דאלאס חודשה לעונה שלישית

טלוויזיה
עם סיומה של העונה השנייה, רשת הטלוויזיה TNT חידשה את העונה השלישית לסדרת הדרמה "דאלאס" אשר תכלול כ-15 פרקים. על-פי הדיווח, העונה החדשה תגיע אל מסכי הטלוויזיה בתחילת 2014.

דאלאס חודשה לעונה שלישית
דאלאס חודשה לעונה שלישית

סדרת הטלוויזיה "דאלאס" סיימה את העונה הראשונה עם 4.2 מיליון צופים, בעוד שהעונה השנייה סגרה עם 3 מיליון צופים מאוכזבים, אך למרות זאת, זה לא עצר את רשת הטלוויזיה האמריקאית מלחדש את הסדרה לעונה שלישית עם כ-15 פרקים נוספים כפי שהיה בעונה השנייה אשר הסתיימה לפני כשבועיים.

על הפקת הגרסה החדשה של "דאלאס" אחראית סינתיה סידר שגם כותבת את התסריט, כמו כן, הסדרה מבוססת על אופרת הסבון הפופולרית משנות ה-70 המאוחרות אשר מגוללת את סיפורה של יואינג - משפחת חוואים ואילי נפט מטקסס אשר מתגוררים בכפר בסמוך לעיר דאלאס הנאלצים להתמודד עם יריבתם, משפחת בארנס. בעונה השנייה כיכבו ג'סי מטקאלף, ג'ורדנה ברוסטר, ג'ולי גונזלו, פטריק דאפי, לינדה גריי, ג'וש הנדרסון וברנדה סטרונג.

"העלילה שזורה היטב וכוללת מספר רב של שחקנים המשתרעים על פני דורות", אמר מנהל התוכניות של TNT, מייקל רייט. "נפרדנו מלארי הגמן אשר נפטר בשנה שעברה, גם מדמותו האיקונית ג'יי אר, אך עם זאת אנחנו נזכור את הרגעים הטובים שהיה לנו איתו".

כמו כן, לארי הגמן שהיה חלק אינטגרלי מהסדרה, הלך לעולמו בחודש נובמבר 2012. בעקבות המאורע הטרגי, יוצרי הסדרה החליטו לשדר פרק מיוחד לזכרו בשם "יצירת המופת של ג'יי אר" אשר הציגה את הלוויתו של ג'יי אר. ומאז אותו פרק היה אחד הפרקים הנצפים ביותר של עונה השנייה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על דאלאס חודשה לעונה שלישית
סרטים בקולנוע