"Glee" חודשה לעונה חמישית ושישית

טלוויזיה
אחרי שלוש עונות מצליחות ועונה אחת פחות, רשת הטלוויזיה האמריקאית FOX חידשה את הסדרה המוזיקלית "Glee" לשתי עונות נוספת. אך האם מצפה לנו הפתעה?.

"Glee" חודשה לעונה חמישית ושישית
"Glee" חודשה לעונה חמישית ושישית

אומנם זה הגיע באיחור, אבל כשמדובר בהפתעה כפולה מה טוב?, רשת FOX בה משודרת הקומדיה המוזיקלית "Glee" הכריזה על חידוש הסדרה לשתי עונות נוספות, חמישית ושישית במספר. וזאת למרות ששתי העונות האחרונות של הסדרה לא הביאו להצלחה או רייטינג משמעותי כפי שעשתה עונה הראשונה. כנראה שרשת FOX מסתפקים ב-7 מיליון צופים מתמידים בכדי לחדש שתי עונות לסדרה. אם כי זה היה צפוי מראש, והסיבה העיקרית לכך שהסדרה "Glee" היא הסדרה היחידה ברשת FOX המשלשלת לכיסה מיליוני דולרים מדי שנה.

הסדרה "Glee" שודרה לראשונה ב- 2009 בארה"ב ולאחר שהפכה לסנסציה ברשת, היא הגיעה לישראל המשדרת את הסדרה בשידורי הלווין של חברת YES. הסדרה השפיעה רבות התרבות האמריקאית ואיתה סחפה גם כ-7 מיליוני מעריצים מכורים. הסדרה עוקבת אחר קבוצת מקהלה אשר מורכבת מתלמידים זניחים ולא מקובלים, אך עם זאת התלמידים נחשפים לכישרונם המוזיקלי ובשל כך הם הופכים לתופעה מצליחה. כזאת המשתלטת על העולם.

"Glee" כאמור היא אחת המצליחות ובעלות הרייטינג הגבוה ברשת FOX, הסדרה מכניסה לרשת האמריקאית מיליוני דולרים מדי שבוע, מהרייטינג הדיי גבוה שלה. כמו כן הרווחים מגיעים גם מההורדות של הפרקים ובעיקר מאלבומי המוזיקה הנמכרים כמו לחמניות חמות באינטרנט.

לעומת העונות הקודמות הרייטינג היה נמוך, אך עם זאת לרשת FOX אין הרבה ברירות, אם כי הסדרות המשודרות ברשתה ("הבחורה החדשה", "לגדל את הופ", "בונז" ואחרות.) לא ממש מצליחות לתפוס ברשתן את הצופים השונים וכתוצאה מכך רשת FOX החליטה ללכת על בטוח ולכן הם חידשו את "Glee" לשתי עונות נוספות ומבטיחות.

כמו כן, עדיין לא דווח על מועד שידור פרק הבכורה של העונה החמישית אם כי לעונה הרביעית נשארו עוד שלושה פרקים נוספים לסיומה. הפרק הבא בעונה הרביעית הינו פרק 20 "כיבוי אורות" בו תשתתף בהופעת אורח שרה ג'סיקה פרקר, כוכבת הסדרה "סקס והעיר הגדולה". והנה הפרומו לפרק.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "Glee" חודשה לעונה חמישית ושישית
סרטים בקולנוע