ג'יי ג'יי אברהמס פורש מ"מלחמת הכוכבים 7"?

קולנוע
כאשר ג'יי ג'יי אברהמס ("סטארטרק") קיבל את המושכות לביים את הסרט "מלחמת הכוכבים 7", הדבר יצר באזז גדול בהוליווד ומאז כולם החלו לפתח ציפיות, אך כעת מתברר כי על-פי שמועות חדשות הבמאי המהולל פורש מתפקידו כבמאי הסרט.

ג'יי ג'יי אברהמס פורש מ"מלחמת הכוכבים 7"?
ג'יי ג'יי אברהמס פורש מ"מלחמת הכוכבים 7"?

בתחילת השנה, הרשת הוצפה בדיווחים כי הבמאי ג'יי ג'יי אברהמס אשר היה אחראי על בימוי הסרטים המוצלחים "משימה בלתי אפשרית 3" ו-"האויב בתוכנו: סטארטרק" שרק יצא לאחרונה, יקבל לידיו את המושכות לבימוי הסרט השביעי בסדרת "מלחמת הכוכבים". אך עם זאת, בחודשים האחרונים צצו שמועות לפיהן אברהמס פורש מבימוי הסרט. למזלנו, לחברת ההפקה "לוקאספילם" (Lucasfilm) אשר אחראית על הפקת הסרט, היה מה לומר בנוגע לשמועות.

לפני כחצי שנה יוצר זיכיון "מלחמת הכוכבים", ג'ורג' לוקאס שכר את שירותיו של אברהמס לביים את הסרט "מלחמת הכוכבים 7" הצפוי להגיע אל בתי הקולנוע ב-2015. לאחר שג'ורג' לוקאס העביר את המושכות לאברהמס, הוא סיפר כי הוא "הבחירה האידיאלית" לקבל את התפקיד. כמו כן, לאחר שאברהמס קיבל את תפקיד הבמאי, חברת "לוקאספילם" אישרה כי צילומי הפרק השביעי של "מלחמת כוכבים" תערך בבריטניה ותתקיים כמצופה בתחילת שנת 2014.

עוד לא הגיע, כבר עוזב?



לאחר שאברהמס גילה כי נדרש ממנו לעבור עם משפחתו ללונדון בסוף השנה, הוא הביע את חוסר רצונו לכך: "עוד לפני שהצטרפתי לפרויקט אישרו כי צילומי הסרט נקבעו מראש באנגליה, מה שגרם לי להיות לא שפוי כשהתברר כי אצטרך לעבור," סיפר אברהמס בפרימיירת הסרט "האויב בתוכנו: סטארטרק" בחודש שעבר, "הרבה דברים קורים בביתי, זה לא פשוט לעבור ממקום אחד לאחר". סיכם הבמאי.

השמועות האחרונות מגיעות מהאתר Badass Digest, וכעת תגובתם של ההפקה לא איחרה להגיע: "אין אמת בשמועות", הצהיר נציג בחברת ההפקה "לוקאספילם", שהתראיין לאחרונה לאתר הבידור IGN. "אברהמס עשה עבודה מעולה על התסריט, והוא מוכן להמשיך הלאה במטרה להתחיל את הפקת הסרט בשנה הבאה". מזל גדול שהוא נשאר בתפקיד הבמאי, כי אחרת היו יכולים לתת את התפקיד לבמאי שלא בא מהתחום המדע-הבדיוני וכך הייתה נהרסת השושלת המצליחה של זיכיון "מלחמת הכוכבים" אשר תמיד סיפקה את הצופים.

כיום חברת "לוקאספילם" נמצאת בבעלותה של דיסני אשר הצהירה כי הסרט "מלחמת הכוכבים 7" יופץ לבתי הקולנוע ברחבי העולם בשנת 2015 ללא שום דחייה. בתחילת השנה, חברת "לוקאספילם" שכרה את שירותיו של התסריטאי מייקל ארנדט, שהיה אחראי על התסריט של "צעצוע של סיפור 3" ושל "מיס סנשיין הקטנה" שעל התסריט זכה בפרס האוסקר לתסריט הטוב ביותר. כמו כן, השחקנים המקוריים; הריסון פורד, קארי פישר ומארק האמיל אישרו את הצטרפותם, באשר לשחקנים נוספים, כשיהיו דיווחים על אישור הצטרפותם, נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יי ג'יי אברהמס פורש מ"מלחמת הכוכבים 7"?
סרטים בקולנוע