סרט במתנה!צפייה ישירהסרטים בקולנועבקרוב בקולנועבתי קולנועטריילרים חדשיםחדשותמצא לי סרטביקורות
סרטים
בתי קולנוע
צפייה ישירה
חדשות
טריילרים
סדרות
קהילות
התוכן שלי
נוספים
התחבר
חדש בקולנוע
עיון בביקורותתוצאות 1 - 20 מתוך 712
נוסף לאחרונה
מילת חיפוש
דירוג
שנת יציאה:
  עד  
מתחת לעור (2013)
לא משנה עד כמה תאהבו קולנוע ותצפו מסביב לשעון, את זוג המילים, "קולנוע במיטבו" לפעמים לוקח זמן בין סרט לסרט וכל כך שווה יהיה לחכות, המצלמה מלהטטת בסרט הזה, הדגש הויזואלי המואר והלוקיישן גם מושלם בעיניי, עלילה המתרחשת בסקוטלנד הקפואה, מבחינה טכנית מדובר פשוט במאסטרפיס ולא פחות..

אם יש משהו חד משמעי מלבד הברק שהסרט מקרין שזה תאווה לעיניים גם סקארלט ג'והנסון היא בחירה מושלמת, אם מדובר בסנדטרט של סרטי סטודנטים, גם זה בקלות מתעלה לרמה גבוהה בהרבה, אם נעבור לחלק הצפוי, זה הדירוג הנבזי של IMDb.

הרבה זמן לא זוכר פאקינג אנדרייטד שכזה. מדובר בסרט עם אטמוספרה מושלמת, ועבודת מצלמה ברגעים מסחררת, מקוטלג למותחן מדע בדיוני / אירוטי וגם לקולנוע איטי אך איכותי עד כדי שלא להאמין ובעצם למרות שעבר הרבה זמן, אותי זה ממזמן לא מפתיע, הדירוג.

ציון סופי: 7 וחצי מתוך 10 (נטייה ל-8)
מי שבאמת אוהב קולנוע, (כבר ראה)
  לפני שנה
המופע של טרומן (1998)
סרט מיוחד עם תסריט קצת שונה מבדרך כלל, בסרט אנחנו רואים שלפעמים מה שטוב הוא טוב מידי ולא אמיתי וזה בלשון המעטה.
משחק מצויין של ג'ים קארי (שויתר על לא מעט כסף בשביל התפקיד הדרמתי הזה) ואד האריס (שזכה באוסקר).

אם אתם רוצים סרט קצת שונה ועם זאת עדיין מעניין, זה בהחלט סרט כזה.

7.5/10
  לפני שנה
קולוסאל (2017)
יכולת המשחק של אן האתווי היא אחד הדברים הכי טובים בסרט הזה, וזה אומר הרבה. עלילה שיש בה יותר חורים מתסריט הגיוני. סרט שלא ברור מה הוא מנסה להיות - דרמה? קומדיה? מד"ב? אמנם הקהל חייך מדי פעם לנוכח הדיאלוגים ה-ספק משעשעים-ספק מטופשים, ואפילו היו גלי צחוק שהבליחו פה ושם, אך בסופו נראה היה שחלק נכבד מהקהל יצא מהאמפיתאטרון עם מבט תמוה ומאוכזב. אולי, כמו הדמויות בסרט ציון 5 יאאלה חברים אני חתכתי.
  לפני 3 שנים
תפוז מכני (1971)
יצירת מופת,
ואחד הטובים שראיתי לזאנר שאני כל כך אוהב.
משחק מצויין של השחקן הראשי, מבויים נהדר, פסקול מתאים, מצולם היטב.
הסרט מעביר מסר חזק וברור שמטובל באלימות, שחיתות וסאדיזם.
יש כאלה שימותו מאהבה על הסרט, ויש שישנאו ממש.
הזוי, מטריד, וקודר.
שעתיים ורבע של יצירה קולנועית מושלמת.
מומלץ רק לחובבי הז'אנר עם טעם של פעם.
10/10



  לפני 3 שנים
הרוח במעטפת (2017)
סרט מרהיב חזותית ממשיך את המסורת העיצובית שהחל רידלי סקוט בבלייד ראנר. לא מכיר את המקור במנגה/אנימה, אבל יודע שהיוצר המקורי הסכים לשינויים כולל ליהוקה של סקרלט ג''והנסון לתפקיד הראשי. ליהוק המשרת את התסריט ואת הזרות שהיא אמורה לשדר. ג''והנסון מדהימה בתפקיד הראשי. הסרט מעלה לדיון שאלות פילוסופיות בדבר מהות האנושיות ושבירותה. כמה עמוקה התשובה - בהתאם לצופה המתבונן בסרט. כנראה פחות מורכב מן המקור, אבל לדעתי לא פחות עמוק. ציון 8 וחצי יאאלה חברים אני חתכתי.
  לפני 3 שנים
תפוז מכני (1971)
טוב, אז אתמול בלילה בטלוויזיה, ראיתי בפעם ה-18 את הסרט ההזוי, המטריד, המפחיד, הקודר והאלים ביותר בכל הזמנים; "התפוז המכאני", יצירת המופת של סטנלי קובריק.
אני זוכר היטב מאוד כיצד הלכתי לקולנוע אי שם בשלהי שנות ה-80, כשהסרט הוקרן פעם נוספת אחרי שנות ה-70. ואני זוכר מאוד טוב שנהגתי לכסות את העיניים שלי כמה פעמים.
למרות היותו הסרט הכי הזוי והכי שנוי במחלוקת בעולם כולו, מדובר כאן בהחלט ביצירת מופת עם תסריט גאוני, בימוי מעולה, מלקולם מקדוואל שהציג לעולם כולו את הפסיכופת הראשון מסוגו; אלכס. הסרט, המבוסס על הספר בעל אותו השם מאת אנתוני ברג'ס, מצליח באופן ישיר וחד משמעי להידבק אליו ולעשות הכל by the book.
סיפור מעולה, פשוט ככה. למרות היותו ארוך למדי, הסרט הזה זה שעתיים ורבע של כיף, סדיזם, הרס, אלימות וכדומה.
שלא לדבר על הפסקול המצמרר והנעים לאוזניים; בטהובן, The Funeral of Queen Mary, ועוד ועוד.
לסיכום; "התפוז המכאני" שנחשב לסרט האלים, האכזרי וההזוי ביותר בכל הזמנים, הוא בהחלט יצירת מופת אכזרית, מטרידה וקודרת שמצליחה להעביר מוסר השכל; לא כדאי לעשות שטויות, ובנוסף מראה לנו את הטבע האנושי המפלצתי שמסתתר בכל אחד ואחת מאיתנו. ציינתי כבר שהסרט היה מועמד לאוסקר לסרט הטוב ביותר?
ציון סופי: 10/10 - קלאסיקה קולנועית, מטרידה, הזויה ואכזרית. לא מומלץ בכלל לילדים כמובן.
MASTERPIECE
  לפני 3 שנים
תרופה לבריאות (2016)
סרט בינוני ולא ככ מובן, ארוך מדי והאמת שבשלב מסויים כנראה איבדתי אותו. העלילה פה גם מאוד מוזרה וגם לאחר שהסרט נגמר ישנם דברים שאין תשובה להם.
הסרט מספר על צעיר שאפתני שמפלס את דרכו (במרמה) לדרגות הגבוהות בחברה, כאשר מגלים זאת שולחים אותו לשוויץ להביא את המנכ"ל ה"מטורלל" שנסע לטיפול הוליסטי הזוי ולא חזר עד כה בשביל להפיל עליו את הבעיות שיש כרגע בחברה.
ברגע שהצעיר מגיע לשם הכל מתחרבש והעלילה פה נהיית הזויה לחלוטין כאשר הבסיס שלה הוא 200 שנים אחורה של סיפור פולקלור משונה שמתקשר לעלילה העכשוית.
הסרט הזוי לחלוטין ולעיתים דוחה בגלל סצנות קיצוניות למיניהם. אני אישית לא הבנתי ולא התחברתי לסרט.
לא ממליץ. ציון 6 בסולם שלי
  לפני 3 שנים
חולית (2000)
המיני-סדרה הזאת הרסה, או יותר נכון השמידה כל דבר ודבר כל כך משובח בסרט המיתולוגי של דיוויד לינץ' משנת 1984.
המיני-סדרה הזאת היא פשוט ביזיון קולנועי לכל דבר, חייבים להשמיד את הסרט/סדרה הזאת. תסריט אווילי, עלילה מטופשת וכבדה, אחלה של אפקטים ואחלה של משחק, אבל זה לא מציל כלל וכלל את הסרט מלהיות אסון נוראי.
  לפני 3 שנים
המקור (2014)
מהסרטים המיוחדים שמשאירים אותך לחשוב שעות אחריי.

סרט עמוק. לא נדוש וזורם. משחק מעולה ואמין.
העלילה עוסקת הרבה באמונה, רוחניות. ובאתיאזם.
למרות שהכיוון של הסוף מעט צפוי, אני עדיין קיבלתי את הבום הקטן. את הצמרמורת. כי גם דברים צפויים צריך לדעת להעביר נכון, וזה בדיוק מה שקרה עם הסרט הנפלא הזה.

ממליץ מאוד.
10/8
  לפני 4 שנים
בלייד ראנר (1982)
אחד הסרטים שאהבנו בילדותנו בתחילת שנות ה-80 כמו "שודדי התיבה האבודה", " הבריחה מניו יורק " ועוד רבים וטובים. אחרי 35 שנים אני רואה שוב את הסרט. מבחינתי הוא עומד במבחן הזמן, אפילו שכיום כל נושא הגרפיקה, המיחשוב והטכנולוגיה הם ברמה אחרת ועשו כברת דרך ארוכה מאז. לא זוכר את הצפייה הראשונה שלי כילד אבל בלי ספק היא היתה עוצמתית ומהפנטת כאשר הישרתי מבט לעבר המסך הגדול בקולנוע. העלילה מתרחשת בעתיד בשנת 2019 בלוס אנג'לס בה כל הזמן קיים חושך, יורד הרבה גשם ומכוניות משמשות ככלי תחבורה לא רק בקרקע אלא גם גם באויר. בעיר מסתובבים ארבעה רפליקנטים שהם רובוטים שיוצרו כדי לשמש מעין עבדים או משרתים של בני האדם מחוץ לכדור הארץ. הם ניראים כמו בני אדם, אך חזקים מהם פיזית ותוחלת החיים שלהם היא רק 4 שנים. לאחר שהגולם קם על יוצרו והם מתמרדים, יוצאת הוראה להשמידם. ארבעה מהם שהגיעו לכדור הארץ כדי למצוא את הד"ר שיצר אותם על מנת שיאריך את חייהם, מהווים סכנה מיידית. "בלייד ראנר" הוא כינוי לבלש שמטרתו להשמידם. למשימה נשכר בלש לשעבר שעסק בזה ועכשיו עליו לאתר את הארבעה ולחסלם. תוך כדי הוא מפתח רגשות ומתאהב באחת מהם. הסרט מעלה גם שאלות אתיות כאלה ואחרות שזה לא המקום לדון בהן, כמו למשל הנדסה גנטית.אהבתי את האווירה הפילם נוארית האפלה, התפאורה, המתח והעניין וגם את המוסיקה לסרט.
  לפני 4 שנים
המופע של טרומן (1998)
על המוקד תרבות הרייטינג והעולם הציני בו אנו חיים, כאשר בני אדם משמשים כסטטיסטים בהצגה גדולה, שמטרתה להניב רווחים לאלו המפיקים אותה. לא משנה הסבל שאותו הם חווים, העיקר לספק שעשוע להמונים. טרומן נולד לתוך עולם טלוויזיוני בדמות אולפן ענק ובו שחקנים.בתוך אולפן זה הם יכולים לעשות הכל, כולל אפילו לשלוט במזג האוויר. באמצעות רישות של אלפי מצלמות, חייו מתועדים לתכנית ריאליטי שניצפית בכל רחבי העולם. למעשה כל מה שהוא חווה אינו אמיתי. הכל מבויים, כולל טביעתו של אביו בהיות ילד, האישה שאיתה התחתן ואפילו חברו הטוב ביותר נשכר במיוחד לצורך המשימה. כיום טרומן בן 30, עובד כפקיד בחברת ביטוח ויש לו חלום לנסוע לטייל בעולם, כאשר היעד המפתה ביותר הם איי פיג'י. בעקבות סדרת התרחשויות, לטרומן נופל האסימון והוא מגלה את האמת. בעקבות זאת, ההתנהגות שלו ויחסו לסביבה משתנה. כמובן שזה לא עולה בקנה אחד עם האינטרסים של יוצרי התכנית ובמיוחד של הבמאי. הם עושים כל מה שניתן כדי לסכל את התנהגותו הפרועה והמרדנית של טרומן. בסופו של דבר, טרומן מתכן לברוח עם סירה דרך הים. למרות שאותו הים אינו אמיתי, בקצהו נמצאת דלת היציאה מהאולפן הענק.כמובן שזה שם בסכנה את המשך תכנית הטלויזיה והרווחים הנאים שנכנסים לכיסם של יוצרי התכנית. ישנו ברור לכל תכניות הריאליטי מהסוג של "האח הגדול" ודומיו, שאי אפשר לשחק בחייו וריגשותיו של אדם לאורך זמן ושזה גם לא אתי. אבל כנראה שזה לא יעזור, כל עוד אנשים ימשיכו לצפות ולצרוך טלוויזיה מהסוג הזה, וכנראה שזה אף פעם לא ישתנה. מזכיר את הערצת הקהל לקרבות הגלדיאטורים ברומא העתיקה. בעצם, יש כאן גם ביקורת עלינו כצופים, כבני אדם.בסך הכל סרט טוב ומעניין עם ג'ים קארי האחד. והיחיד.
  לפני 4 שנים
ספיישל חצות (2016)
אני בדרך כלל לא רושם תגובות אבל הייתי חייב סרט כזה מטומטם לא ראיתי הרבה זמן הסיבה היחידה שראיתי את כול הסרט זה הציפיה שלי שאולי עוד חמש דקות יתחיל להיות מענין תעשו לעצמכם טובה ותחסכו לכם שעתיים מהחיים
  לפני 4 שנים
אקס מכינה (2015)
דרמה פסיכולוגית בדיונית שמעבר לזה שנעשתה בהמון חכמה, גם שאר המוטיבים עובדים בצורה מושלמת להפליא עם הופעה אקסצנטרית נהדרת של אוסקר אייזאק ("ניית'ן") המדען שחי בבידוד.

אווירה מתוחה לאורך כל הסרט עם פס-קול עוצמתי וחווית צילום, בעיקר שימוש בצבעים עזים ובמרחב יותר מאשר בחדר שנראה מעט מגוחך לעומת המראה החיצוני, וכמובן אליסיה ויקנדר ("אווה") הרובוטית הנמצאת במלכוד.

סרט מצויין עם תסריט שכתוב ביסודיות עם עלילה שמגיעה לשיא שמעלה תהיות רבות ועדיין נראה לפחות לפי הסיום שיש היגיון מסויים בדברים.

ציון שלי: 7 מתוך 10.
  לפני 4 שנים
שווים (2015)
כמה פעמים כבר ראינו את התסריט הזה בגרסה אחרת, שונה במקצת ודומה בהרבה? הרבה, הרבה מדי...פעם אלו היו סרטים פוסט אפוקליפטיים מזעזעים שיצאו בכתב האשמה כנגד תאגיד/שליט אשר ניתב את חייהם לכיוון אחד - עגלים כחלק משיירה. כיום, זה הפך להיות מגיפה, כל סרט מבוסס ספר נוער מביע את אותו הרעיון, בצורה שונה. קצת לכאן, קצת לשם והופ, יאללה לרוץ לקולנוע.
מה שיפה בסרט הנוכחי מלבד כוכביו הראשיים הוא העיצוב שלו. עולם נקי, לבן וחלק למראה מסתיר בתוכו אפלה ושבלונה אכזרית, במסגרתה אסור לבני האדם החיים בו לפתח רגשות מכך סוג שהוא. הם מכאניים, רובוטיים ועובדים ללא לאות. מדי פעם מתגלים כאלו שסרחו ופיתחו רגשות, או אז הם מסומנים, מקבלים תרופות כמו נגד מחלה קשה ומסומנים לפי שלבי המחלה, כך שמי שנמצא בשלבים מתקדמים יותר צריך להיכנס להסגר ומשם - קפוט.
קריסטין סטוארט המוכשרת מגלמת דמות שאצלה המחלה (כלומר, הרגשות) לא אובחנה והיא מסתירה אותה ממעסיקיה ואילו ניק הולט הוא צעיר שהמחלה (שוב, הרגש...) מתגלה איתו והוא נאלץ להתמודד איתה בתחילת הדרך כאשר הוא מסומן ומודר חברתית, בשלב מסוים.
השניים מוצאים זה את זו וסיפור האהבה, פורח והולך ומסתבך. העיצוב הנהדר והנקי לסרט, פס הקול הנפלא שמלווה אותו וכמו כן גאי פירס, הול, סטוארט ובל פאולי לא מצליחים לחפות על דלות עלילתית וחוסר מקוריות משוועת.
לא קשה להבין משם הסרט שזה עולם שהשאיפה בו היא שכל בני האדם יהיו שווים, כל כך שווים, שבעצם אין להם הרבה שוני בין זה לזה. ובעצם השאלה המרכזית היא מה טוב בעולם שבו כולם מהונדסים ברמה רובוטית? למה זה טוב ולמי זה טוב? בטח לא לקולנוע החדשני וגם לספרות שכבר ממש מתחננים לרעיונות מקוריים וחדשים, בעידן שבו החידושים (לסרטים) והחזרתיות (על רעיונות) הם אלו שמובילים בתרבות הסיפורת ובתרבות הקולנוע הוויזואלי, הגיע הזמן שיעשו קצת הפסקה לחשוב ולהעריך איך ממשיכים להרוויח את הכסף הגדול, שזו לנצח תהיה מטרה עיקרית ואיך בו זמנית גם שומרים על יצירתיות ורעננות וכמובן איכות, לצד כל אלו.
  לפני 4 שנים
בלייד ראנר (1982)
על דבר אחד אין ספק; רידלי סקוט הוא פשוט אומן ויזואלי. הסרט הזה, מהשנייה הראשונה שלו, ועד האחרונה, פשוט מרגיש ונראה כמו העתיד עצמו. פשוט הרשיתי לעצמי לשבת מול המסך הגדול, באיכות הכי טובה שאפשר, ונשאבתי אל תוך העולם המהפנט והיפהפה של רידלי סקוט; וזו הייתה חוויה נהדרת. אחזור ואומר, זה פשוט סרט יפהפה. סקוט כל כך התרשם בעצמו מהעולם היפה שהוא יצר שהוא החליט שהסרט לא ימהר, אלא כל שניה ורגע שנשאר בתוך העולם, כל סצנה שתמשך קצת יותר מידי רק תועיל. אלו בעצם הדברים הקטנים שמונעים מבלייד ראנר להיות יצירת מופת; הרצון של הבמאי להרשים ויזואלית בעצם פוגם בעלילה ובדמויות. האריסון פורד משחק נפלא, אבל הדמות שלו, כך היא מוצגת, אנמית, אפרורית וחסרת רגשות. סין יאנג, בתפקיד רובוטית אשר אתה הוא נאלץ לשתף פעולה, אפרורית לא פחות ממנו. משעשע שהדמות הכי אנושית ומרגשת בסרט היא של רובוט בגילומו של רוטג'ר האוור, שנותן את אחד מהמונולוגים היותר יפים שראיתי בקולנוע.
לסיכום, חובה להגיד זאת; זהו סרט מדהים מבחינה קולנועית, זהו סרט יפהפה, ערוך לעילא ומהולחן לעילא. אבל כל ההתרשמות הויזואלית והווקאלית מהסרט פוגעת בדבר הכי חשוב - העלילה שלו. אלו מותירים אותו סרט טוב מאוד, סוחף וחווייתי, אך איננו יצירת המופת שהתיימר להיות.
  לפני 4 שנים
שווים (2015)
סרט מעניין ביותר, כל התפיסה שבו גורמת למחשבה עמוקה של ביקורת עצמית וחיצונית כלפי כל מה שקורה סביבנו, רעיון מקורי בהחלט, אמנם הייתי מקצר אותו במעט אבל סה"כ נהנתי וגם דיי שריתי במתח, וכל אספקט ה"שווים" והרעיון הריגשי, נתנו לי להנות מכמעט כל רגע, להעריך כל רגע חבוי או גלוי במחנך כל יום מחדש ומתעצב בהנאה קסומה.
מומלץ בחום ואהבה.
ציון 8.
  לפני 4 שנים
עולם הנהר (2003)
סרט גרוע מסלף לחלוטין את עלילת הספרים ואת המשמעות שלהם,
הספרים גאוניים! תקראו את הספרים הם מדהימים, ואל תראו את הסרט המטופש הזה, אם קראתם את הספרים, תתכוננו להתעצבן.
  לפני 4 שנים
ספיישל חצות (2016)
סרט מבוזבז. שם מבטיח, שחקנים מעולים. במאי חסר תועלת. הסאונד היה מונטוני שגורם לך להירדם יחד עם הרבה רגעי דממה. עלילה נמתחת כמו גומי. אין קשר בין השם של הסרט לעלילה. בקיצור חבל חבל חבל.
נקודות טובות הם שהשחקן הראשי היה חמוד. קריסטין דאנסט "איי קנדי" החלק הסופי היה מכפר במעט על השאר.
  לפני 4 שנים
ביער (2015)
לכל הקוראים ביקורת זו וביקורות אחרות, בבקשה תחזירו טובה ותכתבו גם אתם ביקורות על סרטים, זה לא לוקח הרבה זמן וזה מאוד עוזר לאנשים אחרים.
ועכשיו לסרט, בבית לא גדול באמצע היער ובמרחק נסיעה מן העיר גרות שתי אחיות עם אביהן. ביום בהיר מתרחשת הפסקת חשמל מיסתורית ברחבי העולם מה שמוביל את האחיות להתמודד עם בדידותן ועם חוסר חשמל (מן הסתם...).
אז ככה בוודאי שזהו לא מסוג הסרטים שמתאימים לכולם. כי הרי רובנו אוהבים לראות סרטים עם יותר משתי שחקנים (שחקניות במקרה שלנו), המתרחשים ביותר ממקום אחד, וכן עם עלילה קצת יותר מסובכת. אבל בכל זאת לאלו שאוהבים גם את הסגנון הזה זהו בהחלט לא ביזבוז זמן לראות את הסרט הזה. הסיפור והמשחק בהחלט אמינים ונוגעים ללב, אם כי לא יותר מידי ריאלסטיים לתקופה בה אנו חיים. עלילה פשוטה מאוד אבל די זורמת. יחסית לז׳אנר הספציפי הזה הרי שבהחלט מדובר בדרמה במיטבה, אבל כאמור בקנה מידה קטן. לא מהסרטים הגדולים מהסוג הזה וגם לא מהגרועים. בקיצור אם אתם חובבי דרמה, תמצאו בסרט הזה דרמה. אם בנוסף אתם רוצים סיפור ועלילה רחבים ולא מצומצמים, דלגו לסרט הבא. אם ראיתם בכל זאת, אתם תודו שזה לא היב בזבוז זמן.
ציון סופי 6.4 מ10
  לפני 4 שנים
ספיישל חצות (2016)
קאסט מרשים לאללה וגם סיפור עם עניין מסוים, אבל הביצוע משמים באיזה שהוא מקום. הסרט לא תפס אותי כמו שרציתי שיתפוס או כמו שקיוויתי. היו שני פוסטרים של הסרט שגרמו לי לחשוב על "סטאר וורס" ואולי זה המקור לאכזבה היחסית על מול הציפייה הגבוהה שזינקה לה למעלה בגלל תמונה תמימה (או שלא...).
מייקל שאנון מגלם אב שבורח עם בנו (ג׳יידן ליברהר) וחבר נוסף (ג'ואל אדרגרטון) מ-חווה שהיא סוג של כת מאמינים, מאמינים בילד ובכוחו להציל אולם ואת כדור הארץ מיום הדין. לאחר שכל זה נשמע מופרך אנחנו פוגשים בילד, במושב האחורי קורא בחוברת קומיקס ולאט מגלים שהוא באמת אוחז בכוחות על טבעיים ויוצאי דופן.
החלק הראשון של הסרט בהילוך טיפה גבוה יותר והחלק השני מעורפל ומנסה לחקות סרטי שפילברג חייזריים מהאייטיז. לכל אורך הסרט אין איזו אג׳נדה ורעיון מעניינים מאחורי הסרט עצמו. ישנו הקונספט החוזר ונשנה ששואל את השאלה לגבי היחס לסוג מסוים של גיבורי על, אך לא כאלו של מארוול, אלא ילד רגיש, תמים ומקסים, אשר אוחז בכוחות אדירים וכיצד בעלי אינטרסים (החברה, הממשלה וההורים) מנסים לרתום אותו ואת כוחותיו למטרותיהם.
זהותו של הילד קצת מטושטשת ומשובשת, אבל אין פה איזה פאזל מורכב שצריך להרכיב ולחבר, אין רעיון חדשני ובכלל נראה כמו סרט שמשחזר לא מעט אלמנטים ישנים מסרטי עבר מוצלחים ורודף אחרי גל הצלחה ישן נושן.
לקאסט המרשים, אשר כולל את שאנון, אדגרטון והילד העסוק: ליברהר (שרק לפני שבוע ראיתי איתו סרט מקסים בשם "התיקון"), מצטרפים גם קירסטן דאנסט בתפקיד קטן ודי זניח, שמבגר אותה במראה ובגיל, סאם שפרד ואדם דרייבר ומעל כולם מנצח ג'ף ניקולס, שכבר ביים סרט שהילדים בו הם כוכבים לא פחות גדולים מהמבוגרים ("הסיפור של מאד").
עם זאת ואחרי הכל ישנה סצנה מופלאה ונהדרת לקראת הסיום, עשויה טוב ומחזירה אחורה לרגעים נהדרים בספרי הימים הקולנועיים, אבל עד שמגיעים אליה והריקנות, שנשארת אחרי אותה סצינה גורמים לתסכול לאורך הדרך, שיכולה הייתה להיות קצת יותר מרגשת, מפעימה ומעניינת.
6.5 וסרט לא רע בסך הכל, שדי מתפספס ויכול להיות כל כך הרבה יותר, בעיקר עם שם מבטיח שכזה.
  לפני 4 שנים
סרטים בקולנוע
בוראט 2, רבקה, משפט השבעה משיקגו, Halloween Kills, המכשפות, פוטו אהבה, מוות על הנילוס, יובִּי יציל את האלווין, ערפדים מול הברונקס, דייוויד אטנבורו: על פני האדמה, קינגס מן: ההתחלה, Magic Arch 3D, אנולה הולמס, משפחה ברשת, תמיד השטן, לזמן את הרוע 3, השמרטפית מכה שנית, אני חושבת לגמור עם זה, Rogue, ועכשיו כולם ביחד, סופרמן: איש המחר, ביל וטד מתמודדים עם המוזיקה, געגועים מתוקים, להציל את ההורים, פרויקט פאוור, איוון, האחד והיחיד, הוילה, מחנה הקסם, לגעת בכוכבים, ניו יורק על הגובה, פיטר ראביט 2, Tenet, מורביוס, אפליקציה סוף, קרוז בג'ונגל, ההשתקה, זהות זרה, רומן גורלי, משמר האלמוות, דוליטל, חלון אחורי, חתונה על תנאי, מהומה בהונג קונג, מכסחי השדים: החיים שאחרי, סקובי דו!, פאלם ספרינגס, מיואשת במקסיקו, המיניונים 2: עלייתו של גרו, לשחרר את גיא, סוכנת במלכוד
בקרוב בקולנוע
הולידייט, הבית שלו, הנצחיים, יומני האפלצ'ים, להציל את חג המולד 2, לא זמן למות, קרודים 2, 2 אמריקה, סיפור הפרברים, הבלוז של מא רייני, חולית, חנוכה, ראמבל, שאנג צ'י והאגדה של עשר הטבעות, מהיר ועצבני 9, דוקטור סטריינג' ביקום השיגעון, קרואלה, הבאטמן, יחידת המתאבדים, אדם השחור, פנתר שחור 2, מיינקראפט

TOP 500
סטטיסטיקות
28,437 סרטים, 2,959 סדרות, 7,000 עונות, 119,400 פרקים, 387,477 אישים, 547,832 משתמשים, 267,060 הודעות, 28,722 ביקורות, 93,875 תמונות, 6,638 וידאו
מידע כללי ועמודים נוספים
שפה
סרטים © 2020