"עלייתו של האביר האפל" גרף 161 מיליון בסופ"ש הראשון

קולנוע
ההכנסות מסוף-השבוע הראשון של הסרט "עלייתו של האביר האפל" פורסמו אתמול מ- Warner Bros. הסרט הכניס 161 מיליון דולר, ובכך עקף את הכנסות השבוע הראשון של "האביר האפל", שהכניס 158 מיליון דולר.

"עלייתו של האביר האפל" גרף 161 מיליון בסופ"ש הראשון
"עלייתו של האביר האפל" גרף 161 מיליון בסופ"ש הראשון

בעקבות הירי באולם שבו הוקרן הסרט "עלייתו של האביר האפל" ביום שישי האחרון, חברת Warner Bros החליטה לא לפרסם את הנסות סוף-השבוע הראשון של הסרט, מתוך רכישת כבוד לנרצחים, 14 במספרם.
אתמול, פורסמו תוצאות ההכנסות מסופ"ש הראשון של הסרט ועמדו על כ- 161 מיליון דולר.
מספר זה שובר את ההכנסה של הסרט הקודם בטרילוגיה של כריסטופר נולאן, "האביר האפל", שהכניס בסוף השבוע הראשון שלו "רק" כ- 158 מיליון דולר. מספר זה גם מכניס את הסרט למקום הראשון ב- Box Office האמריקאי השבוע, שבמקום השני נמצא "עידן הקרח 4: יבשת בתנועה", עם רק כ- 20 מיליון דולר.



"עלייתו של האביר האפל", מעבר להכנסותיו הגבוהים, מקבל ביקורות חיוביות מאוד מצד המבקרים והאתרים השונים, ונחשב לסרט הטוב והגדול ביותר שיצא בזמנים האחרונים. כמו כן כבר קיבל ציון גבוה ביותר של 9.2 ב- IMDb, שדבר זה הביא אותו לבינתיים למקום ה- 10 ברשימת "ה- 250 הכי טובים" של האתר. "האביר האפל" נמצא במקום ה- 8 ברשימה זו, וגם "התחלה" של נולאן נמצא במקום ה- 15 אחרי היסטוריה של מקום רביעי לזמן ממושך ואף מקום ראשון לזמן קצר בקרוב ליציאתו בשנה שעברה.





"עלייתו של האביר האפל" של כריסטופר נולאן עתיד לעשות היסטוריה.
פונקיס לוטרה מרוצה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "עלייתו של האביר האפל" גרף 161 מיליון בסופ"ש הראשון
סרטים בקולנוע