טרגדיית "עלייתו של האביר האפל": 14 הרוגים 59 פצועים

קולנוע
בלילה של אמש התחולל מעשה נורא בוא נרצחו למוות 14 צופים תמימים אשר הגיעו אל בית הקולנוע שבקולרדו שבארה"ב הרחוקה.

טרגדיית "עלייתו של האביר האפל": 14 הרוגים 59 פצועים
טרגדיית "עלייתו של האביר האפל": 14 הרוגים 59 פצועים

בשעה 12:40 שעון קולורדו, ארה"ב (בישראל 11:40 בבוקר) שיחררה משטרת אורורה הודעה על יריות בתוך אחד מבתי הקולנוע בעיר, החשוד נכנס מדלת אחורית כאשר הוא לובש מסכת גז על פניו ועומד אל מול הקהל כשבידו רובה טעון, בעת כניסתו זרק על רצפת האולם ככל הנראה מספר רימוני גז לפי עדויות של האנשים החנכו באותו אולם בית הקולנוע באורורה ולאחר מספר שניות פתח באש חיה אל הקהל הרב אשר הגיע לצפות בסרט באותה השעה.



המשטרה המקומית אשר מטפלת בתיק הרצח הנוראי מצאה אצל הרוצח ארבעה רובים לפי שעה, אנשים שנכחו באולם מספרים כי נשמעו יריות עוד לפני שאותו רוצח הופיע מולם וכי נשמעו יריות עוד לפני כניסתו עוד מאחורי מסך ההקרנה באותו אולם, מסופר כי אנשים אשר זיהו שמדובר בפעולה זדונית ניסו לברוח כל עוד הם בחיים ואותו רוצח ירה לעברם כי ניסו להזעיק עזרה.



10 בני אדם נהרגו כבר במקום הירי, ולאחר שפונו אנשים נוספים לבית החולים הקרוב עוד 4 בני אדם איבדו את חייהם.
המשטרה מסרה את שמו של הרוצח וכי שמו הוא ג'יימס אגן הולמס בן ה-24. תאמינו או לא וכי זה לא המקרה הראשון בתולדות ארה"ב אשר בהקרנת סרט נמצא פושע ציבור שכזה וכי האבטחה בבתי הקולנוע בארה"ב היא פשוט רופפת ולא מספיקה כדי לתפוס אנשים מן הסוג הזה. אם וכאשר, יהיה כדאי מאוד לאותם בעלי קולנוע לקחת קצת זמן ולחשוב איך זה קרה, ואיך זה לא יחזור על עצמו שוב. בכל אופן אנחנו נעדכן אם וכאשר יהיו התפתחויות בטרגדייה הנוראית הזו.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על טרגדיית "עלייתו של האביר האפל": 14 הרוגים 59 פצועים
סרטים בקולנוע