אהרון ג'ונסון יככב בעיבוד המחודש של "גודזילה"

קולנוע
השחקן אהרון ג'ונסון המוכר לנו מהסרט "קיק אס" אשר מבוסס על ספר הקומיקס של מארק מילר וג'ון רומיטה ג'וניור, לוהק לאתחול המחודש של הסרט "גודזילה" (1998) שלצידו ככל הנראה יככבו גם אליזבת אולסן ובריאן קרנסטון המוכר מסדרת הדרמה המצליחה "שובר שורות".

אהרון ג'ונסון יככב בעיבוד המחודש של "גודזילה"
אהרון ג'ונסון יככב בעיבוד המחודש של "גודזילה"

הבמאי הבריטי גארת' אדוארדס נחשב כיום לאחד הבמאים הצעירים והמבטיחים בתחום הקולנוע של ז'אנר המדע-בדיוני אשר החליט לעבוד על האתחול המחודש לגודזילה. גארת' החליט ללהק לתפקיד הראשי את אהרון ג'ונסון המוכר לנו מהסרט "קיק אס" שאגב הסתיימו צילומי סרט ההמשך "קיק אס 2" בחודש האחרון, לעיבוד המחודש של "גודזילה" בהפקתם של חברת הסרטים Legendary Pictures אשר רכשו את זכויות ההפצה.

הסרט "גודזילה" שהוקרן בבתי הקולנוע ב-1998 גרף סכום כולל של 130 מיליון דולר וזכה לשבחים רבים בקרב אוהבי ז'אנר המתח והמדע-בדיוני. יש לציין שזו הפעם הראשונה שבה אהרון ג'ונסון יככב בסרט מדע-בדיוני וחדש מסוגו. אהרון יגלם חייל בצבא ארצות הברית אשר נשלח לעצור את הגודזילה בעזרתם של חיילי קומנדו מיחידות עילית אמריקאיות.

לצידו של אהרון ג'ונסון יככבו אליזבת אולסן אשר משתתפת בימים אלו בצילומי הסרט החדש של נעמי פונר "בנות טובות", ובריאן קרנסטון שכמובן מוכר לנו כוולטר ווייט מסדרת הטלוויזיה המצליחה "שובר שורות". על פי השמועות, בריאן יגלם את אביו החורג של אהרון, בעוד שאליזבת תגלם עיתונאית נמרצת אשר יוצאת לסקר את פעולותיהם של חיילי ארה"ב המנסים לבלום את פעולותיו ההרסניות של הגודזילה.

הסרט "גודזילה" יבויים ע"י גארת' אדוארדס, מתסריטם של דיויד ס. גויר, דייב קלהאם ומקס בורנשטיין. נכון לרגע זה טרם התקבלה הידיעה על תאריך הפצה רשמי לעליית הסרט לאקרנים, אך כשיהיה כזה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אהרון ג'ונסון יככב בעיבוד המחודש של "גודזילה"
סרטים בקולנוע