מארק וולברג מגנה את טענותיהם של דפ והאמר

קולנוע
לאחרונה כוכבי הסרט "הפרש הבודד" ג'וני דפ וארמי האמר יצאו בראיון כנגד מבקרי הקולנוע והעיתונות על שלקחו חלק נכבד בכישלון סרטם, אך כעת מארק וולברג החליט לגנות את העניין ולהראות להם שהם טועים.

מארק וולברג מגנה את טענותיהם של דפ והאמר
מארק וולברג מגנה את טענותיהם של דפ והאמר

לאחר שג'וני דפ וארמי האמר יצאו בקול תרועה כנגד מבקרי הקולנוע וטענו כי הם קטלו את הסרט עוד לפני שהגיע אל בתי הקולנוע זה מה שהוביל לכישלון הקופתי של "הפרש הבודד", מארק וולברג, כוכב הסרט "רווח וכאב" סיפר כי הוא מתנגד לטענות של דפ והאמר אשר יצאו כנגד העיתונות והביקורות של המבקרים כי היו קיצוניות יתר על המידה, וזה מה שהיה לו להגיד בנושא; בראש ובראשונה המדיה היא זו המתמקדת על הסרטים הללו, והם בודקים כל סרט באינטנסיביות יותר מבעבר", סיפר וולברג, "בסופו של דבר האשמה נופלת על האולפנים אשר שיווקו את הסרט בצורה לא נכונה. האולפנים מבזבזים הרבה כסף כדי למשוך את עייניהם של הצופים עם סרטים עתירי אפקטים מהסוג הזה", סיפר וולברג והוסיף. "זה לא כמו 'פארק היורה' שבו אתה רואה משהו פורץ דרך וחדשני".

גילוי הלב של וולברג מאוד מוערך והוא צודק באומרו שלא מדובר באלמנט אחד, מה שגורם לסרטים הללו להפוך לכישלון קופתי הם; שיווק הסרט בצורה לא נכונה, תאריך מועד הפצתו אשר נדחה במשך מספר פעמים, ואירועים שיווקיים הבאים לקדם את הסרט, אלו בעצם הדברים שיכולים לגרום לסרט להפוך לכישלון, וזה חבל כי היה מדובר בלהיט פוטנציאלי. בעבר הוליווד הוכיחה כי איכות הסרט תורמת לשיעור ההצלחה שלה, אבל "הפרש הבודד" לא מימש את הפוטנציאל, הוא הפך מהר מאוד לסרט רע.

מקשיבים רק לעצמם



והנה דוגמה לכך מחודש יולי האחרון; "מלחמת העולם Z", מותחן הזומבים בכיכובו של בראד פיט היה צפוי להפוך לכישלון קופתי כיוון שבראד פיט לא הסתדר עם הבמאי מארק פורסטר, והיו בעיות גם עם התסריטאים דיימון לינדלוף ודרו גודארד, אך עם זאת, כאשר הסרט עלה לאקרנים בבכורתו העולמית, המבקרים והקהל נהנו המוצר המוגמר, וכעת מדובר בסרט שהפך ללהיט בסדר גודל עולמי.

זה דיי ברור שלמבקרי הקולנוע יש השפעה מסויימת, אבל לא השפעה גדולה כמו שג'וני דפ וארמי האמר טענו, אחרת איך הם יכולים להסביר את העובדה ש"מגודלים 2" של אדם סנדלר קיבל דירוג של 5 במסד הנתונים הבינלאומי IMDB, או שקיבל 7 אחוז ביקורות שליליות ו-61 אחוז ביקורות חיוביות באתר "רוטן טומטוס", ולמרות כל זה הסרט גרף כ-118 מיליון דולרים רק מארצות הברית בעוד שתקציב הסרט נעמד רק בכ-31 מיליון דולרים. ותקציבו של "הפרש הבודד" נעמד בכ-250 מיליון דולרים שעד כה הביא לאולפנים רק 86 מיליון דולרים.

לאחר שוולברג אמר את דברו והסביר כי האשמים הם האולפנים ולא העיתונות או מבקרי הקולנוע, הוא עוד הוסיף; "האולפנים בזבזו 250 מיליון דולרים בהוצאות עבור שני גברים על סוס? לאן הלך כל הכסף?". וזו באמת נקודה טובה למחשבה, לאן באמת הלך כל הכסף? פשוט חברת ההפקה שכחה לציין כי היו להם הרבה צרות ומישהו היה צריך לשלם. רק ב-2012 חבר צוות ההפקה, מייקל אנדרו ברידג'ר חטף התקף לב וטבע למוות כאשר ניקה את בריכת המים לצורך הצילומים, ולא רק, אולפני וולט דיסני גם הודיעו על דחיות רבות של תאריך מועד ההפצה אל בתי הקולנוע במשך מספר פעמים, וגם בעיות עם פסקול הסרט שבסופו של דבר האנס זימר לקח על עצמו את העבודה, ואחרי כל התלאות שהם עברו, האנשים מבחוץ ראו זאת וכבר הנמיכו את הציפיות, כך שהאשמים הם אולפני וולט דיסני.

250 מיליון? הרבה כסף בשביל סוס ושתי גברים

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מארק וולברג מגנה את טענותיהם של דפ והאמר
סרטים בקולנוע