הנשיא הבא של ארה"ב: סמואל ל. ג'קסון

קולנוע
מסתמן: סמואל ל. ג'קסון כוכב "ג'אנגו ללא מעצורים" לשעבר, יכהן כנשיא ארצות הברית בסרטו של החדש של ג'יילמרי הלנדר "המשחק הגדול".

הנשיא הבא של ארה"ב: סמואל ל. ג'קסון
הנשיא הבא של ארה"ב: סמואל ל. ג'קסון

סוף סוף זה קורה, על-פי דיווחים חדשים ניתנה ההזדמנות לסמואל ל. ג'קסון לככב כנשיא ארצות הברית. ג'קסון אשר ידוע גם כניק פיורי מסרטם של מארוול, "הנוקמים", יככב כנשיא ארצות הברית אשר ימצא את עצמו תחת מתקפת טרוריסטים. אתר "הדדליין" דיווח על ליהוקו של ג'קסון אשר יכנס לנעליו של נשיא ארה"ב, אובמה, אך הפעם לא מדובר בהימלטות מהבית הלבן, אלא מתוך מטוסו הפרטי אשר נפגע ממטען חבלה אשר הוטמן על-ידי טרוריסטים והתפוצץ בעת הטיסה.

הסרט יעסוק בנשיא (סמואל ל. ג'קסון) ארה"ב אשר יוצא לטיסה במטוסו הפרטי כדי להיפגש עם גורמים צבאיים במדינה, אך כעבור מספר רגעים נשמע פיצוץ עז ומטוסו של הנשיא מתחיל לצלול אל הקרקע, אלא שאז הוא לא נשאר אדיש למצב ומחליט לקפוץ מהמטוס כשעל גבו מצנח המוביל אותו ליער סבוך. שם הוא פוגש בנער צעיר אשר שהגיע ליער לצורך קמפינג. ביחד, השתיים ינסו לצאת מהיער אל מקום מבטחים בזמן שרודפים אחריהם הטרוריסטים הרוצים לסיים את מה שהתחילו.

האתר "The trade" מדווח כי "המשחק הגדול" יבוים על -ידי ג'יילמרי הלנדר שעד כה ביים סרטים קצרים, כמו כן, הסרט הנ"ל יהיה הראשון שיביים באורך מלא ובשפה האנגלית. צילומי הסרט צפויים להיערך בסוף הקיץ הקרוב, מה שאומר שיש מספר גדול של שחקנים מן השורה הראשונה בהוליווד אשר יככבו לצידו של ג'קסון וזאת לאחר שרובם סיימו את עבודתם לשנה. בפסטיבל קאן שנפתח אתמול (ד') המפיקים ינסו למכור את זכויות ההפצה בהקדם האפשרי על-מנת להתחיל בצילומי הסרט כשבתפקיד המפיק נמצא אלכס גרלנד אשר היה אחראי על הפקתם של "28 שבועות אחרי", "לעולם אל תתן לי ללכת" ו-"השופט דראד".

מלבד "המשחק הגדול" סמואל ממשיך להעצים את הרפרטואר המרשים שלו כאשר הוא עסוק בימים אלו בצילומי הסרט "קפטן אמריקה: חייל החורף". בהמשך, ג'קסון יככב על מסכי הקולנוע עוד השנה ברימייק לסרט "שבעה צעדים" ("Oldboy ") בבימויו של ספייק לי ("האיש שבפנים"). בנוסף הוא יככב גם באתחול המחודש של "רובוקופ, בין היתר, ג'קסון תרם את קולו גם ללהיט האנימציה הבא "טורבו" הצפוי להגיע לבתי הקולנוע עוד השנה.

הדבר ההזוי בכל הסיפור הזה, שקשה להאמין שעדיין אף אחד לא חשב שסמואל ל. ג'קסון הוא השחקן המתאים ביותר לגלם את תפקידו של נשיא ארצות הברית. ועם זאת, זה גם דבר נפלא ש נתנו לו את ההזדמות לעשות זאת. ואם בנשיא ארצות הברית עסקינן, בעוד פחות מחודש יגיע אל בתי הקולנוע בארץ סרטו של רונלד אמריך "וושינגטון על הכוונת" כשאת תפקיד נשיא ארה"ב יגלם השחקן המהולל ג'יימי פוקס הזכור לכולנו כ"ג'אנגו ללא מעצורים".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הנשיא הבא של ארה"ב: סמואל ל. ג'קסון
סרטים בקולנוע