פרימן תופס תנומה באמצע ראיון

רכילות
לפני צאתו לאקרנים של סרט המתח "האשליה", מורגן פרימן ומייקל קיין אשר מככבים בו, התראיינו לתוכנית בוקר כדי לקדם את הסרט, אך בזמן שקיין דיבר עם המנחים, פרימן מצא לנכון לתפוס תנומה.

פרימן תופס תנומה באמצע ראיון
פרימן תופס תנומה באמצע ראיון

זה היה שבוע עמוס עבור מורגן פרימן אשר התארח בלא מעט תוכניות כדי לקדם את הסרט החדש "האשליה" אשר בו הוא מככב. ביום שלישי בלילה הוא השתתף בפרמיירת הבכורה בניו יורק לצד הכוכבי הסרט; מייקל קיין, ג'סי אייזנברג, מארק רופאלו, איסלה פישר וודי הארלסון. וכנראה היה תשוש עד מאוד.

זוכה האוסקר בן ה-75 נתפס מנמנם בשידור חי במהלך ראיון כשלצידו חברו מייקל קין אשר החל לענות על שאלותיהם של מנחי חדשות הבוקר של רשת פוקס בבוקר של יום רביעי. השניים התראיינו לחדשות הבוקר לצורך קידום הסרט "האשליה" אשר בו הם מככבים, אך פרימן החד שאנחנו מכירים כבר לא היה כזה והחליט לתפוס תנומה באמצע השידור החי. עם זאת, יש לציין כי לאחר שהמנחים החלו לשאול אותו שאלות על תפקידו בסרט, הוא ענה מהר מאוד.



"האשליה" הינו סרטו של לואיס לטרייר אשר עוקב אחר ארבעה קוסמים מהגדולים בעולם אשר מבצעים סדרה של פריצות ובנוסף שודדים בנקים במהלך הופעתם אל מול קהל המעריצים שלהם. עם ספירת הרווחים, הקוסמים זורקים גם לקהל המעריצים שלהם קצת, אחרי הכל אם הם לא היו שם, השוד לא היה מתבצע כראוי.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פרימן תופס תנומה באמצע ראיון
סרטים בקולנוע