77

אוקיינוסים

2009
M
G - קהל יעד כללי. מותאם לכל הגילאים.G
12,943
בדירוג
10/
6.6
47 הצבעות
10/
7.7
9.8K הצבעות
Oceans
|
דוקומנטרי
|

הסרט הצרפתי על סודות האוקיינוסים הוא הסרט התיעודי היקר ביותר בהיסטוריה. יוצרי הסרט "כדור הארץ" מ-2007 ו"כנף השני" מ-2009 יצאו למשימה חדשה: לגלות ולתעד את מסתרי החיים בעומק האוקיאנוסים, המכסים כשלושה רבעים משטח כדור הארץ. אלפי יצורים חדשים שלא היו מוכרים עד כה למדע נחשפו במסע שעלותו נאמדת בכ-67 מיליון דולר, וכולל צילומים תת מימיים ב-72 אתרים ברחבי העולם. טכנולוגיות הצילום המשוכללות מאפשרות לנו לראות את המעמקים מבעד לעיניהם של היצורים החיים בהם: אנחנו מצטרפים לנדידת הלווייתנים, שוחים לצד הכרישים הלבנים, ומתחרים עם דולפינים.

שחקנים ראשיים

ביקורות

כתוב ביקורת ותהיה הראשון לבקר את הסרט אוקיינוסים

קישורים

פרטים נוספים

תגובות
 — לפני 12 שנים
תודה!
 — לפני 14 שנים
ואוו - איזה סרט מדהים !!  —  פשוט סרט מהפנט, צילומים מדהימים של יצורים ימיים שחלק גדול מהם מעולם לא ראיתי. המיוחד בסרט הזה הוא המסר שמועבר בסוף - כמה העולם הימי נתון לחסדי האדם. בתקווה שכל מי שיראה את הסרט הזה יבין את המסר - אנחנו יכולים לעזור - כל אחד יכול על ידי צמצום או הפסקה של אכילת בעלי חיים מן הים !
 — לפני 14 שנים
תודה רבה על ההשקעה.
 — לפני 14 שנים
איציק, אתה מלך  —  אתה תמיד מביא את החומר הכי איכותי לצפייה (למרות שקצת נעלמת לאחרונה). תודה רבה!
 — לפני 14 שנים
תקציר נורמלי  —  חברת דיסני מציגה את הסרט "אוקיינוסים" - הסרט התיעודי היקר ביותר בהיסטוריה! אלפי מינים חדשים נחשפו במסע שעלותו נאמדת ב-67 מיליון דולר! וכולל צילומים תת מימיים ב-72 אתרים ברחבי העולם!
 — לפני 14 שנים
תודה רבה לכם
 — לפני 14 שנים
יישר כוח על ההשקעה.
 — לפני 14 שנים
תודה רבה!
 — לפני 14 שנים
תודה!
 — לפני 14 שנים
תודה רבה רבה רבה וכל הכבוד איציק היקר
10
סרטים בקולנוע