רשמית: בן אפלק הוא באטמן החדש!

קולנוע
אולפני האחים וורנר הכריזו באופן רשמי וחד משמעי כי הבמאי-שחקן המוערך בן ה-41, בן אפלק, הוא זה שיגלם את תפקיד האביר האפל בסרט ההמשך ל"איש הפלדה".

רשמית: בן אפלק הוא באטמן החדש!
רשמית: בן אפלק הוא באטמן החדש!

האולפנים הודיעו כי אפלק יככב לצד הנרי קאוויל, בן ה-30, יגלם את סופרמן ולצדם יככבו גם איימי אדמס כלויס ליין, לורנס פישבורן כפרי ואייט ודיאן ליין כמרתה קנט. הסרט שיבויים על ידי זאק סניידר והתסריט שלו הושלם באחרונה על ידי דייוויד ס. גוייר, יופק על ידי צ'רלס רובן, דבורה סניידר ואחרים, כאשר כריסטופר נולאן הכריז כי יתמקד יותר בפיתוח סרטו "בן הכוכבים" ולא ייקח חלק בהפקת סרט ההמשך.

לאחר ש-DC קומיקס וזאק סניידר הפתיעו לטובה את באי פסטיבל קומיקון בסו דייגו והכריזו כי סרט ההמשך לאיש הפלדה יאחד בסרט אחד את באטמן וסופרמן שלל שמועות עלו באשר לאפשרות מי יגלם את באטמן והרשימה כללה שחקנים כג'וש ברולין, ג'ו מנגניילו, ריאן גוסלינג ואחרים ואפילו כריסטיאן בייל הועלה כמי שצפוי לחזור לגלם את התפקיד אך כאמור בן אפלק לוהק רשמית ובאופן סופי לתפקיד באטמן בסרט "איש הפלדה 2", או איך שלא ייקרא סרט ההמשך ל"איש הפלדה". זאק סניידר עצמו התבטא בהקשר לידיעה כי הוא לא יכול לחכות עד שיוכל לעבוד עם בן אפלק. ההפקה צפויה לצאת לדרך בספטמבר הקרוב עם השלמת שלבי הליהוקים לסרט, כשהצילומים יחלו במהלך שנת 2014, כשבינתיים תאריך היציאה לאקרנים מיועד ל-17 ביולי 2015.



זו לא תהיה הפעם הראשונה שבן אפלק מגלם גיבור על, כזכור הוא בעבר גילם את הלוחם הפשע העיוור, דרדוויל, מהסרט "דארדוויל" מ-2003. בעבר גם גילם את ג'ורג' ריב בסרט "הוליוודלנד" ; מ-2006, ריב היה השחקן שגילם את סופרמן בשנות החמישים.

"ידענו שנזדקק לשחקן יוצא דופן כדי לגלם את אחד מדמות גיבורי העל הגדולות של DC קומיקס, ובן אפלק הוא בהחלט מתאים לקטגוריה", אמר גרג סילברמן, נשיא החטיבה הקרייאטיבית של אולפני האחים וורנר, בצמוד להכרזה הרשמית על ליהוקו של בן אפלק לתפקיד. "הקריירה הנפלאה שלו היא עדות לכשרונו ואנחנו יודעים שהוא וזאק יביאו ממד חדש לאיכות של הדמות הזאת."

על פי ההכרזה הרשמית, נאמר כי "בן מעניק משקל נגד מעניין לסופרמן של הנרי [קאוויל]. יש לו את כישורי המשחק לייצר דמות מהימנה של האדם החכם והמבוגר יותר מקלארק קנט, כמו גם המצולק יותר במאבק בפשע מיוחד, אך גם הקסם שהעולם רואה במיליארדר ברוס וויין מאידך."

עד כה "איש הפלדה" גרף 650 מיליון דולר בכל העולם, במה שמהווה הצלחה מסחרית חסרת תקדים והסיבה העיקרית לכך ש"איש הפלדה 2" יאחד תחת קורת גג אחת את שני גיבורי העל הגדולים, באטמן וסופרמן.

טריילר "ההימור", סרטו הצפוי של בן אפלק:



בן אפלק יצטרף לרשימת השחקנים שגילמו את באטמן בעבר, כמייקל קיטון, ג'ורג' קלוני, וכריסטיאן בייל הזכור לטוב מטרילוגיית האביר האפל של כריסטופר נולאן. בן אפלק, שכיכב וביים בסרט זוכה האוסקר "ארגו" צפוי להופיע בקרוב בסרט "ההימור" שייצא בספטמבר 2013, ובו הוא מגלם את תפקיד הנבל איבן, לצד ג'סטין טימברלייק.

אז, מה דעתכם, האם אתם נרגשים לקראת סרט ההמשך של "איש הפלדה"?
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רשמית: בן אפלק הוא באטמן החדש!
סרטים בקולנוע