סופרמן ובאטמן יתאחדו?

קולנוע
רגע לפני ש"איש הפלדה" מגיע למסכים וצפוי להפוך לסרט הגדול של הקיץ כשהוא זוכה לצפיות חסרות תקדים וכחודש לפני שניחשף לסרט על גיבור-העל הגדול בכל הזמנים, הסכימו הבמאי זאק סניידר וגיבור הסרט הנרי קאוויל להתראיין ולחשוף מעט ממעטה החשאיות האופף את עלילת הסרט.

סופרמן ובאטמן יתאחדו?
סופרמן ובאטמן יתאחדו?

מאז שהחלו ביצירת סרטי גיבורי-העל, חלמו מפיקים ותסריטאי הוליווד על יצירת הסרט המושלם שיאחד בין הסמלים הגדולים של DC קומיקס: סופרמן ובאטמן, ולדברי איש הפלדה בגילומו של הנרי קאוויל, הוא אכן היה רוצה לראות את זה קורה.

הנרי קאוויל הבריטי, שהוא השחקן הלא אמריקאי הראשון המגלם את סופרמן, התראיין למגזין SFX ואמר כי "אני חושב שזה יכול להיות באמת מעניין הסכסוך רב השנים בין סופרמן לבאטמן. מכיוון שהם צדדים שונים של המטבע והשיטות שלהם הם שונות לגמרי". הוא הוסיף "אני חושב שזה עשוי להיות סיפור מעניין מדוע הם, קודם כל, נאבקים זה בזה ומדוע. זה יכול היה להיות סיפור אדיר", סיכם השחקן.

אז האם יכול להיות שיתוף פעולה בין האביר האפל לאחרון הניצולים של קריפטון כצעד לכיבושם של גיבורי העל את המסך הגדול?

"מי יודע", אמר קאוויל, "אני בטוח שיש כל מיני סוגי רעיונות שמסתובבים אצל אולפני האחים וורנר עכשיו". בכוונתו גם לרעיון האפשרי של יצירת הסרט "ליגת הצדק" כמשוואת נגד לסרט "הנוקמים" של מארוול.

המאבק בין שני גיבורי-העל תוכנן להיות מונצח על המסך כבר ב-2004, כאשר וולפגאנג פיטרסון היה אמור לביים את "באטמן נגד סופרמן", כאחד משלל נסיונות כושלים להחיות את סופרמן, לפני שיצא הסרט "סופרמן חוזר" מ-2006 בכיכובו של ברנדון ראות'. אך הנסיון נכשל ומעניין אם הנרי קאוויל יצטרף לצוות שחקנים מחודש ליצירת סרט איחוד.

הכרזה הסופית של "איש הפלדה" (2013):



מנגד, עיתון הניו יורק טיימס שחרר ריאיון שנערך עם הבמאי זאק סניידר, לרגל יציאת הסרט בחודש הבא;

הבמאי, זאק סניידר: "כשהם [המפיקים] ניסו להלביש אותו, לשים עליו ג'ינס וטי-שירט או ז'קט עור עם האות ס' עליה, אני אמרתי: 'מה? חבר'ה, זה בסדר, זה סופרמן. הוא המלך. כולכם צריכים להשתחוות אליו. [איש הפלדה] יכבוש את האות ס'."

סניידר המשיך לדום בהשפעת סופרמן ואמר כי הוא סקר את כל העיבודים הקולנועיים הקודמים שנעשו לסופרמן. "הוא באמת ניגוד מיתולוגי מגניב. הוא דמות משפחתית בצורה מדהימה, אקזוטי וחייזרי, אבל הוא מאחד בין המוזרויות הללו באופן ייחודי ויפהפה. כולנו, בדרך מוזרה, סוג של ניגוד - אף אחד לא כה פשוט. אם תעקבו אחריו מבחינה הגיונית ונסו להבין אותו [את סופרמן] תישארו עם פתרון מדע בדיוני".

הסרט "איש הפלדה" צפוי לצאת ב-11 ביוני 2013 בהקרנה מצומצמת בפני באי פסטיבל הסרטים השנתי של לוס אנג'לס, כשהסרט יהיה לסרט שיפתח את הפסטיבל, וייצא ב-14 ביוני להקרנות מסחריות.

"איש הפלדה" הטריילר הסופי (מתורגם):

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סופרמן ובאטמן יתאחדו?
סרטים בקולנוע