67

סבאטה

1969
M
PG-13 - השגחת הורים מומלצת. חומרים מסויימים עשויים שלא להיות מתאימים לילדים מתחת לגיל 13.PG-13
11,177
2
10/
6.5
49 הצבעות
10/
6.7
5.2K הצבעות
Sabata
|

לי ואן קליף(בצהרי היום), האקדוחן האמריקאי הידוע בתפקידי הנבל המצוינים שלו, מככב דווקא כגיבור המערבון של ג'יאנפרנקו פרוליני (תחת השם הבדוי פרנק קריימר). מנהיגיה של קהילה קטנה שודדים את קופת הצבא ב-100,000 דולר. סאבאטה, האקדוחן בעל מבט הפלדה, עולה על מזימתם ועכשיו הם יעשו הכל כדי להשתיק אותו לעד. האנטי-גיבור הופך רשמית לגיבור המערבון החדש של שנות ה-70. פסטה קלאסית.

שחקנים ראשיים

ביקורות

מערבון ספגטי מומלץ בכיכוב לי ואן קליף עם עוד הופעה פנטסטית שלו. הרבה אקשן, פיצוצים. בנג'ו הוא האיש השרמנטי עם הגיטרה שהיא גם נשק קטלני. נורא אהבתי את הסרט. לי ואן קליף הפעם משחק את הטוב ועושה את זה על הצדה המרשים ביותר. פס-קול נהדר. לחובבי הז'אנר קחו את הסר... — לפני 11 שנים
כתוב ביקורת לסרט סבאטה

קישורים

פרטים נוספים

מדינה: איטליה
שפה: אנגלית, איטלקית
תגובות
 — לפני 11 שנים
תודה רבה בהורדה:-)
 — לפני 11 שנים
מה המתרגם התכווין בלא שלא יתרגם או שאין לזה טרילוגייה
 — לפני 11 שנים
אכן זאת טרילוגייה, את התמונה אתם פרסמתם מהטרילוגיה  —  קודם כל תודה רבה, עכשיו למצוא את זה באיכות טובה קצת בעייתי נראה לי. הראשון והשלישי עם לי ואן קליף והשני עם יול ברינר ששיחק במערבון הנודע שבעת המופלאים.
 — לפני 11 שנים
we're not worthy  —  תודה!!
 — לפני 11 שנים
ל 6. לא.
 — לפני 11 שנים
בהורדה נראה שיש עוד המשכים משנת 70 71 האם גם הם יתורגמו  —  חן חן
 — לפני 11 שנים
סוף סוף חזרתה למערבונים יש עוד הרבה שמחכים לך
 — לפני 11 שנים
גודל הקובץ 900 מגה
 — לפני 15 שנים
מתרגמים בבקשה תרוגמים למערבונים!!!  —  אילו הסרטים הכי יפים, שקיימים!היום כול או לפחות רוב הסרטים של אקשן ושאר הזאנרים ממוחזרים!המערבונים היו ותמיד יהיו הטובים והיפים ביותר!בבקשה תתרגמו ותודה על כל התרגומים עד כה!
9
סרטים בקולנוע