"בולרז" 6-7: סיטי טאוור

טלוויזיה
תחילת פרק 6 וסיום פרק 7 מלווים את הודאתו וכניסתו של ספנסר למבדקים מאוד חשובים עבורו, שלא קשורים ליכולתו לשמור ולהגן על לקוחותיו. בין לבין, לקוחותיו הנוכחיים לא מצליחים להסב לו נחת ועונג מינימליים, אבל שביב של תקווה מגיע דווקא מריקי הפרובלמטי.

"בולרז" 6-7: סיטי טאוור
"בולרז" 6-7: סיטי טאוור

התחלה אופטימית בחוף הים ומשחק פוטבול חול קליל חושפת דווקא את הווידוי המרגש של ספנס, אשר מתוודה שלא ביצע את הבדיקה וברח עם הזנב בין הרגליים. דרוש להיות גבר אמיתי בשביל להודות באי יכולת לסיים פעולה מסוימת וספנס מעלה עוד קצת ברמה האישית, אבל בתוך החברים של ספנסר דואגים שלא יהיה לו משעמם לרגע ומספקים עוד אוסף אירועים שלא ישכח, גם לאחר טראומה מוחית חזקה יותר.


(קח כדור לכאב ראש. צילום: מתוך "בולרז")

בישיבה קלילה על ארוחת בוקר ורנון מגלה על הקשר בין ספנס ואנג'י, סוחטת המזומנים, נקודה נוספת לטובת רג'י במשחק המתיש והשוחק בין חבר הילדות המעיק לבין הסוכן, שמתנהג במרבית הזמן כמו בייביסיטר. אין דרך טובה יותר לתאר את הירידה במעמד הכוכב לשעבר שהיה ספנסר אל עבר מה שהוא מבצע כיום והוא בייביסיטר יוקרתי מאוד לכוכבים רפי שכל ואינפנטיליים.

באותו עניין, שלוחה נוספת של הבייביסטר של ורנון; ג'ו, אשר עושה מאמצים להוריד ולמזער את הנזק הכספי ונפגש עם מקסימו, הפגישה בין שני הדושבאגז מניבה הורדת עלויות מפתיעה למחיר התמונות הפורנוגרפיות, אותן רוצה אנג'י למכור. ספנסר מוריד את עצמו לנקודה שפלה ונמוכה יותר, כאשר הוא מתחנן בפני ורנון ורג'י לשלם את הקנס, שכביכול נגרם באשמתו ובאשמת המסיבה שלו ומעניק עוד תרומה ל-ורנון, שבינתיים מוציא יותר ממה שהוא חייב להחזיר פנימה.

בחזרה לנקודת ההתחלה של הסדרה וללקח הראשוני שכולם מנסים ללמוד, ספנס מקבל את האפר של רודני ויוצא למסע לא קסום במיוחד לפזרו. מעבר לדמות התמה ביותר בסדרה; צ'ארלס גרין; השמן עם המצפון העודף. צ'ארלס מחליט שנמאס לו לשהות במלון ואין מקום טוב יותר מבית התענוגות של לריקי, על שלל מסיבות החשק עטורות הבשר הטרי שנמצא בהן.

ריקי מציג לו את הבית ואת חסרונותיו היחידים: נקיפות המצפון שצפויות לצ'ארלס מכל דקה שחולפת בבית התענוגות. צ'ארלס נשאב בקלילות לא מפתיעה לאורך החיים ה"בריא" שמעניק לו ריקי בבית הבושת המאולתר שלו, אבל לכל דבר טוב יש סוף, אשר מסתמן בפריצת אשתו של צ'ארלס לבית התענוגות וחזרתו, דרך תחינות, לבית שלא כולו תענוג.


(לנשום עמוק ואז...לצעוק!. צילום: מתוך "בולרז")

ומצ'ארלס, עדין הנפש, עוברים למשוגע של החבורה: הפרשה של ריקי מתגלה, מר סיפרט נותן לו בראש והפתרונות המיידיים צריכים להגיע שוב, איך לא? מכיוונו של ספנסר. ספנסר משכנע בשירותים את ריקי להתראיין, לראיון שספנס קבע (אחרי משיכה בכל קשר אפשרי) בשביל להשכיח את ההסתבכויות שלו ולצאת טוב.

ריקי מפתיע את ספנסר, את הצופים, את המראיינים ואת עצמו, כאשר מדלג מעל כל מהמורה, שהמראיין שם בפניו ויוצא אמיתי ומרגש. דבר שלא כל כך עוזר לריקי עם החברה שלו, שקמה בתום הראיון ועוזבת אותו. ריקי שוכח את כל מה שלמד, את כל הנשימות העמוקות ומשתלח בה דרך הודעה טלפונית, בעוד היא מקבלת מידע, שלא תורם לו מאשתו של צ'ארלס, כאשר התרנגולות נפגשות ומדברות על "בית האהבה".

כמעט כל העלילות מצטלבות, פעם נוספת לקראת תום הפרק השביעי, כאשר ספנס וצ'ארלס משמרטפים על ריקי במועדון, שהוא מנסה להשיב את חברתו והשלושה הולכים, באקט סמלי, לפזר את האפר של רוד.


(אתה צריך להתחיל לגבות על זה כסף. צילום: מתוך "בולרז")

סיום הפרק השביעי נותן שלושה כיוונים לשלושת הכוכבים הראשיים של הסדרה כאשר ריקי מארגן אורגיה; בשביל לשכוח, ספנס אומר לצ'ארלס לחזור, כאשר הוא מבין שאין כיוון אחר לבחור הרגיש והאבוד והוא עצמו נכנס לבדיקת סי.טי בשעה טובה ומוצלחת.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "בולרז" 6-7: סיטי טאוור
סרטים בקולנוע