סרט במתנה!צפייה ישירהסרטים בקולנועבקרוב בקולנועבתי קולנועטריילרים חדשיםחדשותמצא לי סרטביקורות
סרטים
בתי קולנוע
צפייה ישירה
חדשות
טריילרים
סדרות
קהילות
התוכן שלי
נוספים
התחבר
חדש בקולנוע
עיון בביקורותתוצאות 1 - 20 מתוך 31
נוסף לאחרונה
מילת חיפוש
דירוג
שנת יציאה:
  עד  
הנס כריסטיאן אנדרסן (1952)
סרט נחמד מתאים לילדים גם בדור הנוכחי, הרבה יותר טוב מסרטי האנמציה האלימים של היום.......לי הסרט הזכיר ילדות ניפלאה בשנות ה 50 60 ואפילו 70.השחקן ז''ל דני קיי יהודי טוב רוקד שר ומשחק ניפלא מנגן מצוין וקומיקאי מצוין. ממליץ בחום לכל המשפחה.
  לפני שנתיים
האמן הגדול מכולם (2017)
לה לה לנד זה לא! זה הדבר הכי חשוב לזכור לפני שהולכים לסרט. לכן, בניגוד ללה לה לנד ששם כולם יכלו להנות, הסרט הזה הוא באמת רק לחובבים של סרטים מוזיקאליים. מה הבעיות של הסרט? בראש ובראשונה העלילה לא קיימת, ואם כן היא די צפויה. ההתפתחויות העללתיות די ידועות לאורך כל הסרט, ואתה רק תוהה האם הם ישוחחו על זה או ישירו על זה. שנית, חוץ מהדמות של יו ג''קמן, כל השאר הם די בנאליים וסטריאוטיפיים. שלישית, הסרט אינו חופף כלל את סיפור חייו של פי. טי.בארנום, אז אם אתם מחפשים סרט ביוגרפי טוב כמו שעושים בשנים האחרונות, זה ממש לא הסרט שאתם מחפשים.רביעית, ישנה הרגשה כל הזמן שהסרט היה צריך להיות מוצג על הבמה בברודווי ולא כסרט, אף על פי שזה לא הייתה הצגה קודם לכן. דבר זה בולט בעיקר בכמות השירים שהיא רבה מידי לסרט לטעמי. מה כן מציל את הסרט - המוזיקה. Pasek and Paul מוכיחים שוב פעם שהם אולי צמד הכותבים/מלחינים הכי חשובים שפועלים היום. אף על פי שהמנגינות שונות מאוד מלה לה לה לנד, וגם אופי השירים (שהם הרבה יותר מפוצצים), הם מאוד מהנים, וזה מה שמציל את הסרט. בסיכומו של דבר, לחובבי הז''אנר בלבד ציון 6 יאאלה חברים אני חתכתי.
  לפני 3 שנים
הנס כריסטיאן אנדרסן (1952)
התסריט נכתב על ידי בן הכט (לא הצ'ט). תסריטאי יהודי ידוע היה ציוני נלהב ובעקבות זאת גם הוטל בבריטניה חרם על סרטיו. הוא אסף כסף בארה"ב לטובת ארגון האצ"ל וכן למען העליה. בכסף שאסף מימנו אניית מעפילים עם 600 איש וקראוה על שמו.
  לפני 3 שנים
ניצוצות (1996)
זה התחיל בתור המלצה מ-אמא, שאמרה שזה אחד מהסרטים מבוססי סיפור אמיתי (בשילוב מוזיקלי) הטובים שהיא ראתה.
זה הגיע בפוקס, ש-אמא דיווחה שיש את זה בשידור ב-יס, ביום שישי בערב, שמתי להקליט ויאללה...כבר התחלתי לראות תוך כדי ההקלטה. אמא שלי התלהבה (וגם הוליווד) ממשחקו הנפלא של ג'פרי ראש (הוא זכה באוסקר הראשון והיחיד שלו עד כה בזכות התפקיד בסרט הזה), אבל אני דווקא התרשמתי הרבה יותר מ-נוח טיילור הצעיר (שכבר לא כל כך צעיר היום, בכל זאת עברו עשרים שנים מאז), שפשוט זהר וזרח משך כמעט סרט שלם.
כן, ראש היה נהדר ושיחק תפקיד ריינמני כזה, אבל האחוז שלו בסרט היה די נמוך, לעומת זה של טיילור וקשה להבין למה נוטים לקרוא לתפקידים, בעת בגרות של הדמות, תפקידים ראשיים, כאשר מבחינת אחוזים, רוב השליטה מגיעה, בזמן והיקף תפקיד, מצידה של הדמות הראשית בצעירותה (כך גם קורה בלא מעט סרטים אחרים).
בכל מקרה הסרט מספר סיפור אמיתי על גאון מוזיקלי שהתקיים בעולם שלנו ובזכות או בגלל אביו נדחף למצוינות ושלמות שהפכו עם הזמן לאובססיה, אובססיה של שליטה של אב, שנושא עימו צלקות נפשיות ממחנות ריכוז נאציים וממטיר גל השלכות פיזיות ונפשיות על בנו, בעל הנפש המוזיקלית והעדינה.
לסיפור הנפילה והשיקום ישנם, כפי שמספר גם התקציר, שני אלמנטים חשובים - מוזיקה ואהבה. מוזיקה שהרימה והפילה את הגאון, הלפגוט, ואהבה ששיקמה אותו במידה מסוימת. את העבודה המחורבנת שאביו עשה איתו בקו עלילה אחד, מנסה לתקן ולשקם אהובתו, לעת בגרות וזה פשוט, מרתק ומרגש.
ארמין מולר סטאהל מגלם את האב הקשוח ועושה עבודה לא פחות טובה משני הכוכבים שמגלמים את בנו, בתור דייוויד, לאורך הסיפור והעלילה וגם קיבל מועמדות ולא בכדי, על תפקידו המשובח בסרט. היקס, שגם היה מועמד בתור הבמאי, מפליא לספר את הסיפור בצורה לא כרונולוגית ומזנק בין הזמנים, בהם הוא מספר את סיפורו ושרביט הבימוי נראית בידיים מיומנות (אך לא כאלה שראינו מהן עוד תצוגות יוצאות דופן בשנים הלאה). אמא שלי הפליגה ונסחפה שהסרט הזה גדול יותר מ״הפסנתרן״...אז הוא לא, אבל הוא בהחלט סרט חשוב, מרתק, עשוי כהלכה ומרגש במידת מה. 7.5 ומי שעוד לא ראה - יאללה...
  לפני 4 שנים
נולד לבלוז (2015)
אחד הדברים שאני הכי אוהב בצפייה בסרטים ביוגרפיים על מוזיקאים, זה להיחשף אליהם בפעם הראשונה וללמוד דרך הסרט קצת על עולמם ועל פועלם.
על צ׳ט בייקר למדתי כעת בזכות אית׳ן הוק, שבהופעה פשוט מסחררת הפיח חיים בחזרה בדמותו של נגן הג׳ז המופלא ההוא, שבאחד מהמשפטים שמגיעים בשליש הראשון של הסרט שובה את הצופה ולוכד את תמציתו ותמצית הסרט.
בייקר מתוודה על אהבותיו הגדולות שמתחזקות זו את זו וגם מרסקות זו את השניה. ההירואין והמוזיקה, באמצעות החצוצרה היו תמצית חייו של בייקר ומעבר לתחזוקה השוטפת של שני האלמנטים הללו לא הצליח להתמיד עם נשים או עם אורח חיים בריא. הוא מתחיל את הסרט בתוך סרט על חייו, בניסיון נואש להציל משהו מהם ולהחזיר חובות, שחוזרים אליו בכפולות ושילושים והוא מוצא את עצמו עם אישה חדשה, חובות ישנים ומנסה להרים את עצמו בדרכים שונות ומשונות.
מה למדתי מהסרט הזה? ש-הוק שחקן מבריק ומחזיק את הסרט הסה כמעט בכוחות עצמו, שצ׳ט בייקר היה דמות מרתקת שניזונה מסמים ומוזיקה, כמו מיטב המוזיקאים המשובחים של דורנו, שהשילוב בין הסיפור והמבצע בוא פשוט מצוין ושבא לי להקשיב עכשיו לכמה להיטי ג׳אז שחצרץ לן בייקר תחת השפעת סמים מרובים.
אית׳ן הוק מקבל התפקיד של בייקר המזדקן, בסבב ב׳ של הקריירה והוא פשוט כובש, כפי שהוא כובש בהופעתו גם על המסך בתוך הסרט, הוא בייקר מוחצן, שיודע מה יש לו בידיים ובפה וגם מה יש לו בראש והוא מתמודד עם השדים ביחד עם חברתו ולחוד, עם עצמו, האדם היחיד שבסופו של דבר הוא צריך לחיות במשך כל אותה העת...
ובסופו של דבר הטרגדיה הגדולה של בייקר מגיעה לידי ביטוי באותה אהבה וסנכרון בינו לבין הסמים, כאשר הוא כל כך משוכנע שזו ההשלמה שלו ולא אף גורם אחר.
סרט נהדר, מרתק, מעניין ועשוי מצוין וכזה שתרם לי באופן אישי להיכרות עם מוזיקאי מחונן ופתח עוד אופק ועוד ז'אנר מוזיקלי שפחות הכרתי. הוק משובח וכרמן אג׳וגו שלצידו נפלאה גם היא ופשוט סרט שכדאי לראות, קצר, קולע, מרגש ומתסכל באותה המידה מתוכנו, לא לפספס.
  לפני 5 שנים
נולד לבלוז (2015)
לא הרחיב במילים,
הסרט עושה את עבודתו נאמנה, גם בצד הדרמטי וגם בצד המוזיקלי.
מי שאוהב ג'ז יאהב בוודאות, גם מי שלא יכול להתחבר לסיפור.
בסך הכל סרט חביב מאוד ומומלץ.
  לפני 5 שנים
ראיתי את האור (2015)
מאותם סרטים שהשחקנים משווקים לך את הכל, מההתחלה, בעודך מציץ בקאסט ומתלבט אם כדאי לראות או לא ועד להופעה המוצלחת תוך כדי הסרט. רק לפני פחות מחודש ראיתי את ״גורד שחקים״ עם הידלסטון וזאת למרות ציון מעליב ב-IMDB ונראה שהפעם היה שידור חוזר מבחנת הציון והנוכחות שלו בסרט. לא חושב שהייתי מתעניין בסרט על זמר קאנטרי באם היה נעדר כוכב אהוב ובגלל שכך היה המצב והידלסטון בחר להוביל את הקאסט, זרקתי זין על הציון וזרמתי עם השחקן. יש לי חיבה לאיש, הוא הפך להיות אחד מהעשירייה הראשונה, אם אפשר לדרג איכשהו מבלי לפגוע בשחקני עבר וכדומה. בעידן הנוכחי, בו אני מתפלל לסרטים עם כריסטיאן בייל וטום הארדי, אני מוצא את עצמי מחכה בכיליון עיניים גם לסרטים של פסבנדר והידלסטון, ברמה פחותה מעט, אבל בשקיקה. הידלסטון מגלם בכישרון העילאי שלו, בקלות וביעילות את דמותו של אחד מזמרי הקאנטרי החשובים ביותר בכל הזמנים, זה שפרץ את תקרת הזכוכית בין ה-הילבילי הרגיל לבין מוזיקת קאנטרי שהפכה למיינסטרים. כמה שהסרט מוזיקלי, הוא אף יותר עוקב אחרי דמותו של האנק וויליאמס, הזמר והאיש. כיצד עלה לגדולה ואילו מערכות יחסים ליוו אותו עד לשם ומשם. מערכת היחסים הסבוכה עם אשתו הראשונה (המגולמת נפלא על ידי אליזבת׳ אולסן) ומערכת היחסים האובססיבית שלו עם אימו, שהשפיעה לא מעט על בחירות חייו. כל הדמויות הדומיננטיות בחייו היו אכן שטלתניות ומעורבות בקריירה שלו לא פחות ממנו עצמו. ו-וויליאמס? היה נתון לטיפה המרה, שטיח לרגלי נשים ורצה להיות איש משפחה, אבל כל אותן ההתמכרויות והפיתוי לנצלן, בזכות מעמד הכוכב שלו, הפכו את כל העסק של משפחה להיות בלתי אפשרי. הסרט מתעסק גם בדומיננטיות קרייריסטית של וויליאמס מול אשתו, אימו ושלו עצמו, כאשר מאזן הכוחות נקבע בין שלושת הגופים החזקים והבלתי מתפשרים הללו. כמו כן, הסרט לא מרפה מרדיפת הנשים והאלכוהול של הזמר ומערכות היחסים המרכזיות בחייו, לקראת הסוף גם בכנות שלו מול אחת מהנשים שהצליחו להשתחל מתחת לעורו, אבל לא הצליחו למסד את הקשר לכדי נישואין.
טום הידלסטון פשוט משובח, עם חיוך חריף והופעה נהדרת, כמוהו גם אולסן הנפלאה והשניים מרימים את הסרט, שקצת מוריד מערך התקופה ומסממניה ומתמקד, כאמור, בזמר, בעולמו ובשאיפות ההצלחה שלו, שגירשו מעליו כל סיכוי לחיים נורמאליים ותקינים עם מסגרת משפחתית. הציון שהסרט קיבל ממש לא משקף את האיכויות שלו ולמרות שהוא איטי ברוב שלביו וארוך קצת יותר מדי ממה שהיה צריך להיות, הסרט מביא סיפור מרגש ומעניין, משבוע באופן טוב על ידי הצוות ועל ידי במאי הסרט, מארק אברהם, שלו זהו סרטו השני בתור במאי עד כה.
ראוי לצפייה ובעיקר עבור אלו שמחפשים סיפור אמיתי, כנה ולא מתפשר. לא לכל אחד, אבל בהחלט שווה צפייה ולו בשביל לחזות בשחקנים הנהדרים הללו מפיחים חיים בסיפור נושן, על דמות חשובה בהיסטוריה המוזיקלית.
  לפני 5 שנים
ג'רזי בויז (2014)
קצת לפני שיוצא הסרט החדש בבימויו של קלינט איסטווד ("סאלי: נס על ההדסון"), אהוב נפשי וליבי, עשיתי ריענון קל בדף שלו ב-IMDB ועברתי על הסרטים שביים, בשביל לטפוח לעצמי על השכם, שאכן ראיתי את כולם והנה, סרט שיצא ממש לא מזמן (לפני שנתיים!!), חמק מעיניי ועוד לא זכור לי שמעתי עליו מהייפ כזה או אחר. ניגשתי למלאכה ומצאתי יצור כלאיים בין סרט פשע על בסיס מאפיות איטלקיות לבין סרט מוזיקלי עם נגיעות מרגשות של עלייה מאשפתות לגדולה. סיפורה של אחת הלהקות שעשו את שלהם בעיקר בסביבות שנות השישים ושנות השבעים. קלינט איסטווד לקח סיפור מרתק ומקסים, כזה שאכן משלב אלמנטים של סרט פשע בנגיעות איטלקיות ובזמן קצר הופך להיות סרט כמעט גנרי של להקה עם מחלוקות פנימיות, בגלל רצון להתבלט ולהצליח ובכלליות ההתמודדות של כל אחד עם אכזבות עד להצלחה ומאז עם האכזבות הרבות. הצלחה שגובה מחיר יקר בבניית משפחה, שגובה מחירים של חברויות ושואבת הרבה חלקים טובים מהשנים הפוריות והטובות בחייו של בן אדם, כל זאת בעזרת הצלחה שנראית רגעית לפרקים. איסטווד אמנם משלב בין שני הז'אנרים המובילים: פשע וסיפורה של להקה, אבל לא מוותר על פסקול מצוין, הכולל ממיטב שירי הלהקה – ללא עריכה וללא סינון של שורה ממילות השיר. העומס האומנותי, מחפה על לא מעט רגעים שהסרט קצת נסחב ונמרח ובסך הכל מתקבל סיפור מקסים ומעניין ברוב שלביו וכאשר הוא פוסק מלהיות כזה, אפשר להתנחם בקולו הערב של פרנקי ואלי. איסטווד מתרגם מחזה מצליח לכדי סרט מוצלח ושומר על פנייה כמעט קבועה של חברי הקאסט אל עבר הצופים, הוא משתמש בקאסט ראשי כמעט אלמוני לגמרי (חוץ מכריסטופר ווקן, אשר מלווה מעל וחג מעליהם כמו נשר האורב לטרפו), שפשוט עושה עבודה נהדרת ובראשם ג'ון לויד יאנג הסופר אלמוני שתורם מבעים מרתקים לדמותו של פרנקי ואלי, תוך כדי שירה (או חיקוי של שירה). לרעת איסטווד והסרט ייאמר שקצת קשה להאמין לדמות השחקן הראשי שנראה די אותו הדבר בגיל 16 ובסביבות גילאי 30 פלוס ואם אפשר להכות חטא על פשע, איסטווד גם גורם להם להימרח באקסטרא מייקאפ, על מנת להיראות זקנים יותר לקראת סופו של הסרט – לא אמין בעליל, לצערי הרב. בגדול ובקטן, סרט נהדר, מוזיקלי ומגוון. לא איסטווד קלאסי, אבל הפוגה נפלאה לנושאים כבדים ועמוסים בשביל לספר סיפור מעניין עם קצב ומוזיקה נפלאים.
  לפני 5 שנים
הדלתות (1991)
סרט המספר את סיפור להקת הדלתות (מעריץ גדול) והסולן שלה, ישו מוריסון.
אם כי הסרט לפעמים מראה החצנה מיותרת של מוריסון, ואל קילמר העביר את התפקיד נהדר,
עבודה טובה של אוליבר סטון, ושוב חוזר ואומר, מי שמכיר את ההיסטוריה של מוריסון ישים לב לפרטים הקצת לא ריאליסטיים שהדביקו לדמות שלו פה.
בסך הכל סרט ביוגרפיה מעולה, התחברתי מאוד.
  לפני 5 שנים
קומו על הרגליים (2014)
סרט ביוגרפי, על גדול הזמרים - ג'יימס בראון.
מי שמכיר או שמע... תאמת כולם שמעו ושומעים עד היום, לא מעט בסרטים, סדרות, ב"רגעי קסם" רשת ב'.
ממליץ ליראות, אבל לא לצפות לסרט סוחף. משעשע בתוכן המוזיקלי שבו.
ציון 6 במדד "בראון..גיימס בראון"
  לפני 6 שנים
קומו על הרגליים (2014)
טייט טיילור, הבמאי, מנסה לנתב את דרכו בעלילת חייו של בראון ולעצור בנקודות המשמעותיות והחשובות שניפק האיש. בין אם ילדותו בצריף, שביער, בדרום קרוליינה ובין אם גדילה בבית בושת, כליאה והעלייה המטאורית לתודעה של כל חובב מוזיקה, שחור או לבן בארצות הברית של אמריקה. בראון גם עמד בנקודות היסטוריות, בהיסטוריה הארוכה של ארצות הברית, הופעה לאחר מותו של מרתין לותר קינג ומילוי אולמות בלתי פוסק ובאופן קונסיסטנטי. אבל לג'יימס בראון היו צדדים מכוערים ולא מועטים, אותה ילדות קשה עיצבה את האדם לסמוך בעיקר על עצמו ופה באה לידי ביטוי מערכת היחסים החזקה ביותר שידע האיש - חברותו ארוכת השנים עם בובי בירד, האיש שעזר לבנות אותו ולחזור חזרה לצללים, כאשר הבין למי שמורה הבמה במלואה.

מערכת היחסים הזו ידעה גם מורדות ובעיקר, ברבע האחרון של הסרט מביא טייט טיילור את הצד הפחות נעים של בראון, איש שלא פשוט לחיות איתו, לעבוד איתו או להסתדר איתו, כאשר הוא מבהיר לסובבים אותו את עליונותו על חשבון אפסותם.

לסיכום; סרט נהדר, עמוס במוזיקה מדהימה ובביצועים מושלמים; אודיו, מוזיקה, שירה וריקודים פנטסטיים, שפשוט עושים חשק לזוז. ג'יימס בראון מקבל כבוד בסרט נפלא, שגם אם אינו מושלם ואינו חף מטעויות וחורים, הוא מטויח בצורה מופלאה עם דבק שפכטל מוזיקלי שפשוט סותם כל חור באלגנטיות מרנינת אוזניים ומוזיקה שכנראה תמשיך ללכת איתנו עוד עשורים רבים קדימה.
  לפני 6 שנים
להעתיק את בטהובן (2006)
כדי להבין את הסרט, חייבים להכיר את עולם הצלילים של בטהובן, אבל גם אם לא, אי אפשר שלא להשאב אל קסמו של אד האריס, המתעתע בצופה ומעביר את האישיות הרב גונית של בטהובן, עד כמה שניתנת לתיאור והבנה.
מתעתע ומעורר כבוד, מבלבל וסוחף. תענוג צרוף.
  לפני 7 שנים
תקליטי קאדילק (2008)
סרט מעולה. אני ממש נהנתי מהמוזיקה המדהימה והקסם של הבלוז.
הסרט מלמד המון על תולדות הבלוז ובכלל על סצנת המוזיקה השחורה בשנות ה60...מומלץ מאד
  לפני 7 שנים
נועד לתהילה (1976)
סרטו של האל אשבי בכיכוב דייויד קארדין ומלינדה דילון, ביוגרפיה על זמר הפולק האגדי אחד מחלוצי הז'אנר שניבא את הסגנון עוד בתקופת השפל הכלכלי באמריקה בשנות ה-40', וודי גאת'רי. צילום נהדר ומוזיקה שלא יכולה להיות טובה יותר בחירת שירים נהדרת והופעה טובה של השחקנים הראשיים. בינהם גם רוני קוקס ורנדי קוויד ("הצגת הקולנוע האחרונה", "הפרט האחרון") וכמובן הציטוטים המפורסמים של וודי. בהחלט סרט שמומלץ לצפייה עם תענוג של מוזיקה.

ציון סופי: 7 מתוך 10.
  לפני 9 שנים
הדלתות (1991)
כמעריץ של "הדלתות" התעניינתי מאוד לצפות בסרט ולא התאכזבתי.
ראשית קשה להתאכזב כי הפסקול ברובו מורכב מהלהיטים של הדלתות, אך ואל קילמר באמת הצליח ליצור דמות מרתקת במיוחד. לפי תגובות הלהקה שונה מג'ים מוריסון האמיתי, אבל עדיין דמות ראויה לשבח.

אוליבר סטון כהרגלו יוצר מלודרמה מכל רגע בסרט, ממליץ לכל אדם שאוהב את הלהקה לצפות בסרט קשה לי להאמין שהוא יסתכל על הלהקה אותו דבר לאחר מכן.
  לפני 10 שנים
תתעשר או תמות בדרך (2005)
סרט ממש נחמד, 50 סנט עוד בתקופה היפה שלו,
בדיוק אחרי הסרט הזה הוא התחיל להיות ממש ראפר מגעיל.
סרט דיי טוב, במוי דיי חובבני, אבל אחלה עלילה, רק משו דפוק,
הרגו שמה משו כמו 20 אנשים שחלקם שוטרים, באמצע היום יש
יריות ואף אחד לא מתלונן? אני לא מאמין שזה ככה בניו יורק.
ב"מ, סרט לא כ"כ אמין, אבל אחלה מוזיקה הייתה, משחק סביר של כולם,
אבל לאוהבי הראפ ממש כדי לראות, לא מתקרב ל8 מייל אבל עדיין חמוד.

10/6.5
  לפני 11 שנים
הדלתות (1991)
סרטו המוזיקלי (לא מחזמר) של הבמאי אוליבר סטון ("רוצחים מלידה"), בימוי מדוייק וועריכה פנטסטית עם צילום בהחלט מרהיב, פס קול שופע בסופרלטיבים של אותה תקופה של סוף שנות ה 60', משחק מעולה של ואל קילמר בדמות הראשית, מה עוד אפשר לומר? חבל! מה חבל? שהסרט הזה לא נעשה ע''י קוונטין טרנטינו, הסרט גם ארוך מידי אבל מושך ומקורי מבחינת הדמויות, העלילה והתפאורה כמו תמיד נהדרת בסרטיו של סטון. האמת? ציפיתי ליותר.

ציון סופי: 7 מתוך 10.
מומלץ לחובבי ומושבעי הרוקנ'רול.
  לפני 11 שנים
תתעשר או תמות בדרך (2005)
סרט אוטוביוגרפי מצויין
העלילה והסרט עוסקים כמובן בראפר המצליח 50 cent שכבש את מצעד המכירות באמריקה
הראפר 50 cents מגלם את עצמו בסיפור חייו הניו יורקי העובר דרך ילדותו והתבגרותו ברחובות והסחר בסמים, דרך בית הסוהר ועד ההצלחה הפנומנלית בעולם ההיפ הופ שהגיעה לא מיד אלא לאחר זמן מה
הסרט קליל וזורם ומי שאוהב היפ הופ יאהב מאוד את הסרט הזה בכלל אני חושב ש-פיפטי סנט ראוי להערכה
עזבו אותכם עכשיו שהוא היה מוכר סמים והמסרים הבוטים שהוא מעביר בשיריו כיאה לסגנון ה'גנגסטה ראפ'
עצם כך שהוא הצליח לשקם את עצמו ולהפוך לאחד הראפרים הטובים והמצליחים בהיסטוריה זה דבר גדול
פיפטי סנט מגלם את עצמו טוב בתוספת טרנס הווארד המצויין שמוסיף טוויסט מרענן לסרט
8.5/10 בסולם הכריש
  לפני 12 שנים
ניצוצות (1996)
סרט מדהים ומרגש!
משחק גאוני של ג´פרי ראש.
סרט פשוט שובה לב!
מומלץ בחום.
  לפני 12 שנים
אני לא שם (2007)
סרט ממש נחמד... מאוד איכותי...
מבויים מצויין, בנוי טוב,  עשוי טוב - אם כי דבר אחד שקצת לא טוב בעשיית הסרט הוא שאם היו עושים אותו קצת יותר קצר איכשהו, אז היה יותר טוב.
הסרט כתוב ממש טוב, יש לפעמים משפטים טובים כאלה, נחמדים מאוד.
בקשר לשחקנים בסרט, עם זה אין בכלל בעיה... בראש ובראשונה - כריסטיאן בייל ("באטמן מתחיל" , "האביר האפל" , "יוקרה"), יש גם את הית' לדג'ר ז"ל ("האביר האפל") , יש את קייט בלאנשט ("הסיפור המופלא של בנג'מין באטן").
הפסקול בסרט ממש נחמד (השירים...)
סרט ממש טוב, אולי יש קצת קטעים שהם טיפה משעממים אבל בכללי סרט מעולה. כפי שאמרתי כבר, אם היו עושים אותו קצת יותר קצר איכשהו (הוא ארוך מאוד - שעתיים ותשע דקות!) - אז היה יותר טוב...

סרט נחמד ומומלץ (מומלץ בייחוד לחובבי שירי בוב דילן).
ציון:
8.5 מתוך 10
  לפני 12 שנים
סרטים בקולנוע
ביחד ביחד, איש המים, דוקטור סטריינג' ביקום השיגעון, כאן היום, מיינסטרים, דברים ששמענו וראינו, הנוסע הסמוי, שומר טינה, כוח רעם, מסעות, מהיר ועצבני 9, קאובוי של אספלט, קיץ של אהבה, ליגת הצדק של זאק סניידר, סתם אחד, יום הכּן, ראיה והדרקון האחרון, ביגי: יש לי סיפור לספר, ממשלת ארה״ב נגד בילי הולידיי, אכפת לי, ארץ הנוודים, המאוריטני, יהודה והמשיח השחור, לכל הנערים: לעולם ועד, שאנג צ'י והאגדה של עשר הטבעות, טום וג'רי, מלקולם ומארי, בספירת לשלוש, החפירה, פאלמר, ראמבל, הדברים הקטנים, החבר שלנו, הצלף, שטח קרב, קרעים של אישה, היובש, מוות ל-2020!, חדשות העולם הגדול, חנוכה, האב, חולית, דיירת להשכרה, הבלוז של מא רייני, סיפור הפרברים, מגלה את אמריקה 2, מינארי, קרודים 2, שמי חצות, הסיפור המדהים של אי הוורדים
בקרוב בקולנוע
חמצן, עד במנוסה, ספיריט: לחופש נולד, קרואלה, ערים, שומר הראש של אשתו של המתנקש, אבהות, הבאטמן, ספייס ג'אם: אגדה חדשה, יחידת המתאבדים, בייבי בוס 2: עסק משפחתי, ונום 2, ספיידרמן: אין דרך הביתה, אדם השחור, פנתר שחור 2, מיינקראפט

TOP 500
סטטיסטיקות
28,546 סרטים, 2,972 סדרות, 7,023 עונות, 119,523 פרקים, 391,308 אישים, 570,234 משתמשים, 267,190 הודעות, 28,809 ביקורות, 94,604 תמונות, 6,761 וידאו
מידע כללי ועמודים נוספים
שפה
סרטים © 2021