ספרו החדש של שוורצנגר חושף את סודותיו האפלים

רכילות
ארנולד שוורצנגר הוא ללא ספק אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים של הוליווד. הוא הצליח בקריירתו ארוכת השנים בתור שחקן קולנוע נערץ ואף נבחר להיות למושל קליפורניה בעבר.

ספרו החדש של שוורצנגר חושף את סודותיו האפלים
ספרו החדש של שוורצנגר חושף את סודותיו האפלים

בשנת 2003, שוורצנגר מונה למושל קליפורניה, לאחר שכיהן במשך שמונה שנים רצופות, נחשף הרומן הסודי שהכתים את שמו של הכוכב האהוב, שוורצנגר איבד את תפקידו מיד לאחר מכן בשנת 2011, ובאותה השנה ב-17 למאי שוורצנגר הודה בפומבי על שערוריית הבגידה באישתו מריה שרייבר ועל ילדו מהרומן הסודי וזאת לאחר 25 שנות נישואין. לאחר שנה שוורצנגר פירסם את ספרו החדש "זכרון גורלי: סיפור החיים הבלתי יאומן שלי" אשר כולל בתוכו את כל סיפורי חייו כולל סודותיו הגדולים ביותר, אך הספר בעיקר מתמקד על אותו רומן סודי עם עוזרת הבית מידלדרד.

בעוד שכמה ממעריציו של שוורצנגר קוראים את ספרו אשר מספר על קריירת המשחק המדהימה שלו ועל השנים בהן כיהן כמושל קליפורניה, מרבית האנשים שבנינו מעוניינים לדעת מי הוא בעצם אותו האיש הזה שבעבר נחשב "לנסיך המקסים של הוליווד". אפשר לומר שמאז שהבגידה יצאה לאור הקשר במשפחתו נפגע, ולא מעט. שוורצנגר כתב בספרו על היום שבו הוא התעמת עם אישתו במשרדה של הפסיכולוגית. בנוסף הוא הודה כי אישתו שאלה אותו לגבי פרשת הילד וגם לגבי האהבתו אליו, אך שוורצנגר בחר שלא לחשוף את האמת מוקדם מדי, "אני לא ידעתי איך לעשות את זה", שוורצנגר הסביר בראיון לגוד מורנינג אמריקה, "הייתי מפוחד מהעובדה שאני הולך לאבד הכל, את אישתי ואת כל המשפחה שלי בכלל".

"כתבתי את הספר מכיוון שזה סוג של דרך מעניינת לנתח את החיים שלי", שוורצנגר ממשיך ואומר בראיונו. "הספר גרם לי לחזור חזרה אחורה, וכשניתחתי את דבריי, זה גרם לי לסוג של כאב. אבל זה היה הכרחי כי כשמסתכלים על כל הדברים שנעשו אלו דברים ממש נוראים שלאחר מכן מנסים להבין מה זה גורם לקרובים אליך", הוא סיפר והוסיף "המשפחה שלי היא הדבר המדהים ביותר שיכולתי אי פעם לבקש".

שוורצנגר סיפר, "אם אתם מרגישים כמוני", אתם קודם כל תקראו על פרשת הרומן עם הילד מאשר על סודותיי האחרים, שאגב יש לא מעט. מדווח של העיתון "לוס אנג'לס טיימס", שוורצנגר משתף גם את החוויותיו שעבר בחייו, כדוגמת חג ההודיה כשבילה עם משפחת קנדי, בנוסף שוורצנגר משתף אותנו בספרו על החלטותיו כשהחליף תפקיד בסרט "שליחות קטלנית" וכזכור בזכות אותו סרט אנחנו מודעים לכשרונותיו של שוורצנגר.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ספרו החדש של שוורצנגר חושף את סודותיו האפלים
סרטים בקולנוע