100

חצויה עונה 3 פרק 5 לצפייה ישירה בחינם!

2011
TV
לא דורגUNRATED

"חצויה" מביאה את סיפורה של אלה, נערה מופנמת בת 15 שמגלה שהיא חצי ערפד -חצי אדם והיחידה שיכולה להציל את העולם במאבק העתיק בין בני אדם וערפדים. אלה מגלה את ייעודה בעזרתו של ליאו, תלמיד חדש בבית הספר, שמ...

התחבר
צפייה ישירה בסרטים וסדרות הינה למשתמשים רשומים בלבד, ההרשמה חינם!
דרמה, ישראלי, מדע בדיוני, מיסתורין, מתח, קומדיה, רומנטיקה
תגובות
 — לפני 10 שנים
הי!!!!!!!!!!  —  אפשר בבקשה הסבר איך רואים את הפרקים של חצויה????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
 — לפני 14 שנים
יש פוטנציאל!  —  אני ראיתי מלא סדרות בחיים שלי (לרוב אמריקיות) ופחות התעניינתי בסדרות ישראליות (ויש כאלה שאומרים שהן ברמה נמוכה והם קצת צודקים) אבל זאת סדרה מצויינת, לא הכי מושקעת, יש מה לשפר אבל היא הרעיון וההפקה מעולים ואני לא אומר את זה על כל סדרה.
 — לפני 14 שנים
איך רואים את הפרקים?  —  אני חדשה כאן איך רואים את הפרקים??
 — לפני 14 שנים
http://ipurecash.weebly.com/  —  http://ipurecash.weebly.com/
 — לפני 14 שנים
סדרה מצוינת. מתי תהיה העונה הבאה?  —  סדרה מצוינת. כל מי שאומר שהיא דפוקה זה בגלל שהוא לא מוכן לקבל שסדרה ישראלית יכולה להיות טובה בגלל שחושב(ובצדק) שישראל זאת ישראל ולא יצא ממנה משהו ברמה גבוהה. אבל הינה "חצויה" עשתה מהפך וזה הזמן להפנים את זה. "חצויה" היא לא עוד סדרה ישראלית תת רמה. "חצויה" זאת סדרה שמרוב הצלחתה קנו אותה בעולם והיא הולכת להיות משודרת בשפה אחרת עכשיו יש לי שאלה. מתי תהיה העונה הבאה??
 — לפני 14 שנים
הסדרה הכי מטומטמת שראתי!!  —  לראות כזה זאנר בדלות תקציב שלא תאמן זה אידיוטי!! תעברו לסדרות כמו גיבורים אבודים לא כזה חרטה!!
 — לפני 15 שנים
יש את הסדרה הזאת באתר movinsane  —  יש לי יס, אבל אני רואה את הסדרה בדרך כלל באתר http://www.movinsane.com סידרה מאוד יפה =], ליטל.
 — לפני 15 שנים
לא צפיתי אף פעם בסדרה, ועדיין אני שואל:  —  למה זה בסדרות מומלצות?
8
סרטים בקולנוע