אמיליה קלארק חוזרת להתפשט

קולנוע
כוכבת סדרת הפנטזיה המצליחה "משחקי הכס" לוהקה לסרטו החדש של ג'יימס פרנקו "גן הימים האחרונים" אשר מבוסס על ספרו של אנדרה דובוס.

אמיליה קלארק חוזרת להתפשט
אמיליה קלארק חוזרת להתפשט

הבריטית הלוהטת המוכרת מסדרת הטלוויזיה המצליחה "משחקי הכס" סוף סוף מנצלת את כישורי העירום שלה בסרטו החדש של ג'יימס פרנקו "גן הימים האחרונים" ("Garden of Last Days"). לאחר שכבשה את העולם ב"משחקי הכס", אמיליה קלארק לוהקה לסרט נוסף כאשר עד כה כיכבה רק בסרט אחד "ספייק איילנד" אשר יצא ב-2012 ועוד סרט קצרצר "Shackled" שגם הוא יצא באותה השנה.

אין אחד שלא מכיר את אמיליה קלארק, הבלונדינית הלוהטת מ"משחקי הכס" בו מגלמת את דמותה של דאינריז - נסיכה לוחמת עם שלושה דרקונים ואחרונת שושלת טארגאריין. את כל סצנות העירום שלה כולם כבר הספיקו לראות, לא פעם היא אמרה שאין לה בעיה להתפשט אל מול המצלמה, היא פשוט "רגילה לזה". מסתבר שקלארק תככב במספר סצנות עירום בסרטו של פרנקו שעד לא מזמן הקסים אותנו בסרטו של סם ריימי "ארץ אוז".

ג'יימס פרנקו השחקן המדופלם שרק לאחרונה זכה בכוכב משלו בשדרות הוליווד, החל לנצל את המעמד בבימוי סרטו החדש "גן הימים האחרונים" אשר מבוסס על ספרו של אנדרה דובוס שככל הנראה יהיה כמעין המשך לסרט "בית של חול וערפל" שגם הוא מבוסס על ספרו של דובוס אשר כמעט זיכה אותו בפרס אוסקר.

כמו כן, הסרט "גן הימים האחרונים" יופק על-ידי חברת "מילניום" כאשר ג'רארד באטלר ישמש כמפיק בפועל. הסרט שזור ברגעי דרמה המעוגנים בשלושה סיפורים המתארים את חייהם של שלושה אנשים שונים אשר חייהם מצטלבים בלילה אחד בפלורידה במועדון חשפנות בשם "פומה". על-פי דיווחי ההוליווד ריפורטר אמיליה קלארק תגלם את דמותה של אפריל, חשפנית אשר מביאה את בתה בת ה-3 אל מקום עבודתה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אמיליה קלארק חוזרת להתפשט
סרטים בקולנוע