זוכה האוסקר הפך לדוקטור

רכילות
חתן פרס האוסקר לשנת 2012, בן אפלק, קיבל דוקטורט למדעים מטעם אוניברסיטת בראון, בעת הטקס בן אפלק התרגש ואף הודה כי הוא עשה את התואר לאחר שהתעניין בנושא, אך עם זאת גם מסיבה תחרותית.

זוכה האוסקר הפך לדוקטור
זוכה האוסקר הפך לדוקטור

בן אפלק שלאחרונה זכה בפרס האוסקר לבמאי הטוב ביותר על בימוי סרטו "ארגו", קיבל דוקטורט במדעים שלו ציפה במשך זמן רב, בעת קבלת הדוקטורט, אפלק התרגש עד מאוד וסיפר כי הסיבה העיקרית שסיים את התואר היא בגלל שהוא "עקף" את חברו מאט דיימון שאף ניסה להשיג הדוקטורט למדעים, אך הוא עדיין לא להצליח לסיים אותו בהצלחה.

בן אפלק הנרגש, במהלך הטקס:



כאשר בן אפלק ביקר בווסט קולג' בלוס אנג'לס, שם למד בפקולטה למזרחנות באוניברסיטת ורמונט הוא החליט לנטוש את ספסלי האקדמיה לטובת קריירת המשחק. יחד עם מאט דיימון הם החלו את דרכם בתעשייה ההוליוודית, בזמן שמאט דיימון למד באוניברסיטת הארוורד ולא השלים את לימודיו, זכה לאחרונה בפרס על תרומתו לתרבות מטעם האוניברסיטה.

טריילר הסרט "ארגו", זוכה האוסקר, מאת בן אפלק:



בשנים האחרונות בן אפלק פיתח קריירת בימוי והשנה הוא יככב בסרט "Runner, Runner", מותחן פשע לצידם של ג'יימי ארטרטון, אנתוני מקיי, ג'סטין טימברלייק ובבימויו של ברד פורמן. כשהצילומים נערכו בפוארטו ריקו.

בן אפלק עובד גם על הסרט הבא בבימויו אשר זוכה לשם הזמני "החיים בצל", בתסריט המבוסס על רומן מאת דניס ליהיין, מה גם שהסרט "נראתה לאחרונה", שהיה הסרט הראשון שבן אפלק ביים, גם הוא התבסס על רומן של דניס ליהיין.

טריילר "נראתה לאחרונה", הסרט הראשון שביים בן אפלק:

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על זוכה האוסקר הפך לדוקטור
סרטים בקולנוע