"אחותי קפצה כיתה": סוכריות קופצות

טלוויזיה
כמה נוראית יכולה להיות פתיחתה של שנת הלימודים בבית ספר התיכון? כנראה שיכולה להיות אם האחות הקטנה והסופר חכמה, שקפצה שתי כיתות, היא זו שחולקת איתך את ספסל הלימודים מיומם הראשון.

"אחותי קפצה כיתה": סוכריות קופצות
"אחותי קפצה כיתה": סוכריות קופצות

יום שישי האחרון זימן לשעת שנת הצהריים פרמיירה תוססת וצעירה, עמוסה בכוכבי הסיטקום החדש לנוער - "אחותי קפצה כיתה" שעלה בתחילת השבוע בערוץ Yes KidZ. הדור הצעיר השתלט על מתחם הסינמקס בסינמה סיטי גלילות, כיבוד קל, המון סלפיז והמון המון התרגשות צעירה, שאפילו כללה כמה ילדות בוכות, נרשמה במתחם. גם נציגי הדור הוותיק יותר, הנכללים בסדרה התייצבו על מנת לאזן את ההתרגשות, אבל התחרות בין הפלאשים של הפלאפונים הלכה בלא מאמץ לנציגי הדור הצעיר, שהפליאו בחיוכים מאוזן לאוזן ושיתוף פעולה נרחב עם נציגי התקשורת וכמובן עם המעריצות הצעירות.

בין שלל הכוכבים המשתתפים בסדרה, שהגיעו לראות את עצמם על מסך ענק, בהקרנת שני הפרקים הראשונים נצפו: עודד מנשה פלוס ארבעת הילדודס ומינוס עדן הראל, טלי אורן, יעל לבנטל, בר מיניאלי, מאיה בוכבסקי, עומר חזן, עמית מורשת, יונתן גוטליב, גיה באר גורביץ, יובל סגל ועוד רבים וטובים. מעבר לכיבוד והצילומים האירוע כלל, כאמור, את הקרנת שני הפרקים הראשונים של הסדרה, אשר איפשר לבני המשפחה, החברים והשחקנים עצמם לראות ראשונים ולפני כולם את התוצאה לעבודתם המאומצת על הסיטקום לצעירים.


(היפות של הסדרה | צילום: אור גפן)

הסדרה מספרת על עלילותיהן של האחיות מיכל בת ה-16 (המגולמת על ידי מאיה בוכובסקי) ורוני בת ה-14 (המגולמת על ידיד בר מיניאלי, אדומת השיער) - מיכל ורוני מתחילות את התיכון ביחד, אבל ישנה בעיה אחת קטנה עם עצם העובדה שרוני, האחות הקטנה קפצה שתי כיתות ועכשיו שתיהן עולות לאותו התיכון ולאותה הכיתה! וכל זה באמת קורה באותו יום מופלא וקסום של תחילת הדרך בתיכון. אצל השתיים זה יום מרגש, אבל לכל אחת יש חששות ושאיפות משלה וההתנגשות בין השתיים, כאשר הן מיועדות ללמוד באותה הכיתה הולכת ליצור סיטואציות מצחיקות ולא צפויות.

בסיטקום כמו בסיטקום העיקר הוא להקצין מצבים רגילים ולספר את הסיפור באופן המצחיק ביותר עבור קהל היעד. הקהל הצעיר יכול לגמרי להתחבר לניסיונות המגניבות של מיכל והרצון שלה להיות מקובלת בחברה תובענית מאוד וגם כמובן להתחבר לבושה והפדיחה, אותה היא נושאת בתיק הגב, כאשר אחותה הצעירה והחכמה יותר צועדת איתה לכיתה ומדברת באופן שונה ומוזר ממה שהיא וחבריה רגילים לשמוע.


(באו לשגע את הבנות | צילום: אור גפן)

כפי שגם תרבות הסיטקום החיצונית והמקומית הרגילה אותנו בין קיצון לקיצון תמיד יימצא האמצע שיוביל לפשרה בסוף כל פרק והכל יבוא על מקומו בשלום. אבא ואמא ואח קטן בתור תפאורה לשתי האחיות שכבר בפרק השני ייארחו אישיות מאוד חשובה עבור בני הנוער של השנתיים האחרונות ולא, לא...אלו לא סטטיק ו/או בן-אל וזה יהיה מגניב לבני נוער ומטה ואפילו אולי קצת להורים, שיכולים להוריד את הרגל מהגז ולהצטרף לצפייה בחצי עין בעולם המקביל לעולם ילדיהם, על כל המשתמע מתרבות הצריכה, תרבות המדיה החברתית ושאר ספיחיה בסדרה קלילה ומבדרת.

בין שלל התכנים ש-yes שופכת על ראשם הצעיר של צופיה, נראה שהסדרה על משפחה, חברים והשילוב בין השניים באותו בית הספר ובאותה הכיתה, על שלל הלחצים ושיתופי הפעולה, תצליח לרתק את קהל היעד ולהשאיר אותו מחובר בשעות שאחרי בית הספר.


(גם דור מיכה קפץ לתת בכבוד | צילום: אור גפן)

יוצרת הסדרה: חן קלימן-גל
במאי: יוני גרא
שחקנים: מאיה בוכובסקי, בר מיניאלי, עודד מנשה, טלי אורן, יובל סגל, יעל לבנטל, נואל ברקוביץ, גאיה בר גורביץ, עומר חזן.


ימים א'-ד' 14:50 בערוץ yes KIDZ ובחינם ב-yesVOD וכמובן רק לילדי yes.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "אחותי קפצה כיתה": סוכריות קופצות
סרטים בקולנוע