עונה רביעית של שרלוק עוד בדצמבר 2014?

טלוויזיה
הדבר הגרוע ביותר שקשור לעונה השלישית של שרלוק, הוא שבבריטניה שידוריה כבר הסתיימו ונותר רק לתהות מתי תעלה העונה הרביעית. ובכן, על פי דיווחים שונים נראה שלא ניאלץ להמתין זמן רב מדי.

עונה רביעית של שרלוק עוד בדצמבר 2014?
עונה רביעית של שרלוק עוד בדצמבר 2014?

על פי עיתון הסאן, רשת BBC מתכננת להעלות לשידור את העונה הרביעית בחג המולד הבא, דהיינו ב-25 בדצמבר 2014. הדבר היחיד שעלול להעיב על כך הוא לוח הזמנים של בנדיקט קאמברבץ' (שרלוק) ומרטין פרימן (ד"ר ווטסון), שני השחקנים הפכו לשחקנים עסוקים מאוד, אף שהשנה תתמקד עבודתם בקידום הסרט השלישי בסדרת "ההוביט": "ההוביט: לשם ובחזרה", שבו הם מגלמים את הדרקון סמאוג ואת ההוביט בילבו בגינס, בהתאמה.

בנדיקט קאמברבץ' כשרלוק הולמס



העונה השלישית צברה שיאים וצפו בה למעלה מעשרה מיליון איש בבריטניה, שזה הרבה יותר מכמות הצופים שהיו לה בעונות הקודמות. צילומי העונה השלישית החלו במארס 2013, כך שצילומי העונה הרביעית צפויים להתחיל אף הם במארס השנה. מפיקי הסדרה סטיבן מופאט ומארק גטיס, המגלם גם את מייקרופט הולמס בסדרה, אישרו בדיונים שונים שהם עובדים במקביל גם על העונה הרביעית וגם על העונה החמישית של הסדרה,

ההמתנה בין העונה השנייה לעונה השלישית הייתה ארוכה למדי, שנתיים בדיוק. ואם לא די היה בזה, השנתיים הותירו את אוהדי הסדרה באין-ספור ניחושים כיצד שרד הולמס את מותו (כשהתשובה הגיעה כבר בפרק הראשון של העונה השלישית, "בית ההלוויות הריק"). הסדרה ששידוריה הסתיימו בבריטניה (ושודרה בהפרש של שעה במדינות נוספות באירופה), תעלה לשידור בארצות הברית בערוץ PBS ב-19 בינואר 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על עונה רביעית של שרלוק עוד בדצמבר 2014?
סרטים בקולנוע