81

מעונן חלקית

2009
M
G - קהל יעד כללי. מותאם לכל הגילאים.G
10,755
1
10/
6.6
58 הצבעות
10/
8.1
22.4K הצבעות
Partly Cloudy
אנימציה, קומדיה
|

הסרט הקצר שהוקרן בקולנוע לפני הסרט "למעלה".
כיאה לסרט של פיקסאר, הסרט הקצר שמוקרן לפניו עוסק בנושאים דומים לאלה של הסרט הארוך, מבחינה טכנולוגית ונושאית, והפעם - השמיים הם הגבול.
"מעונן חלקית", מזכיר את הנאיביות של סרטי דיסני המצוירים, ולא בכדי. פיטר סון, הבמאי (שגם דיבב ב"רטטוי" את קולו של אחיו של רמי), סיפר בראיון, שיעלה חיוך על פניהם של אנימטורים ובקיאים בנפשות הפועלות, שהרעיון לסרט הקצר הגיע מ"דמבו", הסרט הקלאסי של דיסני, בו צפה בילדותו. כידוע לכל פעוט, תינוקות מגיעים בעזרתה של חסידה, וכך בעוד דמבו הפילון מגיע במשלוח במקורה של החסידה, פיטר הקטן תהה מאיפה התינוקות מגיעים אל החסידה. או אז הוא הגיע למסקנה שהעננים יוצרים את התינוקות.
השנים חלפו, פיטר החל לעבוד בפיקסאר, אבל הרעיון לא עזב אותו, ולבסוף התגבש לסרט קצר. במרכז העלילה עומד גאס, ענן אחד קטן, שלא מצליח לייצר תינוקות כמו כולם, אלא יוצר גורי חיות כמו תנינים ודורבנים דוקרים, דבר שעושה חיים לא קלים לחסידה של גאס, אבל כמובן שהם מגלים ששיתוף פעולה יכול להציל את המצב.

ביקורות

איזה סרטון מדהים.ראיתי אותו בזמנו בקולנוע עם הבת שלי לפני הסרט "למעלה".הדבר היחיד ששנינו זכרנו היה הסרטון הזה.פשוט דקות ספורות של קסם שאבד מזמן בסרטים המצויירים של היום.אני מאוד מקווה שנזכה לראות עוד סרטים בסיגנון הזה.ממליץ גם למבוגרים וגם לקטנטנים. — לפני 14 שנים
סרטון חמוד ברמות, כל חסידה לוקחת יצור שהענן "בורא", אבל כמו תמיד יש גם ענן רע שבורא יצורים רעים.. — לפני 14 שנים
אם תשאלו המעט כל בן אדם מה הדבר הכי חשוב בסרטי ילדים, כנראה שהתשובה שלו תהיה תמימות. הסרט הקצר "מעונן חלקית" שהוקרן בקולנוע לפני הסרט "למעלה" הוא אחד הסרטים התמימים והנאיביים ביותר שראיתי, כמובן במובן הטוב של המילים. הסרט מתבסס על המחשבה הילדותית ... — לפני 8 שנים
כתוב ביקורת לסרט מעונן חלקית

קישורים

פרטים נוספים

בימוי:
תסריט: פיטר סוהן
מדינה: ארה"ב
שפה: נון
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב לסרט מעונן חלקית
סרטים בקולנוע