אנטוניו בנדרס בסרט חדש

קולנוע
לאחר שכיכב בקומדיה המופרעת של אלמדובר "לעוף מהתרגשות", אנטוניו בנדרס מגיע בפן רציני יותר לסרט "ה-33" המבוסס על אירוע תאונת הכרייה הצ'יליאנית שהתרחשה ב-2010.

אנטוניו בנדרס בסרט חדש
אנטוניו בנדרס בסרט חדש

"ה-33" הוא סרטה החדש של פטרישיה רייגן המבוסס על תאונת הכרייה הצ'יליאנית אשר הותירה 33 גברים לכודים מתחת לאדמה במשך 69 ימים. הבמאית הדיי חדשה בתחום, הבטיחה להרכיב אנסמבל שחקנים מהטובים שיש, ועד כה היא הוכיחה את מילותיה. על-פי דיווחי האתר "וראייטי", מרטין שין ורודריגו סנטורו לוהקו לסרט, וכעת התווסף לסרט עוד שחקן מוכשר.

אנטוניו בנדרס אשר מככב על מסכי הקולנוע בימים אלו בקומדיה החדשה של פדרו אלמודובר "לעוף מהתרגשות", לוהק לסרט "ה-33" אשר בו יגלם את דמותו של מריו ספולבדה, אחד מ-33 הכורים שנלכד וזכה לכינוי "סופר מריו". מדיווחי האתר "The Trade" הסרט מבוסס על האירועים האמיתיים שאירעו בשנת 2010 ומספר את סיפורם של שני הכורים שנתקעו ק"מ וחצי מתחת לאדמה ועל המאמץ הבינלאומי שהביא להצלתם. מיקו אלן וחוזה ריברה נועדו לכתוב את התסריט לסרט שיבוים על-ידי פטרישיה רייגן אשר הייתה אחראית על ההצלחה של הדרמה "תחת אותו ירח" מ-2007.

עושה הרושם שלבנדרס יש חיבור מוזר עם הספרה 33, מלבד הסרט הנ"ל, הוא גם צפוי לככב בסרטו של קרלוס סאורה "33 ימים" אשר בו יגלם את דמותו של פבלו פיקאסו הידוע כאחד האמנים הגדולים באמנות המודרנית של המאה ה-20, עם זאת, לבנדרס יש פרויקטים נוספים שהוא מצפה לעבוד עליהם. בחודש פברואר הוא גם הודיע כי הוא חוזר לכיסא הבמאי על-מנת לביים את סרט הדרמה "אקיל" בכיכובה של אשתו, מלאני גריפית. מאוחר יותר השנה אנחנו נראו אותו בסרטו של רוברט רודריגז "הריגות המצ'טה" וב-"אביר הגביעים" שבו מככב לצידם של כריסטיאן בייל ונטלי פורטמן.

הסרט "ה-33" יבוים על-ידי פטרישיה רייגן ("ילדה בתהליך") ויופק על-ידי מייק מדאבוי אשר היה אחראי על הפקתם של "זודיאק", "ברבור שחור", "שאטר איילנד" בקרוב הוא גם יקח חלק בהפקת הרימייק ל"רובוקופ" בכיכובו של ג'ואל קינמן. צילומי הסרט צפויים להתחיל בחודש ספטמבר בצ'ילה. ולמי שעדיין לא הלך לצפות בסרטו של אלמדובר "לעוף מהתרגשות", מומלץ לראותו בבית הקולנוע הקרוב לביתכם.

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אנטוניו בנדרס בסרט חדש
סרטים בקולנוע