"בולרז" - פרקים 4-5: אפטר פארטי

טלוויזיה
הנזקים והרווחים של המסיבה מתחילים לעלות ולצוץ בשני הפרקים, שאחרי מסיבת החברה של ג'ו וספסנר. ספנסר ממשיך לגלות את הצד השני של המתרס ומבין שבשביל להגיע ללב (ולכסף) של לקוחותיו הוא חייב להיות בייביסיטר במשרה מלאה.

"בולרז" - פרקים 4-5: אפטר פארטי
"בולרז" - פרקים 4-5: אפטר פארטי

ספנסר פותח את הפרק הרביעי בחלום ישן על הפגיעה בראש ולמרות שהוא כבר הופרש בעטייה (ובעטיית רבות נוספות) ממגרשי הפוטבול הוא ממשיך לגלות יותר שכל, באופן יחסי, משאר עמיתיו למקצוע, כאשר הוא לא פעם משמרטף לורנון וחברו הנודניק, בעוד הסיפורים של ריקי וצ'ארלס הולכים ומסתבכים בכיוונים שלהם.

המוטיבציה של חברה של ספנסר והדרייב שהיא נותנת לו בשביל ללכת לבדוק את הראש אצל הרופא היא אי חשיפת סודו של ריקי (שוכב/שכב עם אמו של אלונזו), עוד נקודה לעניותו/לזכותו של ספנסר שמגלה עדיפות לחיי לקוחותיו מאשר לחייו הפרטיים ונראה שהבריאות שלו מקבלת עדיפות נמוכה מאשר אלו אשר חתומים על חוזה מולו.


(מותק, אני הולך לראות קצת פורנו. צילום: מתוך "בולרז")

צ׳ארלס, שתמיד נראה הנורמאלי משאר חבריו מקבל טוויסט לוהט לעלילה, כשהוא מתעורר להודעות סקס בבוקר ומגלה שמישהי חמה מהמסיבה של אתמול מחפשת אותו ושולחת לו עור שחום, חלק ומגרה באריזת ביקיני. מסתבר שהשידוך בינה לבין מספר הטלפון של צ'ארלס הוא בתיווכו של לא אחר מריקי, הבוגד הסדרתי.

צ'ארלס חצי מתפתה וחצי נזכר שיש לו עדיין אישה לוהטת בבית, אבל עדיין אשתו וכאשר הם קורעים את המיטה, הדבר היחיד שהוא יכול לדמיין הוא גופה הלוהט של סאמי, המסמסת הלוהטת. ג'ו, הליצן והלבן היחיד בחבורה, מתעורר שיכור, אבל מחליט שכדאי להשתלט על הסירה לעוד טיפה על מנת לסדר לעצמו לקוחות חדשים וקצת לפני שמר אנדרסון מעלה את ראשו על הגרדום הוא מסיים בלחיצת יד וריקוד ניצחון, שהאמת היה מבייש גם את צ'נדלר בינג.

העלילה של ספנסר את אבי חובו, ורנון, מקבלת תפניות חדות מאוד בשני הפרקים הנוכחיים, כאשר רג'י ממשיך להערים קשיים גם על הסופר חוזה שג'ייסון, סוכן העל, משיג בערמומיות ממאמן הדאלאס קאובויס. הגב העצום של ספנסר מתכופף והוא מודיע לורנון שאם הוא ממשיך להקשיב לעצות של רג'י הניג'ס הוא יכול לחפש מי ינענע אותו, לשבת על עמוד חשמל או פשוט להרוויח את כספו חזרה ולקרוע את החוזה.

כל זה משתנה במכה אחת, כאשר ורנון זקוק לליטוף האבהי של ספנסר, מכיוון שאחת הבנות במסיבה מאיימת את האיום הותיק ביותר בעולם הספורט והוא סחיטה על תמונות סקס וסמים; פתאום החוזה עם דאלאס בסכנה וגם שמו הטוב של ורנון, שרק לפני שנייה ורבע רצה להשיג חוזה מקסימלי על מנת לתרום לקהילה.


(מונוגומיה זה חשוב, גם רכב חדש. צילום: מתוך "בולרז")

בינתיים שמח אצל ריקי; בדיוק שחשבנו שהעובדה שריקי טוחן את אימו של אלונזו תקרב בין השניים, דווקא ההפך הלא כל כך מפתיע קרה ואלונזו גורם לריקי להתפתל. הפתרון ההגיוני של ריקי הפעם מקבל תפנית חיובית והוא הולך לקבל עצות ממאמנו ל"ווה סה" פרטית משלו. לנשום, לנשום וכמה שיותר עמוק לפני שהוא חוטף את הקריז.

במפתיע זה עוזר וריקי הולך לנסות להשלים עם אלונזו במקום המפגש הקלאסי ביותר לסולחות אצל שחקני פוטבול - מועדון החשפנות. אלונזו ושאר הגברים במשפחתו מהלכים אימים סביב ריקי וסוחטים ממנו כל טיפת מזומנים שהם יכולים ועל הדרך גם את כבודו, אבל ריקי שלנו לא נשבר ומגלה בגרות ואפילו מצליח לסדר לעצמו את היחסים עם אלונזו בדרך לא דרך, כאשר הוא מארגן הצגת משטרה טובה לטובתו - האם השניים בדרך להסכם שלום? רק הזמן יגיד.

מועדון החשפנות מסתבר בתור מקום ריפוי טוב וריקי מזמן את צ'ארלס ל-לאפ דאנס עם תכונות ריפוי, כאשר הם מדברים על הבעיות של צ'ארלס עם "האישה האחרת" והשחיקה, שבחיי הנישואין. באמת אחת הסצנות ההזויות והמצחיקות שאפשר לחשוב עליהן, כאשר בוגד סדרתי ובעל נאמן משוחחים על טיב יחסיהם עם נשים, בעוד שתי בחורות לוהטות במיוחד משתפשפות עליהם ללא הכרה וגם זורקות מילות אישור או שלילה.

לאחר השיבה ממועדון החשפנות צ'ארלס חוזר הביתה, נחוש להעלים (כמעט) כל זכר לסאמי, אבל כמובן שאחת התמונות מתגלה על ידי אשתו, מריבה קצרה והוא מוצא את עצמו מחוץ לבית, מחפש מקום מפלט. האם זה יהיה לזרועותיה ושאר איבריה של סאמי? רק הזמן יידע לספר. חוזרים לבסוף שוב לגיבור הראשי; ספנסר מתיישב על מיטת החולים ומתבדח עם רופאו לגבי הראש, אבל כאשר מסתבר שהעניין עשוי להיות רציני הוא נמלט באלגנטיות מבדיקת MRI וחוזר שוב, איך לא? ללקוחותיו החשובים.


מה? איפה? למה?. צילום: מתוך "בולרז"

הפעם ספנס וג'ו נפגשים עם ויקטור קרוז, החוזה החדש מהבוקר ביאכטה ובדיוק כאשר ספנסר מצהיר בפני קרוז על תכונותיה האבהיות של החברה, הוא מוכיח זאת כאשר מתחיל את הטיפול, שעשוי להיות יקר מאוד, בורנון והמצב החדש עם התמונות המפלילות. המצב הפעם משחק לטובת ספנס והוא קובע חוקים חדשים בנוגע לתפקידי הצוות סביב ורנון. רג'י נשאר סוף כל סוף בחוץ ומקבל משימות פשוטות כמו להשיג מספרי טלפון של בחורות, משהו שיכול להלום את כישוריו האמיתיים.

עורך הדין של הבחורה עם התמונות מנסה לסחוט חצי מיליון, וספנס מגלה עמוד שדרה יציב במיוחד, כאשר הוא מסרב לדון בסכומים כה גבוהים על תמונות. השניים קמים ועוזבים את משרד עורך הדין החלקלק ומשאירים טעם של עוד לפרק הבא.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "בולרז" - פרקים 4-5: אפטר פארטי
סרטים בקולנוע