זאין מאליק עזב את "וואן דיירקשן"

רכילות
ביום רביעי האחרון הודיע זאין מאליק, אחד מחמשת הסולנים בלהקה המצליחה "וואן דירקשן", כי הוא מוותר על התהילה שבאה עם הלהקה, ובוחר בדרך משלו ויוצא לדרך חדשה אשר בה הוא יהיה אדון לעצמו.

זאין מאליק עזב את "וואן דיירקשן"
זאין מאליק עזב את "וואן דיירקשן"

ההצהרה הרשמית לגבי פרישתו של זאין מאליק מלהקת "וואן דיירקשן" ביום רביעי האחרון כאשר זאין מאליק אמר לגופי התקשורת "חיי עם 'וואן דיירקשן' היו יותר ממה שאי-פעם יכולתי לדמיין לעצמי, אבל לאחר כחמש שנים אני מרגיש שעכשיו זה הזמן הנכון עבורי לעזוב את הלהקה". והוסיף, "הייתי רוצה להתנצל בפני המעריצים כי אכזבתי אותם, אבל אני חייב לעשות את מה שמרגיש נכון עבורי. אני עוזב כי אני רוצה להיות בחור נורמטיבי בן 22 שיכול לנוח בזמנו הפרטי מחוץ לאור הזרקורים המעייף. אני יודע שיש לי ארבעה חברים לחיים עם לואיס, ליאם, הארי ונייל. ואני יודע שהם ימשיכו להיות הלהקה הכי טובה בעולם". סיכם זאין מאליק.

הבשורה, שעדיין לא עוכלה, עוררה סערה בקרב המעריצים ואנשי התקשורת שהטילו ספק לגבי עתידה של הלהקה הכה מוצלחת, ובכלל על האופן המפתיע אשר בו מאליק הודיע על פרישתו מהלהקה. כמו כן, תגובת המעריצות לעניין הייתה קיצונית וחלקן אף העלו תמונות קשות בהן חתכו את עצמן ובנוסף איימו להתאבד. המעריצים שלא היו אדישים להודעת הפרישה, צייצו; " אם באמת אהבת אותי, לא היית עושה זאת" או תגובה נוספת שנרשמה הייתה: "ליבי נשבר, אבל אני עדיין אוהבת אותך".


(היו גם כאלה שלא הרחיקו לכת)

ביום חמישי, יום לאחר הודעת פרישתו הפתאומית של זאין מאליק מלהקתו ובין היתר על עזיבתו מסבב ההופעות שכבר נסגר מראש, נצפה מאליק כשעל גבו גיטרה בדרכו לסטודיו הקלטות במערב לונדון. כנשאל על כך, הוא סיפר בראיון לעיתון ה"סאן" כי החל לעבוד על חומרים חדשים עם "נאטי בוי" המפיק שהפיק בין היתר לסם סמית' את האלבום "השעות הבודדות". עושה הרושם שהסיטואציה כבר משוכתבת בדפי ההיסטוריה של הפופ. זה כבר קרה לנו עם עזיבתו של רובי ויליאמס בשנת 1995 עם להקתו "טייק דאת", ואם נלך רחוק יותר בהיסטוריה, אז נוכל לראות שגם בשנת 1965, בריאן וילסון באחד מרגעי השיא של ה-"ביץ' בויז", שהחליט לעצור את מסע ההופעות של להקתו, וזאת כדי לשהות בביתו במטרה ליצור מוזיקה משלו, רק שלוילסון היו תוכניות משלו. שנים לאחר מכן, הוא עזב באופן רישמי את להקתו, לאחר שהקליטו ביחד עם ארבעת שותפיו ללהקה את אחת מיצירות המופת של ה"ביץ' בויז" אשר נקראת "פט סאונדס".

כאשר מאליק התראיין ל"סאן", הוא סיפר שהוא "בחיים לא הרגיש שהוא נמצא שולט בחייו". והוסיף, "לדעתי, הצעד שעשיתי זה הדבר הכי נכון שאפשר לעשות. נכון מצידי ונכון מצד הבנים (להקת וואן דיירקשן), כך שאני מרגיש טוב עם ההחלטה הזאת".


(שלום ולא להתראות)

מאליק טען שההחלטה על עזיבת הלהקה תוכננה במשך זמן רב. "עשיתי משהו שלא הייתי מאושר בעשייתו במשך זמן ממושך, ועשיתי זאת בעיקר למען המעריצים ובני המשפחה" עוד הוסיף, "למעשה, יש לי רגשות מעורבים בגלל שאכזבתי את הסובבים אותי". עם זאת, לטענתו של מאליק, הוא לא איכזב את חברי להקת "וואן דיירקשן" והסיפר כי "הם השלימו עם עזיבתי, והבינו שלא הייתי שלם עם עצמי". וכעת, לאחר שעשה את הצעד הנ"ל, כל שנותר לנו הוא לאחל לו דרך צלחה בהמשך דרכו ובתקווה שיגשים את רצונו.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על זאין מאליק עזב את "וואן דיירקשן"
סרטים בקולנוע