צפו: קטטה אלימה ב"עקרות בית אמיתיות ניו-ג'רזי"

טלוויזיה
העונה החמישית של סדרת הריאליטי המדוברת, "עקרות בית אמיתיות ניו-ג'רזי", שברה את שיאי הצפייה של הפרק השביעי ששודר ביום ראשון האחרון בעקבות קטטה מטורפת שהתחוללה בין שני קרובי משפחה.

צפו: קטטה אלימה ב"עקרות בית אמיתיות ניו-ג'רזי"
צפו: קטטה אלימה ב"עקרות בית אמיתיות ניו-ג'רזי"

"עקרות בית אמיתיות ניו ג'רזי" נחשבת לאחת מסדרות הריאליטי המצליחות והנצפות ביותר בארצות הברית כולה, הסדרה משודרת ברשת "Bravo" אשר מדי פרק ופרק זוכה לרייטינג גבוה ואף להתעניינות תקשורתית כה רבה. כמו כן, ביוני האחרון הסדרה חודשה לעונה חמישית בשל נתוני הרייטינג הגבוהים של העונה שחלפה, ומה שהיה בעונה הקודמת הוא כלום לעומת מה שמתרחש בעונה הנוכחית.

הסדרה "עקרות בית אמיתיות ניו-ג'רזי" עוסקת בחייהן המשעממים של עקרות בית עשירות ובעיקר מפונקות המחפשות לריב על כל דבר שזז. מבין סדרות הריאליטי האמריקאיות אשר זוכות לרייטינג דומה, זו ללא ספק מכילה הכי הרבה מריבות, התנהגויות בוטות ולעיתים קרובות גם קטטות בין קרובי המשפחה. הפרק השביעי ששודר בתחילת השבוע רק הוכיח עד כמה רחוק שני גברים מאותה המשפחה מסוגלים ללכת.

אפשר לומר שהפרק השביעי סיפק לרשת הכבלים "Bravo" רייטינג מאוד גבוה ואף לצופיה מספר רגעים של וויכוחים הזויים אשר הובילו לקטטה מטופשת בשל אגו נפוח. בקטע הבא שני הגיסים, ג'ו ג'יאודיס וג'ו ג'ורג'ה התעמתו אחד עם השני בקטטה אלימה במיוחד, ועם זאת, למזלו של ג'ו הקטן (ההוא עם החולצה הלבנה), בני המשפחה שנכחו במקום, הצילו אותו מלקבל מכות רצח.



ממריבה פשוטה לקטטה שכמעט נגמרה בדם, כן, זה קורה גם במשפחות הכי טובות ובעיקר בעשירות. הוויכוח הסתמי בין שתי עקרות הבית החל בעקבות הציוץ הפומבי של ז'קלין אשר כתבה על קרובת משפחתה, תרזה, שהיא טיפשה. מנגד, תרזה אשר הייתה עצבנית על חוסר הכבוד, אמרה לז'קלין שתתעסק בבעיות שלה כמו לטפל בבנה האוטיסט. ומשם כפי ששמתם לב, הדברים רק התחממו.

בשלב זה בני המשפחה שנכחו ניסו להרגיע את הרוחות בין שתי המשפחות, אך ג'ו ג'ורג'ה עשה טעות ועורר סערה גדולה לאחר שאמר לאחותו שהיא חלאה. הערה המיותרת זו עוררה אצל תרזה סערת רגשות, שלאחר מכן היא אצה רצה אל בעלה, ג'ו ג'יאודיס שממש לא היה מרוצה ממה שנאמר על אשתו. ומכאן העניינים יצאו מכלל שליטה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: קטטה אלימה ב"עקרות בית אמיתיות ניו-ג'רזי"
סרטים בקולנוע