודתו עם ליהוקים של שחקנים חדשים. התסריטאי מייקל לסלי שעד כה נשכר לעבוד על סרטים קצרים, נועד לכתוב את התסריט לסרט המתרחש בעתיד הרחוק ויעסוק במתנקש מהמזרח התיכון הנמצא בתקופת מסע הצלב האדום אשר מסוגל לשחזר את זיכרונותיהם של האבות הקדומים של אדם.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "אססין קריד" יגיע ב-2015
סרטים בקולנוע