מי פצע את "דה רוק"?

רכילות
רק לאחרונה דוויין ג'ונסון (דה רוק) חזר אל בימת ה-WWE, אך בקרב שנעשה מול ג'ון סינה, דה רוק נפצע וכתוצאה מכך הוא הובל לבית החולים, שם עבר ניתוח.

מי פצע את "דה רוק"?
מי פצע את "דה רוק"?

גם לשחקנים גדולים זה יכול לקרות, וכך קרה לשחקן ולמתאבק החסון שאנחנו מכירים כ"דה רוק". לפני כחודש דוויין ג'ונסון חזר אל אהבתו הראשונה - זירת ההיאבקות. באירוע רסלמניה ה-29 אשר התקיים בתחילת החודש. הרוק הגיע לזירה כדי להתמודד מול ג'ון סינה, אך לרוע מזלו הוא הובס לאחר קרב מהיר של 24 דקות. הקרב הסתיים לאחר שסינה ביצע על דה רוק את תרגיל הסיום שלו, AA אשר זיכה אותו באליפות ה-WWE. אבל הבעיה היחידה היא שהתרגיל של סינה פצע את דה רוק ושלח אותו לבית החולים כדי לעבור ניתוח.

אתר הרכילות E! דיווח שביום שלישי דוויין ג'ונסון עבר את הניתוח אשר נגרם מפציעה במהלך קרב היאבקות שבו דה רוק הפסיד לג'ון סינה. בעת הניתוח, דה רוק החמיץ את הפרמיירה לסרטו החדש "רווח וכאב" אשר התקיים בלוס אנג'לס. מייקל ביי אשר עומד מאחורי ההפקה והבימוי הסרט "רווח וכאב" בו מככב דה רוק, סיפר כי דה רוק "צריך להתבגר ולהפסיק עם ההיאבקות".

"דה רוק" לאחר הניתוח



לכל הדואגים בימים הקרובים דה רוק יחלים מהניתוח ותוך זמן קצר הוא יוכל לשוב אל זירת ההיאבקות במידה וירצה בכך, למרות שאנחנו לא כל כך בטוחים שהוא יחזור לשם בזמן הקרוב. כמו כן, סרט הסרט הבא אשר בו יככב דה רוק יהיה "רווח וכאב" אשר צפוי להגיע אל בתי הקולנוע השונים בארץ בחודש הבא.

ג'ונסון בפעולה ב"רווח וכאב"

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מי פצע את "דה רוק"?
סרטים בקולנוע