מייקל ביי משתלט על מסכי הטלוויזיה

טלוויזיה
מייקל ביי אשר ידוע בעבודת הבימוי בסרטי הקולנוע, משתלט לאחרונה על מסכי הטלוויזיה, וכעת, הוא מגיע עם סדרת דרמה חדשה בשם "הספינה האחרונה".

מייקל ביי משתלט על מסכי הטלוויזיה
מייקל ביי משתלט על מסכי הטלוויזיה

לאחר שכבש את בתי הקולנוע עם סרטיו שוברי הקופות, עושה הרושם שמייקל ביי רוצה לעשות זאת גם בפורמטהטלוויזיה, זה התחיל עם סדרת הדרמה "מפרשים שחורים" שתשודר ברשת הטלוויזיה "Starz" וצפויה להגיע אל מסכי הטלוויזיה בינואר 2014. וכעת, על-פי דיווחי האתר "וראייטי" מייקל ביי יפיק סדרת דרמה חדשה בשם "הספינה האחרונה" שמהר מאוד נרכשה על-ידי רשת הטלווזיה TNT.

כאמור, לאחר ההצלחה בפיילוט, רשת TNT הודיעה לאחרונה כי הזמינו 10 פרקים לסדרה "הספינה האחרונה" אשר תגיע אל מסכי הטלוויזיה בשנה הבאה. כמו כן, הסדרה תופק על-ידי מייקל ביי ("ארמגדון", "רובוטריקים" ;) על-פי ספרו רב המכר של ויליאם ברינקלי. האנק סטיינברג ("ללא עקבות") וסטיב קין ("המפענחת: פשעים חמורים") אשר אחראים על כתיבת התסריט, משמשים גם כמפיקים בפועל לצידו של מייקל ביי.

הסדרה "הספינה האחרונה" תגולל את סיפורם של צוות משחתת קרב בעולם שבו התרחש אסון גלובלי אשר הביא למותם של כל בני האדם, טוב כמעט של כולם, מלבד אותה משחתת אמריקאית. צוות הספינה מבין שלא נותר להם ברירה ומבינים כי הם חייבים להתמודד עם המציאות החדש של קיומם בעולם שבו הם עשויים להיות הניצולים היחידיים.



כוכבי הסדרה הם; אריק דיין אשר יגלם את דמותו של טום צ'נדלר, קפטן הספינה. רונה מיטרה אשר תגלם את דמותה של רחל סקוט, פרופסורית אינטליגנטית וחסרת פחד. אדם בולדווין אשר יגלם את דמותו של מייק סלאטרי, סגנו של טום צ'נדלר שלא תמיד מסכים עם החלטותיו. וטרייסי מידנרוף אשר תגלם את דאריאן צ'נדלר, אשתו של הקפטן.

כמו כן, צוות ההפקה אשר בראשו עומד מייקל ביי עובד בימים אלו על צילומי הפרקים לסדרה "הספינה האחרונה" אשר תגיע אל מסך הטלוויזיה שלכם (כמובן רק ללקוחות Yes) בחודש ינואר 2014.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מייקל ביי משתלט על מסכי הטלוויזיה
סרטים בקולנוע