וין דיזל בשיתוף פעולה עם מארוול?

קולנוע
לאחר שהפתיע את מעריציו כאשר סיפר כי "מהיר ועצבני 7" יגיע לבתי הקולנוע מהר מהצפוי, וין דיזל חוזר לתדלק עם חדשות מרעישות והפעם ייתכן כי מדובר בשיתוף פעולה עם מארוול.

וין דיזל בשיתוף פעולה עם מארוול?
וין דיזל בשיתוף פעולה עם מארוול?

הפעם האחרונה שוין דיזל הפתיע את מעריציו בחדשות מרעישות הייתה לפני כחודשים כאשר סיפר כי סרט ההמשך "מהיר ועצבני 7" יהיה לסרט הטוב ביותר מבין כל סרטי "מהיר ועצבני" מבחינת האפקטים, שחקנים חדשים שיצטרפו והעלילה אשר תאופיין באקשן עוצר נשימה, ועם זה לא הספיק, הוא גם סיפר כי צילומי הסרט יערכו עוד הקיץ בתקווה להפיצו אל בתי הקולנוע בבכורה עולמית בשנה הבאה. בין היתר, מעריצי הסדרה הופתעו לגלות כי מי שיביים את הסרט השביעי בסדרת סרטי "מהיר ועצבני", הוא הבמאי ג'יימס וואן ("המסור") הצפוי להטיל אימה ופחד על חובבי סרטי האימה עם שני סרטיו החדשים; "לזמן את הרוע" ו-"הרוע שבפנים: פרק 2" אשר יעלו על מסכי הקולנוע בקיץ הזה.

בתחילת השבוע וין דיזל הצליח לסקרן את מעריציו כאשר עשה זאת באמצעות דף הפייסבוק שלו לאחר שהעלה תמונה אשר בה הוא עף באוויר מעל הים בעזרת מתקן בלתי מזוהה. כמו כן, תחת התמונה דיזל כתב: "נ.ב. מארוול קבעו איתי פגישה... אין לי מושג בשביל מה, אבל אתם [המעריצים] בטוח יודעים יותר טוב ממני".

מה מארוול מתכננים לדיזל?



עושה הרושם שאולפני מארוול הולכים לגבש תוכנית ליהוק לוין דיזל באחד מסרטיהם המבוססים על ספרי הקומיקס המתוכננים להגיע אל בתי הקולנוע בחמש השנים הבאות. אגב, זה לא מצריך הרבה מחשבה כדי לדמיין את דיזל כגיבור-על המציל את אנשי כדור הארץ מפני הרעים או באותה המידה גם כנבל העוטה מסיכה או לבוש מיוחד שבכוונתו להשמיד את העולם. אם חושבים על זה, דיזל בקלות יכול לגלם נבל ללא מעצורים המחפש להטיל את אימתו, אך עם זאת, בכל זאת קשה לדעת איזה דמות הוא יגלם.

על-פי מקורות שונים, יש הסבורים כי וין דיזל יככב כ"איש הנמלה", ביופיזיקאי בשם הנרי פים אשר החליט להפוך לגיבור-על לאחר שהמציא כימיקל המסוגל לשנות את גודל גופו. "איש הנמלה" מאופיין בתלבושת אדומה ועוטה קסדה המסוגלת לשלוט בנמלים. על-פי חוברת הקומיקס של מארוול, "איש הנמלה" היה אחד מחברי "הנוקמים", כך שיש מצב גדול שהוא יככב בסרט "הנוקמים 2" העתיד להגיע לבתי הקולנוע ב-2015.

בנתיים, ועד שדיזל יחשוף פרטים נוספים, נוכל לראות אותו בקרוב על המסכים הגדולים בסרטו של דיוויד טוואהי "רידיק" המתאר את מעלליו של הרידיק שהושאר על כוכב מבודד. הסרט יעלה לאקרנים בעוד כחודשיים ב-19 לספטמבר, ולמי שעדיין לא צפה בטריילר, הגיע הזמן לעשות זאת כעת.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וין דיזל בשיתוף פעולה עם מארוול?
סרטים בקולנוע