67

מועדון הקריאה של ג'יין אוסטן

2007
M
PG-13 - השגחת הורים מומלצת. חומרים מסויימים עשויים שלא להיות מתאימים לילדים מתחת לגיל 13.PG-13
6,472
1
10/
6.2
68 הצבעות
10/
6.7
28.3K הצבעות
The Jane Austen Book Club
|
דרמה, קומדיה, רומנטיקה
|

האדפטציה של רובין סוויקורד (התסריטאית של "קסם מעשי" ו"זכרונותיה של גיישה") של הרומן "מועדון הקריאה של ג'יין אוסטין" עוסק בקבוצת נשים וגבר שנפגשים בקביעות בכדי להתדיין בספריה של הסופרת הפופולרית ג'יין אוסטין, אך במהרה הם מגלים כי החיים שלהם דומים מאוד לאחד מהסיפורים הבדויים של הסופרת הנערצת עליהם.
בין חברי מועדון הקריאה ישנם סילביה (איימי ברנמן), אישה שזה עתה התגרשה, ברנדט (קתי בייקר) שהחליטה לקבל סוף סוף את גילה המתקדם, ופרודי (אמילי בלאנט) שמרגישה אשמה באשר לפנטזיות המתמשכות שלה לבגוד בבעלה האוהב.
עוד משתתפים: מריה בלו ("חופשיות על הבר"), יו דנסי ("דם ושוקולד"), מגי גרייס ("אבודים") וקווין זגרס ("טרנסאמריקה").

שחקנים ראשיים

ביקורות

ג'יין אוסטן הותירה אחריה ששה רומנים. הסרט עוסק באהבה באהבת הרומנים האלו, ומתמקד בשישה בני-אדם, שמחליטים להקים מועדון קריאה. סרט חביב, קצת קיט'צי ונמרח מאוד, מיועד בעיקר לבנות, לא סרט שיפיל אתכם מהכיסא, אבל חביב להעביר את הזמן.לא להיט גדול.ציון סופי: 6 מתוך 10. — לפני 15 שנים
לדעתי, יהנו  (אולי) מהסרט בעיקר אנשים שקראו את ספריה של ג'ין אוסטין. בסרט ישנם דיאולגים רבים הקשורים לדמויות מהספרים, וללא הכרת הספרים, לא כל כך ברור על מה מדברים.למעט ענין זה, הסרט ארוך מידי לטעמי, סכריני, ומייגע.העובדה שהסרט עוסק במצבים מהחיים האמיתיים, וטיפוס... — לפני 16 שנים

קישורים

פרטים נוספים

מדינה: ארה"ב
שפה: אנגלית
הקרנת בכורה בארה"ב: יום שישי, 5 באוקטובר 2007
תגובות
 — לפני 16 שנים
תודה רבה  —  תודה רבה, באמת, תמשיכו ככה.
 — לפני 16 שנים
תודה רבה לכול המלאכים הטובים.
 — לפני 16 שנים
אלף תודות מכל הלב  —  אלף תודות איש יקר. אוהב אותך המון. תודה לכל מי שקשור לאתר הנפלא הזה ועוסק במלאכת הקודש. קהילה שלמה מודה לכם ומחבקת אותכם. מה עוד אומר ומה אוסיף?. גם ספר שהייתי כותב, לא היה מספיק בשביל להכיל את כל המחמאות שמגיע לכם. הכי מגיע לכם בעולם. זה מחמם את הלב כל פעם מחדש לראות אנשים טובים כמותכם. אין הרבה מלאכים בעולם שלנו, כמוכם. אנו חיים בעולם שיש בו כל כך הרבה מלחמות, דם, שנאה, גזענות ועוד אלף ואחד דברים. דברי מכוונים לכל המעלים, מתרגמים ולכל מי שקשור למלאכת השיתוף בכל דרך שהיא ועוזרים לקהילה להתפתח.
 — לפני 16 שנים
תודה רבה :)
 — לפני 16 שנים
תודה רבה
 — לפני 16 שנים
סוף סוףףף :)  —  תודה רבה על ההשקעה :)
כתוב תגובה משלך לסרט מועדון הקריאה של ג'יין אוסטן
6
סרטים בקולנוע