אדם סנדלר מכסח השדים?

קולנוע
לראשונה אדם סנדלר יככב בסרט לייב אקשן קומי חדש בשם "רוחות רפאים" שעל-פי הדיווחים החדשים דמותו של סנדלר תהיה רדופת רוחות.

אדם סנדלר מכסח השדים?
אדם סנדלר מכסח השדים?

עצם המחשבה על כך שסנדלר יככב בסרט לייב-אקשן גורמת לנו לחשוב שהוא סוף סוף פועל עם הראש ומתחיל לחשוב על עתיד קריירתו שעוד רחוקה מלהסתיים. בואו נודה בזה, הוא לא מה שהיה פעם, היו זמנים שהוא כיכב על מסכי הקולנוע בסרטי קומדיה בהם דמותו הייתה בוטה מהרגיל וחסרת תרבות כדוגמת "גילמור המאושר" ו-"בילי מדיסון" אשר היו לקומדיות טהורות והמוצלחות שלו אשר נראו עד כה.

"רוחות רפאים" הינו רימייק לסרט הקוריאני באותו השם משנת 2010, העלילה מתמקדת באדם המנסה לשים קץ לחייו, אך כשתוכניתו אינה מצליחה, הוא פוגש בארבעה רוחות רפאים העוקבים אחריו לכל מקום שבו כף רגלו דורכת. כמו כן, עדיין לא נחשפו פרטיים המראים איך ז'אנר הקומדיה מתקשר לעלילה, אבל ידוע לנו שדמותו של סנדלר צריכה להגשים את חלומם של כל אחד ואחד מהרוחות היו אנשים צעירים ומלאי חיים. הסרט כאמור יופק על-ידי חברת ההפקה של אדם סנדלר "האפי מדיסון" אשר הפיקה את רוב סרטיו.

הסרט "רוחות רפאים" יבויים על-ידי כריס קולומבוס אשר ביים את שתי סרטי הקומדיה הראשונים של "שכחו אותי בבית", ואת השתיים הראשונים של סדרת הפנטזיה "הארי פוטר". נכון לכתיבת שורות אלו, לא ידוע מי השחקנים הנוספים שיככבו לצידו של סנדלר, אך כשיפרסמו את פרטיהם, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.

ואם אתם אוהבים את חוש ההומור של אדם סנדלר, יש לכם למה לצפות, הסרטים הבאים שבו צוי לככב השחקן והקומיקאי המדופלם הם; "מגודלים 2" הצפוי לעלות על מסכי הקולנוע בחודש יולי הקרב לבוא. בנוסף, סנדלר צפוי לככב בסרט קומדיה כמעין המשך לסרט "50 דייטים ראשונים".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אדם סנדלר מכסח השדים?
סרטים בקולנוע