סרט במתנה!צפייה ישירהסרטים בקולנועבקרוב בקולנועבתי קולנועטריילרים חדשיםחדשותמצא לי סרטביקורות
סרטים
בתי קולנוע
צפייה ישירה
חדשות
טריילרים
סדרות
קהילות
התוכן שלי
נוספים
התחבר
עיון בביקורותתוצאות 1 - 20 מתוך 636
נוסף לאחרונה
מילת חיפוש
דירוג
שנת יציאה:
  עד  
החיים למעלה (2018)
מאז "רק אלוהים סולח" לא זוכר שנתקלתי בסרט עם כל כך הרבה יומרות וחשיבות עצמית, אבל לפחות בסרט של ניקולס וינדינג רפן זה היה נדמה כי הוא השקיע מחשבה במסר שמעבר, שאולי מישהו יצליח להבין אותו. כאן? אל אלוהים...מה דני רצתה מאיתנו? למה לדחוף את פטינסון ואת בינוש אל תוך הקלחת הזו? הבמאית הצרפתית המוזרה, שככל הנראה אני לא אמשך לפרויקט נוסף שלה בקרוב, השתמשה בשירותיהם של שחקני העל הללו וגם בשירותיהם של אנדרה בנג'מין (אנדה 3000 מ-outkast) ומיה גות' הצעירה והמבטיחה בשביל למרוח יצירה קולנועית פומפוזית ויומרנית ששוב מוכיחה לי, באופן אישי, שסרטי חלל ומסרים עמומים המתחבאים מאחוריהם פשוט לא עושים לי את זה, באופן אישי ויסלחו לי כל אלו שניסו ולא הצליחו, בסוף הלכתי על הבנאליים, המובנים והקוהרנטיים.

משהו על אסיר בחלל, שמגדל את בתו כנגד כל הסיכויים ומסע בזמן אחורה, קדימה ולאמצע, על מנת לומר משהו לצופים. על בדידות, על מהלכים מעוותים בגיל צעיר אל מול התשלום בהמשך הדרך, קחו את זה לאן שתרצו, רק תייצרו איזו אמירה מהסרט הזה של קלייר דני, שממש היה חשוב לה שתראו חלל, את רוברט פטינסון מתענה ואת עצמכם מחכים שהדרעק הזה ייגמר. זה נראה טוב, מצולם טוב ויש שם שחקנים טובים, שלא מצליחים לסחוב את הסרט הזה, בלי פיתוח עלילתי, בלי פיתוח לדמויות ובלי יותר מדי אמירה ברורה. אם לעשות את זה מרומז, כדאי שתעשי את זה טוב וברור.

הסרט, איך לא? כלל סצנות אלימות מכוונות, סצנות מיניות גראפיות ומוגזמות, כדי שאם לא תזכרו כלום מהעלילה, תוכלו לקחת איתכם משהו "מזעזע" ממנו, אבל באמת שאין כאן שום דבר שהיה צריך לגרום לכך שהמבקרים יתעלפו ממנו, כפי שהיה צפוי, לפחות מעבר לים. פה בארץ לא ראיתי שמישהו אמר משהו טוב מבלי לטנף על הסרט הזה על הדרך, בצורה מרומזת. סרט פסטיבלים קלאסי, שעושה מעצמו הרבה יותר ממה שהוא באמת.


הלאה לאתגר הפסטיבלים הבא...
  לפני 5 חודשים
הבית שג'ק בנה (2018)
הוא חוזר. חמש שנים אחרי שני חלקיה של "נימפומנית", לארס פון טרייר חזר לזעזע את עוקביו בפסטיבל קאן של לפני שנתיים וגרם, כדרך הקודש, לחלק מסוים ולא מבוטל מהצופים לברוח מהקרנת הסרט שלו, לאחר שראו שם.......ובכן, מה לא? היוצר השנוי במחלוקת עם עוד פרק בדברי הימים שלו ולאחר שיצא בהצהרות שגרמו לאשכים ולקיבות של מעריציו להשלים את הפעולות מסרטיו, הפעם הוא מעלה את הרף של הקיצוניות הקולנועית למקומות נוספים, שאולי עדיין לא ביקר שם.

כרגיל, סרט מאוד גראפי, אשר מתאר את קורותיו ועלילותיו של רוצח סדרתי חולני ומחלק לפרקים את הנקודות המשמעותיות בחייו בתור רוצח. שונא נשים, חיות וטף. מה שתגידו נכון והוא מגבה זאת, עם יצירתיות כמעט אגבית ועם מיטב הכלים הקולנועיים העומדים לרשותו וגם עם לא מעט שמות גדולים, שמסכימים להפציע לתפקידים קטנים, כמו אומה טרומן למשל.

הקולנוע של פון טרייר לעולם לא היה ולא יהיה משעמם, אבל הוא בהחלט יודע מתי הוא רוצה לטרחן ומתי הוא רוצה לגרום לכם לברוח מהמקומות הנוחים שלכם ובהחלט כאן הוא מושך את הסבלנות של הצופים אל על. ישנם רגעים של הברקה חזותית ואפילו תסריטאית, אבל הם מועטים והולכים לאיבוד בין שלל דברי להג ותיאורים שמנסים להעשיר לפעמים ולהרדים בלא מעט פעמים אחרות.

סתם חשבתם שאתם הולכים לראות סרט אימה עם מאט דילון ואומה טורמן ואז קפץ לו השם של פון טרייר, עשה רוורס, נתקע בסלע והתהפך 59 פעמים באוויר, התרסק על הראש, שבר את המפרקת ודימם מהאף, שהגיע עד לנהר והטביע את הקורבן, עד שראותיו הוצפו והוא לא יכול היה לנשום יותר.

פון טרייר, על אף אמירותיו, הוא יוצר מרתק וגם הסרט הזה מנסה להתבלט בזכות היכולות הקולנועיות שלו ונופל לא פעם בגלל הקיצוניות, היהירות והרצון שלו שננסה לשמוע את קולו מבעד לחליפת הרוצח הסדרתי המענה, המעונה ששוחט ללא הפסקה, ללא סיבה אמיתית ולוקה ב-OCD שרק גורם לו להתנהג בצורה יותר ויותר קיצונית. זה היה יכול להיות סרט על דרכו של משוגע, אבל הסטיות הבלתי נגמרות, האלימות הדווקאית והמכוונת מדי והמסע המעייף של השעתיים וחצי, קצת עייפו ולקראת הסוף קצת נמאסו.


חזור אלינו עם קצת פחות שיגעון וקצת יותר פון טרייר של עשור ומעלה אחורה.
  לפני 7 חודשים
קופסת הציפורים (2018)
נכון, "מקום שקט" יצא כחצי שנה לפניו ונכון, שהחלוקה לחובבי הסרט הזה הולכת בין אוהבים ושונאים, אבל "קופסת הציפורים" הוא פשוט נפלא, גם אם הוא סובל מלא מעט בעיות, שפשוט מטושטשות בצורה מסוימת מהמסך, נוכח העובדה שהסרט הזה ממגנט ולא מאפשר לצופה לקחת רגע אחד להתחיל לחשב את הבעיות וכמה אפשר היה לשפר אותן.

התיישבתי לצפות בסרט הזה בסביבות השעה 00:00 בליל אמש ואמרתי לעצמי שאני אצפה בחצי שעה או שעה ואז למיטה.....שעתיים מאוחר יותר, כמעט בלי עצירות. סיימתי.
היה טוב. מותח, מרתק והפלאפון לא היה בקרבת מקום בכלל (רק אולי בשביל להגביר ולהנמיך את הווליום). מה זה אומר מבחינת הסרט? עשה את העבודה שלו ומצוין. אי אפשר היה לעזוב אותו ומבחינתי זה ניצחון ענק לסרט.

כן, יש שם המון עובדות שלא היו יכולות להתקיים במציאות, אבל במיוחד בעידן שמרגיש קצת כאילו נכרת מתוך תסריט בלהות, פוסט אפוקליפסה היא מנת חלקנו וקונספט מסוג זה שובה, גם אם פוספס באופן אישי, במשך כמעט שנה.

חסר עוד קוף אחד בשביל שאפשר יהיה להשלים את התמונה - לא מדבר ("מקום שקט"), לא רואה ("קופסת הציפורים") ורק ההוא שלא שומע עוד לא הגיע (אלא אם כן שכחתי או פספסתי משהו...מוזמנים לתזכר אותי...) ואכן הסרט הזה משתייך לז'אנר מתח-אימה (ממש מעט) פוסט אפוקליפטי המבוסס על אחד מהחושים וזה יוצר עניין גדול, מתח ומשיכה חזקה לסרט.

בולוק מגלמת את מלורי, אישה שמנסה להעביר את ילדיה לאורך נהר, על מנת להגיע לגאולה בעידן שבו מבט בישות מסוימת גורמת לבן אדם להתאבד. נשמע מטומטם? אולי, עובד? בטח. הסרט מתחיל בנקודה הקרובה לסיומו ואז חוזר לאחור בזמן, בשביל ללמד על המסע שעברה דמותה של בולוק, בכדי להגיע לאן שהיא הגיעה...

חורים בעלילה? כן, דמויות שכמעט ולא מתפתחות - נכון מאוד (ועדיין זה סוג של אימה, דמויות כמעט ולא מתפתחות, אם משמידים את רובן בזו אחר זו) ועלילה שמרביתה ידועה מראש. כן! אז למה בעצם זה כל כך טוב?

אולי בגלל שאין רגע לנוח, אולי בגלל שמדובר בסרט שכמו "מקום שקט" שם את המשפחה על המוקד, החרדות מאיומים לא מוכרים וכאלו שאי אפשר להתמודד איתם ואולי אנחנו הולכים אליהם עם עיניים עצומות, באופן כמעט מודע, בשביל לשרוד. הסרט הזה מעורר המון רגשות, המון מתח והוא בכלל סרט שאי אפשר לוותר עליו, לחובבי הז'אנר וחובבי סנדרה בולוק שמפליאה במשחק נהדר, גם אם לעיתים קבוע ובנאלי - היא נהדרת.

לצידה של בולוק קאסט עצום שכולל את ג'ון מלקוביץ', טראוונטה רודס ("אור ירח"), שרה פולסון ("אימה אמריקאית"), דניאל מקדונלד ("פאטי קייקס"), רוזה סלזאר "אליטה: מלאך קרב"), ליל רל האוורי ("תברח") וטום הולנדר ("שודדי הקאריביים: סוף העולם") - כולם בתפקידים קטנים כאלו ואחרים ומהווים צוות משלים מצוין, גם אם כזה שלעיתים מרגיש גנרי מדי, התוצאה הסופית לא משתנה.

מומלץ לא לפספס את הסרט הזה. הוא יצר הייפ, הקים לעצמו המון אוהבים ושונאים, אבל הוא באמת סרט טוב, שפשוט שווה לראות.
7.5
  לפני 8 חודשים
מידסומר (2019)
ראשית כל אפתח שבמקרה של שני סרטי האימה של ארי אסטר הייתי די קלולס, בכל הנוגע לאינפורמציה בנוגע לסרטים. ככה נהניתי מ"תורשתי" (ואף כתבתי עליו ביקורת מורחבת - https://www.sratim.co.il/viewnews.php?id=2536) ולמרות שהיה די בלתי אפשרי להתחמק מההייפ המטורף סביב הסרט הזה, הצלחתי לחמוק בין הטיפות. לא לקרוא (חוץ מכותרות), לא לשמוע ולא לראות....עד ש..עד שקורונה ונשארתי לבד בבית יום שלם והתחלתי בצהריים, סיימתי בשעת לילה.

ארי אסטר הוא תופעה, שייצרה שני סרטי קולנוע שמקבלים מעמד של פולחניים ושנויים במחלוקת במהירות מסחררת. "תורשתי" נכנס לקרביים ולפחדים העמוקים ביותר בלב והנשמה והסרט הזה....הוא, הוא....הוא משהו. אי אפשר להצביע עליו בדיוק ולומר באופן מובהק מה היתרונות ומה החסרונות, בצורה שלא תשתמע לשני פנים.

כלומר, היתרונות דווקא ברורים באור השמש השוודית, אבל החסרונות, מעורפלים משהו....זה סרט שמתיימר להיות סוג של אימה, אבל בתוך הז'אנר של האימה הוא טובע בין כאלו שרוצים להבהיל אותנו, להגעיל אותנו ולגרום לנו לשבת מוכנים לקפיצה הבאה. כאן זה משהו אחר, כי אם תחכו לאיזה קליימקס משוגע שכולל הבהלות והקפצות, תעברו הלאה, זה יצור כלאיים מעניין ומרתק, שמה שלא יאמרו עליו, אי אפשר להישאר אדישים אליו.

פתיחה של שעה שלמה ואינספור גישושים עד להגעה לאיזה שהוא תכלס והתכלס הזה נגמר לי בצהריים. עצרתי לענייני הילדים והמתנתי בסבלנות עד שכל הבית יעבור למצב דממה בשביל לראות את ההמשך ואיך שלחצתי play - בום, טראח! מה קרה? לא אגלה, כי ספויילר ענק יצוץ לו, אבל מה שחשוב הוא שהסרט מעלה הילוך ומתיימר לתת מענה לכל מחפשי הזוועות והוא עושה זאת בצורה הכי, הכי, הכי גראפית שאפשר.

טיול של חברים לשוודיה, חברה של אחד מהם משתחלת פנימה והמשך הסרט הוא טיפול בשוק, טיפול ליחסים, טיפול לאבל ובעיקר שינוי וכיפוף כמה מחוקי הז'אנר הקלאסי והמקובל כפי שאנחנו מכירים אותם כיום. סרט אימה באור יום שוודי?! מי שמע על דבר כזה? מסתבר שדווקא היה אחד כזה, עם אותו שם ועם התפתחות עלילתית זהה, אבל אסטר אורג, תופר ומחבר קצת אלמנטים מכל מיני ז'אנרים ויוצר יצירה יפיפייה, עוכרת שלווה ומרתקת, שאפילו הייתה אמורה להיות ארוכה יותר, אבל כמעט שלוש שעות לא היו מקובלות אצל המפיצים והוא נאלץ לקצר את כל העסק לשעתיים וחצי (קצת פחות בתכלס).

זה סרט שמתמקד ב-state of mind של בחורה ואלו שסביבה, החוויות שהיא חווה שהופכים בשלב מסוים למטאפיזיים ומאבדים קשר למציאות ואז מחברים אותה חזרה לשם. סינמטוגרפיה משכרת ומשחק יוצא דופן של פלורנס פיו - כוכבת על שרק מתחילה לבקוע מהגולם שלה וג'ק ריינור, שכל הסרט הזכיר לי גרסה רזה של סת' רוגן, בתפקיד עציץ אדיש ודושבאגי במיוחד. וויל פולטר הוא קישוט נהדר ואתנחתא קומית מופלאה והצוות, ההתמסרות והסרט הייחודי הזה מוכיחים שלמרות שאסטר חטא בזמן ארוך ואיבד המון המון אמינות בכל הנוגע לאימה קלאסית (זה יותר סוג של זוועתון, במלוא מובן הזוועה), מחזיר לסרט הרבה הרבה הרבה הרבה פסיכולוגיה, עומקים ורבדים, דרך מטאפורות ושלל מסרים תת הכרתיים והכרתיים, שצריך לשבת ולתת להשפעה של הסם הזה לפוג בשביל להתחיל ללקט אותם.

זו לא יצירה מושלמת, אבל היא ראויה כל כך לצפייה נוספת והבנה של עוד ועוד עומקים, אין לי מושג אם זה יקרה בגלגול הזה, אבל אסטר סטר לי ולרבים אחרים בפרצוף ברגע שהוא כתב וביים את פרי דימיונו וזה חתיכת דימיון עשיר ומשובח.
  לפני 9 חודשים
מלתעות האימה (2019)
אחד מסרטי האימה במגירה, שחיכו לאיזו התפרצות קורונה בשביל שאני אצפה בהם והאמת, העביר לי יופי את טרום הצהריים עם אימה אפקטיבית, שטויות תסריטאיות וכמה קטעי הקפצה לא רעים בכלל.

אלכסנדר אז'ה, שכבר ביים כמה סרטי אימה מוצלחים בחייו ואחראי בין היתר על "גבעות הפחד", "פיראנה 3D" ו"קרניים", מגיע הפעם גם כן בשביל להעיף כל זכר להיגיון אל מחוץ לחלונות ולתת לאיזה תנין לטרוף אותו ולבתר לחתיכות.

קאיה סקודלריו היפיפיה מגלמת את הדמות הראשית ואביה מגולם על ידי בארי פפר הנהדר תמיד. היא שחיינית מצטיינת שפעם אומנה על ידי אביה, עד שהחליט להתגרש מאמה. השניים שהיו מאוד קרובים כעת מרוחקים ובתחילתה של סופת הוריקן משתוללת, היא מחליטה ללכת לחפש את אביה, שלא עונה לטלפון.

מהר מאוד היא נקלעת למרתף ביתם הישן, כאשר תנין מאיים על קיומה והיא גם צריכה למצוא את פאפא ולחלצו. משם זה באמת נכנס למאבק בין האדם לטבע ולחיה אחת אכזרית שהטבע ברא ומדובר באמת על סרט אימה לא רע בכלל, מגניב לאללה וסביר, שהקפיץ כמה פעמים, הלחיץ גם כן, על אף שהוא די צפוי ובסך הכל מה אנחנו צריכים מסרט אימה חוץ משילחיץ אותנו קצת, אפילו אם מדובר בדיוק למה שאנחנו מצפים ממנו.

מעבר לכך, מדובר בבולשיט תסריטאי שלא ברא השטן. גם אם אחרי שלושת רבעי שעה אתם מרגישים שזה עוד בגבולות הסביר, מיד לאחר מכן זה כבר הופך לקשה מנשוא ומה שהתחיל בתור משהו כמעט הגיוני, שעוד אפשר לבלוע, הופך לאט לאיזה מדע בדיוני פוגש סרט גיבורי על. כל חוקי הטבע מתמוססים בשביל לגרום לנו הנאה מסוימת וזה לגמרי בסדר, לחובבי הז'אנר ובכלל...

עוד סרט אימה אמריקאי וזניח למדי, שמנסה לערבב דרמה ורגש כחלק מהתמהיל של מותחן אימה וזה גם עובד בצורה סבירה. לגמרי בשביל לנקות את הראש, לכבות את המוח ולעשות חיים...
  לפני 9 חודשים
ברייטברן (2019)
מה אם סופרמן היה נולד רשע? ובכן, כבר קיבלנו בשנה החולפת דוגמא נוספת בסדרה הגאונית - The Boys. הפעם הקו הוא ממש קו סופרמני, רק בצד השני של הספקטרום, כאשר זוג צעיר, המתגורר בחווה ומנסה להרות, סופיםת פגיעה לא רחוק ממקום מגוריהם. מאז ריצה קדימה של 12 שנים ויש להם ילד מקסים וחמוד וגם מאוד חכם.

הייתי מוכן לסרט הזה, בכל הנוגע לתוכן העלילתי, אבל היו כמה דברים שתפסו אותי off guard כמו למשל קטעי Gore קשים לצפייה וגראפיים בטירוף ואני מדבר פה על קטעים שהייתי חייב לכסות את העיניים ולקלל את הטלוויזיה במשך דקה בערך ולא ציפיתי כל כך, אבל זה עשה מבחינתי רק טוב לסרט אימה, שהאלימות בו מעלה כמה הילוכים מאפס ומשנה את הציפיות ואת כל מה שחשבתם עד לאותו רגע על הסרט.

מצד שני, היו לא מעט רגעים של טמטום תסריטאי, שאתם רואים מקילומטר, חוסר עידון וחוסר תחכום, כאשר כל סיפור המסגרת היה יכול להיות מסתורי יותר ולפזר עלטה בכל הנוגע למקור הילד ולמה הוא הולך להיות מי שהוא הולך להיות? מצד שני, ייתכן וזה לא היה מוכר רעיון מראש וכל חברי שבט גאן היו צריכים לבנות על סיפורים מפה לאוזן ו-ויראליות וזה (אלא אם קוראים לכם קורונה) לא תמיד עובד באופן מושלם.

מעבר לעובדה שמדובר בסרט שנוגע במקומות שלא הרבו לגעת יותר מדי בשנים האחרונות - אימה בסרטי קומיקס, הוא גם נוגע במקומות פסיכולוגיים הרבה יותר, כאשר מדובר בעצם בחרדות הוריות בסיסיות בנוגע לאיך הילד שלכם יילך ויתפתח. כמו ש"חייבים לדבר על קווין" העלה על סדר היום.

מדובר בזוג הורים שכל כך רצו ילד וכל כך הרגישו ברי מזל שקיבלו אותו, שהתגובה לגילויים החדשים תפסה אותם קצת לא מוכנים. יש גוננות, חוסר השלמה וגם הגעה להשלמה ובעיקר אצל הדמות שמגלמת אליזבת' בנקס, בתור האמא המאוד מאוד מאוד מגוננת, זה נראה טוב, אמין ובנוי היטב.

וכמובן שבסופו של דבר יש את הפיקנטריה של משפחת גאן - ג'יימס גאן (האבא והאמא של "שומרי הגלקסיה") הפיק, אחיו - בריאן, כתב ביחד עם בן הדוד שלהם - מארק. דיוויד יארובסקי, הלא כל כך מוכר, ביים ובגדול גאן הביא כל מיני חבר'ה שעבדו איתו על "שומרי הגקלסיה" (גם ג'קסון דאן הצעיר - כוכב הסרט, גילם תפקיד קטן ב"שומרי הגלקסיה" וגם מייקל רוקר, שגילם את יונדו, מופיע לדקה בסרט הנוכחי).

דווקא אלמנט האימה היה די חלשלוש וגם המוטיבציה של הילד להפוך להיות Evil Superman הייתה קלושה ולא מובנת ואפילו האימה לא הייתה כזו מרשימה, אבל משהו בסרט הזה התעלה מעל הרבה הרבה חרירים ושטויות תסריטאיות, כמו הכימיה בין בני הזוג (בנקס ודנמן), הילד שהיה קריפי נהדר לפרקים ארוכים וכמובן האלמנט הפסיכולוגי, הקטע של נבל על ומה שהוציאו מסרט עם תקציב די נמוך, כל המכלול הזה שהודבק היטב ביחד על ידי יארובסקי הפחות מיומן, איכשהו עבד ועבד טוב.

הרגשתי עם סיום הסרט שבא לי עוד והיסודות הונחו, כאמור, לנסות ולחלץ חלק נוסף, כתלות בהצלחתו אצל קהל הצופים (ועל פי הציונים וחלק מהביקורות, לא התרשמתי שהצליחו).
עזבו מידע מוקדם, הסרט עובד. חובבי אימה וקומיקס (בדרך כלל עשויים לזרום טוב יחד) יהנו מאוד ויצאו מסופקים.
רוצו על זה - 7.5 !
  לפני 9 חודשים
מז"ל טוב 2 (2019)
נתתי דירוג 8. קודם כל חשוב לציין שזה לא באמת סרט אימה. סרט דרמה ומתח מתאר אותו הרבה יותר טוב. לאחר שראיתי את הסרט הראשון (שגם הוא לא מוגדר מבחינתי כסרט אימה, אך אהבתי מאוד את התסריט שלו), בא סרט ההמשך שמבאר וממשיך את העלילה. הסרט התחיל די סתמי והתגלגל לקצת בדיוני.. מהר מאוד התחיל המתח וגם הרבה מאוד דרמות. בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים סרט מפחיד במיוחד - לא תמצאו אותו כאן. אם תרצו סרט דרמתי מותח במיוחד, אני מאוד ממליץ.
  לפני 12 חודשים
המגדלור (2019)
סרט מוזר, קשה לצפייה ובעיקר משגע, הסרט מספר על 2 שומרי מגדלור שמשתגעים ככל שעובר הזמן שלהם במשמר, הקטע האווירה, הטקסטים, המשחק, הצילום ובעצם הכל גורמים לא רק לצמד חמד להשתגע אלא גם לצופה עצמו (לזכות ולרעת הבמאי).

סרט מיוחד שרוב האנשים לא יאהבו, מצד אחד הוא משיג את המטרה שלו להיות קצת שונה בנוף הסרטים והוא מציג לראווה את צמד השחקנים המעולים וילם דפו ורוברט פטינסון (מוזר שלא היו מועמדים לפרסים עבור המשחק) ומצד שני הסרט איטי ומייגע יותר מידי.

בהחלט לא לכל אחד.
6/10.
  לפני שנה
טבעת החנק (2020)
מתחיל טוב, נראה בעל פוטנציאל במיוחד בכל מה שנוגע לארבעת השחקנים בסרט, אבל ככל שמתקדם הסרט נראה כאילו הייתה לתסריטאים פואנטה שאבדה בדרך.

5/10
  לפני שנה
הנערה עם הכוחות (2016)
סרט זומבים בינוני, הרעיון נחמד אבל הביצוע כרגיל לא עובר את הסביר, לא כל סרט או סדרת זומבים יכולה להיות המתים המהלכים או מלחמת העולמות Z.

  לפני שנה
מלתעות האימה (2019)
מהבחינה הטכנית, סרט עוד כמעט סביר איכשהו אבל מתיימר, נודניקי ומנסה להוכיח ולחפות על העשייה הבינונית מינוס (והמאוד מלכאותית שלו), כמובן שלצפות למי שלא מוצא סרט אימה נורמלי, זו תהיה האפשרות האחרונה, כי זה ממש גרוע.

ציון סופי: 2 וחצי מתוך 10.
  לפני שנה
מידסומר (2019)
מוזר, אסתטי, הזוי, חריג. ההייפ סביב הסרט הזה מוגזם וכדאי להנמיך ציפיות לפני הצפייה
  לפני שנה
מלתעות האימה (2019)
סרט אימה בינוני עם סיפור די מיוחד שבו רוב הדברים צפוים, אבל למרות זאת הוא מעניין ומעביר את הזמן בצורה לא רעה, הבמאי אלכסנדרה אג'ה שסרט אימה הם המומחיות שלו לא מצליח להתעלות לרמת High Tension וThe Hills Have Eyes.

6.5/10
  לפני שנה
הזר הקטן (2018)
סרט מיסתורין קלאסי לאוהבי הז'אנר. אווירה אפלה, שאלות לא פתורות, תחושה שיש משהו סמוי מן העין וכמובן מתח. ד"ר פאראדיי הוא רופא שגדל במשפחה ממעמד סוציואקונומי נמוך. זמן קצר לאחר מלחמת העולם הראשונה, ביקר כילד בפעם הראשונה באחוזת "מאות" בה אימו עבדה. כעת הוא חוזר אליה כגבר לאחר 30 שנה כרופא, כדי לטפל במשרתת של משפחת איירס, הבעלים של האחוזה.באחוזה שכיום היא מוזנחת, הוא פוגש באם המשפחה ובשני ילדיה.הבן, פצוע קשה ממלחמת העולם הראשונה, בו פאראדיי מבצע טיפול ניסיוני כדי להבריאו. הבת היא קרוליין ובה פאראדיי מתאהב. הצל הגדול בבית, הוא מותה של האחות הבכורה, כאשר היתה ילדה. בני המשפחה מאמינים שבעקבות זאת רובצת קללה על הבית ואכן דברים מוזרים ובלתי מוסברים מתחילים לקרות. על ידי פלאשבקים לעבר בהם מתואר ביקורו של פאראדיי כילד באחוזה, יש ניסיון לקשור בין אירועי העבר וההווה. התעלומה היא אם יש קשר ואם כן מהו.משחק מצויין של כל המשתתפים, עלילה שנבנית יפה וסוף שנתון לפרשנות. כדאי לראות.
  לפני שנה
מתחת לעור (2013)
לא משנה עד כמה תאהבו קולנוע ותצפו מסביב לשעון, את זוג המילים, "קולנוע במיטבו" לפעמים לוקח זמן בין סרט לסרט וכל כך שווה יהיה לחכות, המצלמה מלהטטת בסרט הזה, הדגש הויזואלי המואר והלוקיישן גם מושלם בעיניי, עלילה המתרחשת בסקוטלנד הקפואה, מבחינה טכנית מדובר פשוט במאסטרפיס ולא פחות..

אם יש משהו חד משמעי מלבד הברק שהסרט מקרין שזה תאווה לעיניים גם סקארלט ג'והנסון היא בחירה מושלמת, אם מדובר בסנדטרט של סרטי סטודנטים, גם זה בקלות מתעלה לרמה גבוהה בהרבה, אם נעבור לחלק הצפוי, זה הדירוג הנבזי של IMDb.

הרבה זמן לא זוכר פאקינג אנדרייטד שכזה. מדובר בסרט עם אטמוספרה מושלמת, ועבודת מצלמה ברגעים מסחררת, מקוטלג למותחן מדע בדיוני / אירוטי וגם לקולנוע איטי אך איכותי עד כדי שלא להאמין ובעצם למרות שעבר הרבה זמן, אותי זה ממזמן לא מפתיע, הדירוג.

ציון סופי: 7 וחצי מתוך 10 (נטייה ל-8)
מי שבאמת אוהב קולנוע, (כבר ראה)
  לפני שנה
השלמות (2018)
יש בסרט הזה משהו מיוחד מאוד, ראיתי את זה בגלל הביקורת הקודמת וזה באמת די נכון הסרט לא רע תראו אותו
  לפני שנתיים
אמריקן האנגמן (2019)
המסור לעניים
יכול להיות שבגלל שראיתי כבר את כל המסורים ועוד סרטים כאלה אבל הסרט הזה לא טוב ולא מעניין מספיק
  לפני שנתיים
השלמות (2018)
סרט מיוחד שמאוד מזכיר בבימוי שלו את get out (בטח ובטח שהשחקנית היא אותה השחקנית), הסרט מספר על 2 בנות מוכשרות מאוד שעושות טיול ביחד והטיול מסתבך, יש לא מעט טוויסטים במהלך הסרט והוא מעניין מאוד, יש בסרט כמה קטעים קצת מוגזמים ולכן כנראה הציון שלו ירד בImdb, אבל בסך הכל מדובר על סרט מעניין וטוב.

7/10
  לפני שנתיים
אמריקן האנגמן (2019)
סרט נחמד עם פוטנציאל די גדול, מצד אחד הרעיון טוב, לקחת סוג של "המסור" ולתת לו משמעות קצת יותר עמוקה, מצד שני הביצוע לוקה בחסר, כמות הסרטים שראינו שמתיימרים להיות המסור היא עצומה ולכן כבר קשה לחדש ולרגש בז'אנר הזה, המשחק הגרוע של רוב השחקנים (אולי חוץ מסת'רלנד) והמוזיקה הבינונית מצליחים לשאוב את הרעיון הנחמד למטה לכדי ציון של 6/10.
  לפני שנתיים
מז"ל טוב 2 (2019)
אחרי ההצלחה היחסית של הסרט הראשון, הסרט השני מנסה להישען על אותו הרעיון גם גיוון וזה טוב מאוד כי לעשות אותו הדבר פעם אחר פעם יכול להיות מעצבן, תשאלו את הגיבורה של הסרט הראשון, לכן היוצרים הוסיפו שינוי בתסריט וכמובן דאגו לחבר אותו לסרט הראשון, בהצלחה לא קטנה כששוב קיבלנו סרט נחמד ביותר, הוא ממש לא סרט אימה והרבה יותר פעולה, אבל הוא עדיין מעניין וקצת שונה ממה שאנחנו רגילים לראות וזה מספיק טוב.

6.5/10
  לפני שנתיים
סרטים בקולנוע
ממשלת ארה״ב נגד בילי הולידיי, אכפת לי, לכל הנערים: לעולם ועד, שאנג צ'י והאגדה של עשר הטבעות, מלקולם ומארי, פאלמר, ראמבל, הדברים הקטנים, שטח קרב, קרעים של אישה, מוות ל-2020!, חדשות העולם, חנוכה, חולית, הבלוז של מא רייני, סיפור הפרברים, מגלה את אמריקה 2, קרודים 2, שמי חצות, הסיפור המדהים של אי הוורדים, דוב שחור, צלילי המטאל, לא זמן למות, סטארדאסט, דוד פרנק, להציל את חג המולד 2, יומני האפלצ'ים, ג'ונגלנד, הנצחיים, הבית שלו, הולידייט, בוראט 2, שיער רע, רבקה, משפט השבעה משיקגו, Halloween Kills, המכשפות, פוטו אהבה, הזאב מסנואו הולו, מוות על הנילוס, יובִּי יציל את האלווין, על הקרשים, ערפדים מול הברונקס, פוזסור, ריאלטו, להיות גלוריה: חיי בדרכים, דייוויד אטנבורו: על פני האדמה, קינגס מן: ההתחלה, Magic Arch 3D, אנולה הולמס
בקרוב בקולנוע
ביגי: יש לי סיפור לספר, יום הכּן, מהיר ועצבני 9, דוקטור סטריינג' ביקום השיגעון, קרואלה, הבאטמן, יחידת המתאבדים, אדם השחור, פנתר שחור 2, מיינקראפט

TOP 500
סטטיסטיקות
28,490 סרטים, 2,961 סדרות, 7,008 עונות, 119,430 פרקים, 389,277 אישים, 563,088 משתמשים, 267,147 הודעות, 28,771 ביקורות, 94,252 תמונות, 6,680 וידאו
מידע כללי ועמודים נוספים
שפה
סרטים © 2021